וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה ללימודים: הדרך לבית הספר עוברת במועדון הצרכנים

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 15:08

בדומה לכרטיסים למופעי בידור לילדים בחנוכה, גם הקניות לקראת שנת הלימודים מתחלקות בין מי ששילמו מחיר מלא, לבין מי שרוכשים אותו דרך מועדוני הצרכנים, בהנחות של עשרות אחוזים. ליקטנו כמה דוגמאות לקראת השיעור הראשון בחיסכון

פתיחת שנת הלימודים | ביה"ס נעמי שמר, ת"א 1 בספטמבר 2022. ניב אהרונסון
היום הראשון ללימודים: התרגשות לילדים, הקלה להורים, אבל גם שניות במאות עד אלפי שקלים/ניב אהרונסון

מכירים את אלה שבאים לפסטיגל עם הילדים, אחרי שרכשו כרטיסים במאות שקלים וכשהם מתיישבים לראות את רן דנקר ונועה קירל נותנים בראש, הם שומעים שהשכנים שלהם לשורה מתגאים איך שילמו גרושים על כל כרטיס, כשקנו אותם דרך הגיס הנגד שהוא חבר ב-"חבר" ? אז זה מה שקורה עכשיו עם קניית הציוד לבית הספר.

יש את הפראיירים שמשלמים מלא מלא, ויש את אלה, שמתקמבנים על כרטיס מועדון של קרוב משפחה רחוק או חבר של הדוד, ומצליחים לחסוך מאות שקלים לקניה.

לכן, רגע לפני שאתם מסתערים על החנויות, הנה כמה דוגמאות להנחות שנותנים מועדוני הלקוחות, שיבהירו לכם עד כמה אתם צריכים לטפח את הקשרים עם הייטקיסט הבית כדי שייתן לכם להשתמש בהטבות שלו.

yolo ילקוט 2 ב-1, המחיר: 240 שקל. יח"צ,
ילקוט שנמכר ברשת YOLO ב- 240 שקל. ההורים מדווחים כיילקוט הוא ההוצאה הגדולה ביותר בקניות לקראת שנת הלימודים. מרבית הישראלים מחליפים ילקוט לילדים רק פעם בכמה שנים/יח"צ

מסקר בלתי מחייב שערכה מועצה לצרכנות בעמוד הפייסבוק שלה, עולה שכמחצית מההורים מעריכים שיוציאו כ- 3,000 שקלים על מכשירי כתיבה, ספרי לימוד, ביגוד, וציוד לימודי. 55% מההורים חשים שההוצאות השנה כבדות יותר.

המוצר היקר ביותר שמשפחות קונות הוא ילקוט בית הספר, שמחירו עומד על 300 שקלים לפחות. 60% מההורים ציינו שהם קונים תיק גב חדש רק פעם בכמה שנים, 5% קונים את סל המותגים המוכרים ו- 73% נוהגים לעשות שימוש חוזר בציוד שנקנה בשנים שעברו בכדי להוזיל את הסל. ההוצאה על חולצות בית הספר עומדת על כ- 200 שקלים לפחות לשנה.

אחת הדרכים להוזיל את ההוצאות הכבדות היא שימוש בכרטיסי מועדוני הלקוחות, שיש לסבתא המורה בפנסיה, לדוד בהייטק ולאחות הגדולה שהשתחררה משירות קבע בצבא. בדרך כלל מפיקים המועדונים שוברים במחיר מופחת, שיכול לעשות הבדל גדול בחישוב הכללי של ההוצאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קלמר כולל תכולה מומלצת חברת פלפוט. יח"צ,
קלמר ותכולתו (פלפוט). הבדלים גדולים במחירים ברשתות השונות ובהנחות הניתנות לחברי המועדונים/יח"צ

דוגמאות להנחות ומבצעים

הנה כמה דוגמאות: ברשת "קרביץ" מוכרים לקהל הרחב שובר בסך 200 שקלים, שחברי "בהצדעה" יקבלו 50% על הקניה בשובר, חברי "ביחד בשבילך" ייהנו מ- 36% הנחה, "הייטקזון" ו- "פועלים וונדר" יזכו ב - 31% הנחה, אבל ב"פועלים וונדר", תצטרכו להוסיף עוד 50 נקודות, ומנויי הפייס יזכו ב- 20% הנחה בלבד.

רשת "יולו" (YOLO)מציעה שוברים לקהל הרחב ב - 150 שקלים. מועדון "בהצדעה" נותן הנחה של 40% על הקניות, חברי "ביחד בשבילך" יקבלו הנחה נאה של 40% על הקניה בשובר, "הייטקזון" ו- "פועלים וונדר" 34% הנחה, ומנויי הפייס 27%.

הלאה. שובר לקניית שש חולצות בית ספר ב"קסטרו" יעלה ללקוח הרגיל 100 שקלים. "פועלים וונדר" נותן הנחה של 40% פלוס 25 נקודות, "הייטקזון" 31% הנחה ובפיס 10%.

ב"מגה ספורט" מוכרים שובר קניה ב- 300 שקלים ללקוחות רגילים. מנויי הפייס יקבלו 34% הנחה, "פועלים וונדר" 25% הנחה וייפרדו מ- 25 נקודות, "הייטקזון" מעניקים 24% ואילו "אשמורת" 6%.
רשת "סטימצקי" מוכרת ערכת ציוד מוכנה לחזרה לבית הספר שמחירה 60 שקלים.
"ביחד בשבילך" ישיגו לכם אותה ב- 80% הנחה (12 שקלים בלבד!), מנויי הפיס יזכו ב - 70% הנחה, ב"הייטקזון" תכלו לרכוש אותה ב- 69% הנחה, ב"פועלים וונדר" תקבלו את אותה ההנחה רק תצטרכו להקצות לכך 25 נקודות, ו"בהצדעה" בהנחה של 62%, כלומר, 23 שקלים בלבד.

למי שאין כוח להסתובב בחום, אפשר לערוך את הקניות באונליין, אבל גם כאן, השוואת המחירים הכרחית. על פי סקר שערכה המועצה לצרכנות, 12 עפרונות יעלו בקרביץ אונליין 4.90 שקלים, וברשת "טויס אר אס" 3.90.

על "סט הנדסה גדול" יגבו מכם 14.90 שקלים באתר של "אופיס דיפו" בעוד שב"קרביץ" תוכלו למצוא סט דומה ב- 5.90 שקלים בלבד.

קלמר תוכלו למצוא ב"אופיס דיפו" בסכום מצחיק של 5.07 שקלים ואילו ב"טויס אר אס" תמצאו קלמר דומה, אך מושקע יותר, ב-49.90 שקלים.

בכל מקרה, כדאי לבדוק לפני היציאה לקניות אם אפשר להצטייד בשובר קניה של מועדון לקוחות כלשהו. זה תמיד משתלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully