וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מותג האופנה שדוגל באמנות והמסקרה שעושה עיניים

רונית מטיאס

22.8.2023 / 13:00

הניחוחות שיכניסו שמחה לחיים, מותג האופנה הספרדי שעושה עלייה, המסקרה שעושה עיניים, קונים מארזים לחגים ומסייעים לבעלי מוגבלויות, המקעקעת הישראלית שמשתפת פעולה עם המותג הקוריאני, המטבלים והסלטים שישדרגו כל ארוחה

על אופנה ואמנות המותג Bimba Y Lola  נוחת בישראל. יח"צ,
על אופנה ואמנות המותג Bimba Y Lola נוחת בישראל/יח"צ

אופנה אמנותית

היישר מויגו שבספרד, נוחת בישראל מותג האופנה הנחשק BIMBA Y LOLA מותג שהוא קולקטיב יצירתי, קבוצה רב תחומית של אנשים המפיצים אמנות ותרבות באמצעות אופנה, המותג מביא יצירתיות רעננה בכל פריט, משיתופי פעולה עם אמנים בכל רחבי העולם ועד לקמפיינים נועזים.

קמפיין 2023 SS שצילם גרנט ג'יימס תומאס, לוקח אותנו לאווירת פריסטייל, שנות ה-90 וספורט אקסטרים, הקמפיין מעודד חיבור לבבות, ללא רשתות חברתיות, זמן בו הודעות SMS, מפנות מקומם לצילומי פולרואיד על חוף הים, בריכה וסקטבורד, גרנט ג'יימס תומאס והמנהלת הקריאטיבית אשלי מאנס, מתעלים את אהבתם לחיק הטבע בקליפורניה עם רכיבה על סקטבורד, סקי מים, צלילה, קפיצות וכדורעף.

תיק הכיס האייקוני של המותג ממשיך לככב העונה עם כיסים קשיחים וקימורי ביקיני, הוא קיים בצבע כסף, צהוב ניאון, שחור או ורוד עם רצועות בד בהשפעת עולמות הספורט, ליין התיקים מגיע בגרסת עור איכותי ובגרסת בד ניילון והוא יקודם גם בחורף.

הקולקציה מתחדשת בכל קיץ וחורף עם 3 פעימות כשהפוקוס הגדול הוא על הפעימה השנייה, והיא כוללת בגדים, תיקים, נעליים, מוצרי עור קטנים, תכשיטים ואביזרים. צבעונית הקולקציה נעה מצבעים ססגוניים ושילובים מרגשים, עד שחור וניוד קלאסיים, קשת החומרים כוללת עור, בד ניילון כשאחד הטרנדים החמים הוא תיקי חבלים ורפייה העשויה מסיבי עץ דקל, המותג שם דגש על קיימות ומיחזור בדים, חלק מהפריטים הם על זמניים, אופנה עם טוויסט עיצובי.

הקיימות שולטת גם בחנות החדשה בקניון TLV שעוצבה עם פריטים שהגיעו מחו"ל כולל שטיחים ורהיטים, הדגש הוא על ליי אאוט נקי שבא לידי ביטוי בתקרה החשופה ובקירות החשופים עם תאורה שמתחלפת מאחורי הבגדים כשהפוקוס הוא על הסחורה, הכל מתחבר לאמנות, כמו גם אירועי המותג שמתקיימים עם אנשי אמנות.

על אופנה ואמנות מותג Bimba Y Lola נוחת בישראל. יח"צ,
על אופנה ואמנות המותג Bimba Y Lola נוחת בישראל/יח"צ

בשמים של השמחות

הבושם HAPPY של מותג האיפור והטיפוח קליניק, הושק ב-1998 והפך לאחד מהבסט סלרים של המותג עם ניחוחות רעננים לנשים ולגברים. לכבוד השנה החדשה, מושקים שני ניחוחות אהובים בסדרת הבישום My Happy בגודל מיוחד של 100 מ"ל כדי שהשמחה תהיה גדולה יותר.

My Happy™ Cocoa & Cashmere הוא ניחוח המזכיר קינוח מתוק ומושחת, ריח ממכר של ענבר אקזוטי עטוף בעננת קקאו, וניל ומאסק, יסמין, פלפל ורוד ויערה המעניקים ארומה נעימה ומתקתקה.

הניחוח My Happy Peony Picnic הוא ארומה של זר פרחי פיאוני חושני רומנטי, כל התזה מדמה טיול בגן פרחים שטוף שמש בו פורחים פרחי אדמוניות ושושנים, המתמזגים עם דומדמניות שחורות, תות, פסיפלורה, שזיף, ורד, אדמונית, וניל, תות, ארז ועץ ענבר.

להשיג בבלעדיות ברשת סופר פארם ובחנויות קליניק בקניון TLV FASHION MALL ובקניון הזהב בראשל"צ ובאתר האונליין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בשמים של השמחות השקה כפולה ל- My Happy של קליניק. יח"צ,
בשמים של השמחות השקה כפולה ל- My Happy של קליניק/יח"צ

עוצמה נשית

האמנית והמקעקעת שרה קורי ומותג הטיפוח הקוריאני SO.KO של סופר-פארם, משתפים פעולה ומשיקים קולקציית קפסולה ייחודית שבה מוצרים עם האיורים של שרה קורי ומבוססים על החיבור הערכי בין המותג לאמנית, שבבסיסם עוצמה נשית וביטוי עצמי.

קפסולת המוצרים כוללת זוג תיקי איפור מאוירים, כיסוי עיניים לשינה המשמש גם כסרט לשיער בעת ניקוי הפנים ונר בניחוח אגס ואדמונית שהוא בחירה אישית של קורי, ניחוח מתוק ופירותי.

להשיג בסניפים נבחרים של סופר-פארם.

עוצמה נשית שרה קורי × SO.KO. קית גלסמן,
עוצמה נשית שרה קורי × SO.KO/קית גלסמן

עושים עיניים

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק משיק מסקרה חדשנית בשם SURREAL, עם סיבים המבטיחים להעניק אפקט מקסימלי ונראה לעין של הארכת הריסים עד 3 מ"מ.

למברשת הייחודית, צורה מעוגלת עם סיבים ארוכים וקצרים המגיעים לריסים מהשורש ומעניקים נפח עוצמתי ועיבוי לכל ריס. המסקרה עמידה עד 24 שעות.

עושים עיניים מסקרה חדשה למייבלין ניו יורק. יח"צ,
עושים עיניים מסקרה חדשה למייבלין ניו יורק/יח"צ

חופפים ונהנים

המותג "כיף", משיק שמפו ומרכך להחזרת הברק הטבעי, בנוסחה מתקדמת המועשרת במרכיבים פעילים כמו: חומץ תפוחים העשיר בוויטמינים B וC- המסייעים בסגירת קרטיני השיער, מניעת שבירת ופיצול השיער, ופרו ויטמין B5 המעניק לחות ורכות לשיער. המוצרים אינם מכילים פראבנים ולא נוסו על בעלי חיים.

מותג טיפוח השיער והגוף הוואי MEN, משיק 4 in 1 לשיער, לגוף, לפנים ולזקן, המזין, מרכך ומטפח עם ניחוח לאורך זמן. ההשקה כוללת מיתוג חדש הכולל לוגו חדש, בקבוק העשוי מ-50% פלסטיק ממוחזר ופקק עשוי מ-25% פלסטיק ממוחזר.

חופפים ונהנים עם כיף והוואי מן. יח"צ,
חופפים ונהנים עם כיף והוואי מן/יח"צ

שילוב מתוק

יקבי כרמל ומותג שוקולד הפרימיום ROY CHOCOLATE, משיקים סדרת מארזי שוקולד ויין מעוצבים, המכילים את היינות הפופולאריים ביותר של יקבי כרמל וקולקציית שוקולדים המתאימים לטעמי היין שבכל מארז. מארז הדגל JOY, מכיל מבחר פרליני שוקולד משובחים, יין Moonlight sparkling blush וחטיף שוקולד חדש בשם WINE BAR-מיני חטיף שוקולד מריר במילוי קרם גנאש ורדרד של שוקולד ויין Moonlight sparkling blush של יקבי כרמל, בנוסף לשוקולדים האיכותיים, יש גם לב חלב ענק על מקל עם ברכת חג שמח.

מארזים נוספים: מארז קלאסי חלומות ושאטו; Happy Holidays Passion ; מארז חג שמח טראפלס וחלומות; מארז Passion לראש השנה ויין דרום רוזה ומבחר מארזי חג בשילוב מגוון יינות לבחירה מבית יקבי כרמל. כל המארזים נארזים ונעשים בשילוב שוטף של אנשים עם צרכים מיוחדים.
להשיג באתר ROY CHOCOLATE.

שילוב  מתוק יקבי כרמל × Roy שוקולד. אורי גרון,
שילוב מתוק יקבי כרמל × Roy שוקולד/אורי גרון

מוסיפים טעם לחיים

אוהבים חיים קלים במטבח? שקדיה יוצאת בבשורה קולינרית ומשיקה את "סדרת השוק" המשדרגת את הארוחות עם ממרחים, מטבלים וסלטים בטעמים מגוונים, צבעים ססגוניים וניחוחות אותנטיים. בסדרה 12 צנצנות ביניהן: ממרח זיתים, חצילים קלויים ופלפל אדום, פלפלים קלויים חריף עגבניות מיובשות בתוספת זיתים ירוקים, סלט בורגול, סלט זיתים ירוקים עם עגבניות מיובשות, רוטב על בסיס עגבניות לשקשוקה, שעועית לבנה מתובלת עם פלפל אדום, אריסה ממרח פלפלים חריפים, גרגרי חומוס עם טחינה וממרח ארטישוק בתוספת פלפלים.

השקדיה גם מרחיבה את מגוון הפיצוחים שלה ומשיקה שני סוגי תערובות במארז ענק של 450 גרם, מה בהשקה? תערובת פיצוחים מטורפת המכילה בוטנים קלויים ,בוטנים מצופים,תירס קלוי, קשיו קלוי, פיסטוק קלוי ותערובת פיצוחים משוגעת המכילה בוטנים קלויים, בוטנים מצופים, אפונה מטוגנת , תירס קלוי, שקדים קלופים.

מוסיפים טעם לחיים חידושים למותג 'השקדיה'. יח"צ,
מוסיפים טעם לחיים חידושים למותג 'השקדיה'/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully