וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי חדש לחברת בקבוקי המים החכמים ImpacX

23.8.2023 / 11:26

חברת ImpacX, המפתחת את בקבוק המים החכם Water.io, מודיעה על מינוי נוסף לשורות החברה - יוליה סקופ תשמש כמנהלת השיווק של החברה

יוליה סקופ. אסף ספקטור,
יוליה סקופ/אסף ספקטור

חברת Impacx, המפתחת את בקבוק המים החכם Water.io, מודיעה היום () על מינוי חדש לשורות החברה. יוליה סקופ ששימשה בעברה כמנהלת המותג של מי עדן ושל פאוזה ווטר תשמש כמנהלת השיווק של החברה. במסגרת תפקידה תהיה יוליה אחראית על ניהול הפעילות השיווקית של Water.io.

בקבוק המים החכם water.io - הוא פטנט חדשני של חברת אימפקס הישראלית. מדובר בבקבוק שמייצר הרגלי שתיה טובים יותר שמותאמים למשתמש באופן אישי. טכנולוגיות מתקדמות בונות בעבור המשתמשים תוכנית שתיית מים אישית באפליקציה שמחוברת לבקבוק תוך שקלול של הנתונים האישיים שלהם (גובה, משקל, פעילות ספורטיבית, מזג אוויר). כך הבקבוק החכם מתזכר את המשתמשים לשתות יותר מים במהלך היום ע"י רטט והבהוב ע"ג פקק הבקבוק. תוכנית השתייה האישית מתעדכנת באופן יומי בהתאם לשינויים במזג האוויר וברמת הפעילות.

יוליה סקופ, מנהלת השיווק החדשה של החברה: "אני מתרגשת מההזדמנות להצטרף ל-Impacx.io, תחום הבריאות והשתיה קרוב מאוד לליבי ואני מאמינה שהחיבור בין התחום הזה לטכנולוגיה החכמה שהחברה פיתחה יוצרים מוצר פורץ דרך שאני שמחה לקחת חלק בצמיחה שלו ובחשיפה שלו לקהלים ולשווקים חדשים".

"אני שמחה על הצטרפותה של יוליה ל water.io", אמרה הדסה וולפרט, סמנכ"לית השיווק של חברת impacX, " אני בטוחה שבזכות היכולות שלה האישיות והניסיון שצברה היא תהווה עוגן משמעותי להמשך הצמיחה באתגרים החדשים שהחברה מסמנת".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully