וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה חדשה, חנות חדשה: 'שוקיט' מתרחבת ומשיקה סניף בלב תל אביב

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 13:06

אתר האונליין 'שוקיט' לשיווק פירות וירקות, הוקם בשנת 2017 כסטארטאפ שהציג יתרון טכנולוגי ונרכש ע"י חברת עטרה בשנת 2020. עם הרכישה, הוצאו לפועל מהלכים אסטרטגיים שחיכו במגירה והוקמו חנויות פיזיות לשירות צרכני קצה. רגע לפני השנה החדשה, מוצגת חנות נוספת בלב ת"א

מארזים שוקיט. צחי קיבנשטיין,
שנה חדשה, חנות חדשה: 'שוקיט' מתרחבת ומשיקה סניף בלב תל אביב/צחי קיבנשטיין

אתר האונליין 'שוקיט', המתמחה בשיווק פירות וירקות, הוקם בשנת 2017 כסטארטאפ עם יתרון מובהק שבידל אותו מיתר אתרי האונליין בתחום המזון והוא: מערכת טכנולוגית שמאפשרת ניהול מלאי אוטומטי בין נקודות המכירה של הרשת וויסות עומסי הרכישות באתר. המערכת החכמה, יודעת להתריע כל העת על מלאי תוצרת הקיים בכל אחד ממרכזי ההפצה ולפזר בהתאם את הזמנות הלקוחות.

בשנת 2020, נמכרה 'שוקיט' לחברת עטרה בבעלות משפחת עטר, משפחת חקלאים מעמק יזרעאל שנחשבת לחברה מובילה בתחום השיווק וההפצה. החברה מקיימת יחסים ארוכי טווח עם חקלאים ישראליים וכמעט 100% מהתוצרת שמשווקת על ידה, היא תוצרת ישראלית.

טרם הרכישה, שימשה עטרה כספק מרכזי של 'שוקיט' שהתמקדה עד אותה העת, במכירה לשוק המסחרי והמוסדי. הרכישה של 'שוקיט' ע"י עטרה, יצאה אל הפועל לאחר שנפלה ההחלטה להקים רשת חנויות פיזיות שישרתו את צרכני הקצה, הצרכנים הפרטיים.

מיד לאחר הרכישה,הובילה עטרה מהלכים אסטרטגיים במטרה להפוך את 'שוקיט' למותג ארצי, נפתחו חנויות פיזיות באזור השרון ובצפון הארץ, הורחבו דרמטית אזורי חלוקת המשלוחים ונכנסו קטגוריות מזון נוספות ל'שוקיט', לשיווק הן באתר האונליין והן ברשת החנויות.

יכולות התפעול של עטרה, שמפעילה מרלו"ג ענק בצפון וצי משאיות משלה, יחד עם הפלטפורמה הטכנולוגית של 'שוקיט' יצרו מכפיל כח והפכו את עטרה לאחד מהשחקנים החזקים בישראל לממכר פירות וירקות לצרכנים פרטיים, שכן התשתית הטכנולוגית והלוגיסטית שלה, מבטיחים טריות וזמינות.

שוקיט. צחי קיבנשטיין,
שוקיט, מאז שנרכשה ע"י חברת עטרה, נפתחו חנויות פיזיות ברחבי הארץ, לצד אתר האונליין/צחי קיבנשטיין

מימוש חזון טכנולוגי

רגע לפני השנה החדשה, פותחת 'שוקיט' חנות חדשה ברחוב דיזינגוף שבלב תל אביב בהשקעה הנאמדת בכ-1 מיליון שקל והיא עתידה להיפתח לפני ראש השנה, על מנת לשרת את הצרכנים כבר בזמן ההכנות לארוחת החג.

הבשורה הגדולה שמציעה 'שוקיט' ללקוחות, לצד ההתרחבות והצמיחה היא האפשרות לבצע רכישה בכמה ערוצים: הגעה פיזית לסניף, איסוף עצמי מהסניף או רכישה באתר האונליין. החנות החדשה תאפשר משלוח אונליין מלא ישירות מהסניף ולא מהמרלוג בגלבוע, מה שיאפשר מהירות וזמינות גדולה יותר עבור הקהל מתל אביב והסביבה.

איציק עטר, מנכ"ל שוקיט: "שוקיט היה מהתחלה מותג שאהוב מאוד על ידי התל אביביים. רכישת שוקיט הייתה ציון דרך חשוב בהתפתחות של עטרה, ופתיחת הסניף בתל אביב היא סגירת מעגל. החיבור עם שוקיט היה טבעי לנו מתחילת הדרך, צרכנים לא תמיד לוקחים בחשבון עד כמה טכנולוגיה היא קריטית בענף הירקות והפירות.

מאז ומתמיד דגלנו בהטמעה של כלים טכנולוגיים והרכישה של שוקיט היא מימוש של החזון הזה. המרוויח המרכזי הוא הלקוח: המערכת הטכנולוגית של שוקיט יחד עם יכולות התפעול שלנו מאפשרים זמינות של תוצרת חקלאית במלאי, לוודא שהסחורה היא איכותית ושהשינוע ללקוח נעשה בטווח זמן סביר. עבור תושבי תל אביב ותושבי הערים הסמוכות פתיחת סניף תאפשר להם הפעם גם להגיע פיזית לחנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully