וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגישות בדרך לצלחת: קורנפלקס 'אלופים' באריזה נגישה לאנשים עם מוגבלויות

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 14:57

תלמה משיקה אריזה חדשה לקורנפלקס 'אלופים', מותאמת לאנשים עם מוגבלויות עם פתיחה קלה יותר ומידע תזונתי מונגש: מיזם "שווה פיתוח" סייע ליצרנית דגני הבוקר הפופולריים בישראל ליצור אריזה נגישה יותר למוצר הדגל שלה

רועי ומליה אברג'ל במהלך הצילומים לאריזה הנגישה של תלמה. יח"צ,
רועי ומליה אברג'ל במהלך הצילומים לאריזה הנגישה של תלמה/יח"צ

תלמה תשיק בשבוע הבא אריזה חדשה לקורנפלקס 'אלופים'. האריזה עוצבה בשיתוף עם מיזם "שווה פיתוח" שיזמו הקרן למפעלים מיוחדים של הביטוח הלאומי, "ג'וינט ישראל - מעבר למגבלות" ועמותת "ציונות 2000", במטרה ליצור מרחב צרכנות נגיש לכולם, בליווי עמותות נוספות מהקהילה. האריזה החדשה קלה לפתיחה וסגירה ומותאמת יותר לאנשים עם מוגבלויות.

במסגרת השינוי הוחלף "רוכסן" הקרטון, שנמצא עד כה בראש האריזה, במנגנון פתיחה פשוט יותר וגם השקית הפנימית קלה יותר לפתיחה. בנוסף, יודפס על האריזה קוד QR שבאמצעות אפליקציות ייעודיות ינגיש שמע (אודיו) בשלוש שפות, שיכלול את המידע התזונתי והאלרגני לאנשים עם לקות ראייה ו/או עיוורון.

אריזה נגישה קורנפלקס תלמה. סטודיו 0304,
אריזה נגישה קורנפלקס תלמה/סטודיו 0304

"עוד חוליה במימוש הייעוד החברתי"

"תלמה פועלת לקידום בוקר טוב יותר לכולם ולכולן, דרך הייעוד החברתי של המותג - קידום אורח חיים פעיל ומאוזן לכל המשפחות", מציינת נגה בנר סוארי, סמנכ"לית שיווק ביוניליוור. "מימוש הייעוד הזה מתבטא בדרכים שונות, הן דרך המוצרים והן דרך פעילות קהילתית שהמותג יוזם ומאפשר. דוגמה למוצר שמבטא את זה היא מוצר הדגל שלנו "קורנפלקס של אלופים ואלופות", שבו אנחנו מקפידים על ערכים תזונתיים מאוזנים שמתאימים לארוחת בוקר של ילדים.

כחלק מהעשייה הקהילתית אנחנו פועלים כבר מספר שנים בשיתוף עם החברה למתנ"סים ברחבי הארץ, לקידום פעילות ספורטיבית משותפת להורים וילדים, ולצד זה מוציאים לפועל פרוייקטים מיוחדים כמו עידוד ילדים עם מוגבלויות לעסוק בספורט ותמיכה בספורטאים הפראלימפיים באולימפיאדת טוקיו 2020.

"השינוי שביצענו באריזה הוא חוליה נוספת במימוש הייעוד החברתי שלנו, ומשקף את המחויבות שלנו להנגשת מוצרים רבים יותר לצרכנים עם מוגבלויות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"היכולת ליצור השפעה דרך ליבת העסקים"

כחברה שמפתחת ומייצרת, אנחנו יודעים לתת פתרונות, אבל כדי לעשות את זה נכון, אנחנו תמיד חוברים לשותפים שהם המומחים בעלי הידע הרלוונטי ביותר. במיזם הזה חברנו ל'שווה פיתוח' של הג'וינט וציונות 2000 והם ליוו אותנו בתהליך מראשיתו: מבדיקת הצורך הראשונית, עבור במפגשים עם אנשי הפיתוח שלנו במפעל ועד לעיצוב הסופי של האריזות. כל אחת מרשימת העמותות שעבדנו איתן תרמה ליצירה".

השלב האחרון בפרויקט, הושלם ממש בימים האחרונים, עם צילומי קמפיין מקסים - שגם הוא נעשה בשיתוף 'שווה פיתוח' - שבו מככבים רועי אברג'יל האלוף ובת זוגו האלופה מליה. הקמפיין שיעלה בקרוב, יתאר סיטואציות יומיומיות כמו התארגנות הבוקר, וימחיש כיצד האריזה הנגישה מסייעת להתנהלות קלה יותר בשגרה.

"התוצר המותאם והנגיש יותר של תלמה מבית יוניליוור הוא בשורה צרכנית עבור כלל הלקוחות ובפרט עבור לקוחות שהם אנשים עם מוגבלות", בירכה שני שביט, מנהלת פורום עסקים ב"שווה פיתוח". "זהו ביטוי ליכולת של יוניליוור ליצר השפעה דרך הליבה העסקית שלה ועבורנו זוהי זכות להיות שותפות בתהליך הפיתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully