וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחרימים את היובש: המשאית של תמי 4 תחלק בקבוקים במתנה

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 16:15

התשובה לחרם? עם סיומו של החופש הגדול וההיערכות לתחילת שנת הלימודים החדשה, יוצאת תמי 4 בפעילות לעידוד שתיית מים מחוץ לבית. במסגרת הפעילות תנדוד משאית המים (Water Track) של החברה ברחבי הארץ ותציע מים קרים ובקבוק רב פעמי במתנה

בקבוקים רב פעמיים של תמי4. באדיבות שטראוס,
מצננים את סוף הקיץ: ה-Water Truck של תמי4 יחלק בקבוקים במתנה/באדיבות שטראוס

קיץ סוער עובר על חברת שטראוס, בעלת תמי 4 לאחר שהחברה האם החליטה להפסיק את הפרסום בערוץ 14. בתגובה הלחלטה פתחו חלק מהשדרנים המובילים בערוץ בחרם על מוצרי החברה, כשהם מתמקדים משום מה בחברת המים.

בין הסערות - ועם הימים החמים ביותר של הקיץ, ממשיכה תמי 4 בפעילות קידום מכירות:
מנתוני סקר המים השנתי של תמי 4 שביצע מכון המחקר KANTAR ופורסם במרץ 23', עולה כי כ- 77% שותים מים לשמירה על הבריאות ומים הוא המשקה הפופולרי בקרב הישראליים.

עוד נמצא כי 51% מהישראלים מסתובבים עם בקבוק מים במהלך היום, 72% מהילדים הולכים לגן ולבית הספר עם בקבוק מים רב פעמי, 49% מבני הנוער הולכים לבית הספר עם בקבוק מים רב פעמי ו-67% מבני הנוער מעידים כי הם מסתובבים עם בקבוק מים במהלך היום.

לקראת החזרה ללימודים, כשהטמפרטורות גבוהות במיוחד, יוצאת תמי4 בפעילות שמטרה לעודד שתיית מים. הפעילות תתקיים בכל רחבי הארץ באמצעות משאית נודדת (Water Truck) במהלכה יוצעו למבקרים, מים קרים ישרות מברי המים של החברה ויחולקו במתנה, בקבוקי מים רב פעמיים.

ווטר טראק של תמי4. מאיר כהן,
פעילות ה-Water Truck של תמי4, תתקיים בין התאריכים 27-31 לאוגוסט/מאיר כהן

חוזרים ללימודים עם בקבוק רב פעמי

פעילות ה-Water Truck של תמי4, תתקיים בין התאריכים 27-31 לאוגוסט ב-10 נקודות מפגש מקריית שמונה שבצפון ועד באר שבע שבדרום.

ה- Water Track, שינדוד במשך 5 ימים בין מתחמי ביג ב-10 ערים שונות, יעבור גם בין היתר בקריית שמונה, כרמיאל, יקנעם, פרדס חנה, עפולה, יהוד, בית שמש, באר שבע ואשדוד.לזמני הפעילות והמיקומים המדויקים כנסו לכאן.

אביב פפר, מנכ"ל שטראוס מים ישראל: "כחברה המובילה במתן פתרונות מים לישראלים, אנו גאים להציג את ה-Water Truck של תמי4. מעבר לעידוד שתיית מים גם מחוץ לבית לשמירה על הבריאות, אנו פועלים גם להעלאת המודעות להפחתת פלסטיק ולהגברת השימוש בכלים רב פעמיים.

לקראת שנת הלימודים החדשה, אנו מזמינים את כולן ואת כולם לפגוש אותנו ברחבי הארץ וליהנות מבקבוקי מים חדשים ומעוצבים. כמובילת שוק ברי המים בישראל, תמי4 תמשיך להציע ללקוחותיה פתרונות איכותיים, טכנולוגיים ונוחים לקבלת מי שתייה טעימים ומטוהרים לכל המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully