וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנית לוי, שאובחנה בעבר עם גידול, בקמפיין לעידוד המודעות

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 13:36

אילנית לוי, חזרה מחופשת קיץ משפחתית היישר לצילומי קמפיין לבית האופנה גולברי, שיעלה בחודש הבא. הקמפיין מעביר מסר חשוב לנשים: "גילוי מוקדם מציל חיים" - כמו שלמדה הפרזנטורית מנסיונה. עוד חשפה שהיא ואלירז מתכננים להרחיב את המשפחה: "מקווה שזה יקרה בקרוב"

אילנית לוי בקמפיין לכו להיבדק. שי יחזקאל,
אילנית לוי שאובחנה בעבר עם גידול, מובילה קמפיין מודעות לסרטן השד וחושפת את התכנית להרחבת המשפחה/שי יחזקאל

בקמפיין החדש שהצטלם השבוע לבית האופנה 'גולברי', בחרו לשים את הפוקוס על המודעות לסרטן השד, ולרגל חודש המודעות שיתקיים באוקטובר, הוא מעביר מסר חשוב לצד הצגת הפריטים: "לכןו להיבדק - זה מציל חיים".

לוי, ששמחה לקחת חלק בהעלאת המודעות הציבורית וחשיבות הנושא, שיתפה לראשונה שמאז שאביה נפטר מסרטן לפני כ-15 שנה, היא נבדקת באופן קבוע.

במהלך השנים, בזכות ביצוע בדיקות שגרתיות, אובחן אצלה גוש בשד, הגילוי המוקדם אפשר לה לעבור ביופסיה וניתוח להסרתו. "מאז ועד היום אני נבדקת כל 3 חודשים לוודא שלא יחזור", משתפת לוי.


"כמי שעברה את החוויה הנוראית הזו, שמחתי להשתתף בקמפיין לגילוי מוקדם, כי זה מציל חיים!!!. אני חיה את הפחד היומיומי ואם פעם הייתי דחיינית של בדיקות רפואיות, הגילוי המוקדם הוכיח לי שחשוב להיבדק באופן קבוע ולא להזניח את הנושא".

אילנית לוי בצילומי קמפיין סרטן השד לגולברי. שי יחזקאל,
אילנית לוי בצילומי קמפיין מודעות לסרטן השד של בית האופנה 'גולברי'/שי יחזקאל

לעתיד ורוד ואופטימי

עוד שיתפה אלינית לוי: "שפנו אליי מגולברי וספרו לי על הנושא של הקמפיין אמרתי במידיי כן! כיום אני יודעת שאני נשאית גן סרטן השד ואני מקפידה לעודד צעירות ונשים להיבדק באופן קבוע - כל אחת ואחת חייבת לפנות מיומנה הלחוץ על מנת להציל את עצמה, ואם שיתוף הסיפור האישי שלי יגרום לחלק גדול מהנשים לקום ולהבדק החשיפה מבחינתי עשתי את שלי".

לא סתם, חודש המודעות לסרטן השד מזוהה עם הצבוע הוורוד, זהו צבע אופטימי שמשרה תקווה ואופטימיות - מה שמתאפשר רק במקרה של גילוי מוקדם".

ואם באופטימיות עוסקים פה, אז על הסט, שיתפה לוי כי לאחר לבטים החליטו היא ובעלה להרחיב את המשפחה והם מקווים שזה יקרה במהרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully