וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיתם פורטר נובלי זכה בתקציב יחסי הציבור של רשות הטבע והגנים

23.8.2023 / 7:23

העבודה המשותפת בין המשרד לבין רשות הטבע והגנים מתקיימת מאז 2018 ותימשך עם זכייתה של 'גיתם פורטר נובלי' במכרז גם במהלך השנים הקרובות

הילה גבאי מנכלית גיתם פורטר נובלי. ירון בן חורין,
הילה גבאי מנכלית גיתם פורטר נובלי/ירון בן חורין

משרד האסטרטגיה ויחסי הציבור 'גיתם פורטר נובלי', מקבוצת גיתם BBDO, נבחר להמשיך ולנהל את פעילות יחסי הציבור והאסטרטגיה התקשורתית של הרשות. העבודה המשותפת בין המשרד לבין רשות הטבע והגנים מתקיימת מאז 2018 ותימשך עם זכייתה של 'גיתם פורטר נובלי' במכרז גם במהלך השנים הקרובות.

רשות הטבע והגנים היא הגוף הממלכתי בישראל האמון על שמירת ערכי הטבע, הנוף והמורשת בשמורות הטבע והגנים הלאומיים ועל ערכי הטבע מחוצה לה. בתוך כך רשות הטבע והגנים קולטת מיליוני מבקרים מקרב הציבור הישראלי ותיירי החוץ בשמורות הטבע והגנים הלאומיים מצפון ועד דרום ובמסגרת זו פועלת לתפעל, לתחזק לשמר ולפתח את האתרים תוך העצמת חווית הביקור של המטיילים. נתון זה מציב אותה בראש גופי התיירות והטיילות הגדולים בישראל.

לדברי הילה גבאי, מנכ"לית משרד יחסי הציבור גיתם פורטר נובלי: "אנו גאים להמשיך וללוות את רשות הטבע והגנים לאחר עשייה משותפת וענפה ב-5 השנים האחרונות. מעבר לכך שרשות הטבע והגנים מהווה לקוח דגל ותיק ואהוב בכותלי משרדנו היא גם מאפשרת לנו להיות שותפים לדרך חשובה ומשמעותית המשלבת ערכים של שמירה על הטבע, הסביבה והמורשת המפוארת בארצנו. העבודה מול הנהלת הרשות ואנשיה מצפון ועד דרום, הובילה אותנו לפרויקטים משמעותיים והצלחות רבות והשותפות בינינו תמשיך להוות המפתח להצלחה בדרך להמשך חיזוק אמון הציבור ברשות הטבע והגנים ובפועלה".

גיתם פורטר נובלי הוא חלק מקבוצת גיתם BBDO. החברה מתמחה בבניית אסטרטגיה תקשורתית-שיווקית חוצה פלטפורמות המותאמת להרגלי הצריכה בעידן הדיגיטלי, בשילוב כלים חדשניים ודאטה, והיא הנציגה הרשמית בישראל של פורטר נובלי העולמית - חברת התקשורת והיעוץ מהמובילות בעולם. החברה מטפלת כיום בעשרות חברות עסקיות וגופים ציבוריים מהבולטים בישראל בתחומי טבע והסביבה, טכנולוגיה, בריאות, מוצרי צריכה, פיננסיים וגופים ציבוריים, ומספקת שירותי ייעוץ אסטרטגי-תקשורתי, ניהול משברים, ניהול קמפיינים, מיתוג מעסיק, יצירת מהלכי תוכן, דוברות ויחסי ציבור.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully