וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העניים החדשים: קמפיין של ארגון "לתת" משקף את תופעת העוני בישראל

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 10:37

הקמפיין החדש של ארגון לתת לקראת ראש השנה שם במרכז השיח את תופעת "העניים החדשים" על מנת להמחיש שבתקופה זו בישראל - האינפלציה ועליית הריבית במשק, לצד עליה חדה ביוקר המחיה ההתדרדרות לעוני ולמצוקה כלכלית עשויה להיות מהירה, במיוחד למשפחות נטולות גב כלכלי תומך

קמפיין חדש לארגון לתת "העניים החדשים"/ארגון לתת

לפי נתוני דו"ח העוני האלטרנטיבי לשנת 2022, 2.6 מיליון נפשות בישראל חיות בעוני, מתוכן מעל 1.1 מיליון ילדים.

לקראת ראש השנה, עולה ארגון "לתת" בקמפיין תמיכה בקהילה ו"שם על השולחן" נושא כאוב שנקלענו אליו בשנים האחרונות בישראל - "העניים החדשים".

העלייה ביוקר המחיה בכל תחומי החיים, מחירי המזון, מוצרי הצריכה וההיגיינה, הציוד לבית הספר, החשמל ושכ"ד, יחד עם אינפלציה מתפתחת ועליות הריבית במשק, מביאים רבים מתושבי ישראל, שעד כה נחשבו למשפחות ממוצעות בחתך סוציואקונומי בינוני, למצבי עוני ומצוקה כלכלית.

הקמפיין החדש מפגיש את "העניים החדשים" עם עניים "מנוסים" יותר, כאלו שהיו וחלקם עדיין מתמודדים עם מצוקת העוני, ע"מ ללמוד מהם איך להתמודד.

קמפיין של לתת "העניים החדשים". ארגון לתת,
קמפיין "העניים החדשים" של לתת לקראת תקופת החגים בישראל/ארגון לתת

להישאר עם הראש מעל המים

המסר המרכזי בקמפיין: "יוקר המחיה פוגע באלפי משפחות, גם משפחות שאנחנו מכירים. בעזרתכם נוכל לעזור לאותן משפחות לשמור על הראש מעל המים ולחגוג את החג בכבוד. להיות ישראלי זה לתת. תרמו ארוחת חג".

הקמפיין בשיתוף משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי בהובלת סמנכ"ל הקריאטיב יגאל עזרא שמעניקים לארגון לתת שירותי פרובונו בשותפות מדהימה זה שנים רבות.

רוני אבירי סמנכ"לית שיווק ופיתוח משאבים של ארגון לתת: "הקמפיין הייחודי הזה שנהגה והופק בשיתוף עם משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שמלווים את ארגון לתת במשך שנים בפרובונו מלא - שם במרכז השיח את המציאות בה אנשים כמוני וכמוך יכולים להתדרדר ולשקוע עמוק למצב של מצוקה כלכלית ועוני. אנחנו קוראים לזה "עניי מעמד הביניים" או "העניים החדשים".

מה שמחמיר את המצב הוא שאוכלוסיות אלו אינן מורגלות לבקש עזרה וסיוע והבושה מקשה עליהן אף יותר להתמודד עם המצב החדש ולהחזיק את הראש מעל המים עד שיצליחו להיחלץ מהמשבר אליו נקלעו" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully