וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל אבני מונה לסמנכ"ל השיווק של סטארט-אפ התיירות Joyned

22.8.2023 / 12:48

יהיה אחראי על מערך השיווק הגלובלי של החברה, לרבות פעילות הדיגיטל. בעברו היה בחברת HP ושימש כסמנכ"ל ב-888 אחזקות

מיכאל אבני. נטשה זריקר,
מיכאל אבני/נטשה זריקר

חברת הסטארט-אפ Joyned מירושלים, שפיתחה את Joyned Booking, פתרון שהופך הזמנת בתי מלון באתרי נסיעות לחוויה חברתית, הודיעה על מינויו של מיכאל אבני לסמנכ"ל השיווק. אבני יהיה אחראי על מערך השיווק הגלובלי של החברה, לרבות פעילות הדיגיטל, יצירת ביקוש, שיווק שטח, פיתוח מכירות, שיווק ורטיקלי ושיווק מוצר, מיתוג, תקשורת חיצונית ופנימית ועוד.

אבני, 49, הוא בעל ניסיון ניהולי עשיר והתמחות בהובלת מיזמים גלובליים בשלב הצמיחה והפיתוח העסקי בענפי ההייטק, אינטרנט, פינטק ו-SaaS כמו גם במשטר תאגידי בחברות ציבוריות. אבני התחיל את דרכו המקצועית בחברת HP משם המשיך לחברת 888 שם כיהן כסמנכ"ל האחראי על איתור הזדמנויות עסקיות שהביאו לפיתוח העסקי של החברה, הגדלת רשתות ההפצה שלה ומימוש אסטרטגית הצמיחה שלה באמצעות רכישת חברות נוספות בתחום.

בעשור האחרון מתמקד מיכאל אבני בליווי וייעוץ אסטרטגי ושיווקי בארגונים, סטארט-אפים והנהלות בכירות בהן הוא מביא לידי ביטוי את מכלול יכולותיו וניסיונו המקצועי. במצטבר גייסו החברות אותן מלווה אבני מעל ל-100 מיליון דולר. משנת 2013, ובמקביל לפעילותו המקצועית, כיהן אבני כדירקטור בחברת סומוטו הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. במהלך כהונתו רכשה החברה ארבע חברות, אחת מהן בעקבות יוזמה שהוביל ושכתוצאה מרכישתה הגדילה חברת האם את הכנסותיה ב-50 מיליון דולר לשנה.

לדברי אבני, "היעד הראשי שלי הוא לבנות שיתופי פעולה עמוקים בין מערכי המכירות, התפעול, והשיווק שעל בסיסם תיבנה תרבות שיווקית מונחית ביצועים שמתמקדת בהצלחת הלקוחות - ותבטיח גם את הצלחתנו".

יונתן אברהם, מנכ"ל Joyned: " אנו חותמים בימים אלה על הסכמים עם מותגי תיירות בינלאומיים שיטמיעו את הפתרון שלנו באתרי ההזמנות שלהם. הניסיון והידע הרב של מיכאל יסייע לממש את הפוטנציאל העסקי הרב של החברה, יאיץ את הצמיחה העסקית שלנו ויסייע לנו להפוך לסטנדרט דה פקטו של אתרי הזמנות בינלאומיים בשוק שהיקפו השנתי 1 טריליון דולר".

הצטרפותו של אבני מתווספת לשורה של מינויים שביצעה Joyned בחודשים האחרונים על מנת לתמוך בצמיחתה ובהטמעת הפתרון שפיתחה אצל עשרות מותגי התיירות בעולם. בין ההסכמים עליהם הכריזה Joyned בחודשים האחרונים: הסכם מסחרי אסטרטגי עם ענקית התיירות המקוונת אמדאוס (Amadeus), שיתוף פעולה מסחרי עם חברת ניהול היעדים המובילה NexusTours שפתרונותיה פועלים ב-58 יעדים ב-16 מדינות באזור הקאריביים, מרכז וצפון אמריקה, הסכם מסחרי עם רשת בתי המלון RIU Hotels, ושיתוף פעולה מסחרי עם אחת מהחברות המובילות באירופה להשכרת בתי נופש - חברתVacation Homes OYO.

הפתרון שפיתחה Joyned מאפשר תקשורת חברתית באתרי נסיעות ותיירות והופך את ההזמנה לחוויה משותפת. במהלך הגלישה באתר או באפליקציה המשתמש שולח לחבריו או לבני משפחתו הזמנה לצ'ט חי שבמהלכו כולם חשופים לתוכן האתר, מקיימים דיון ומחליטים ביחד על הזמנת טיסות, מלון, טיול ג'יפים, שיט ופעילויות נוספות. התהליך המשופר מגדיל את שיעור ההמרה של גולשים ללקוחות ומאפשר להגדיל את ההכנסות הכוללות של האתר ב-10% בממוצע.

Joyned נוסדה על ידי יונתן אברהם (מנכ"ל) ומיכאל לוינסון (סמנכ"ל מוצר) ומעסיקה 25 עובדים, רובם במשרדי החברה בירושלים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully