וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורית נובק מונתה ליו"ר הוועד המנהל של 'בעצמי'

23.8.2023 / 17:11

מנכ"לית יד ושם לשעבר מונתה ליו"ר הועד המנהל של הארגון החברתי. מנכ"לית הארגון נירה צימלס: "אני בטוחה שדורית תביא מניסיונה הרב בניהול מערכות גדולות ובקידום אוכלוסיות מגוונות"

דורית נובק. יחצ,
דורית נובק/יחצ

ארגון 'בעצמי', הפועל זה 27 שנה לקידום תעסוקה בקרב אוכלוסיות מודרות ומעוטות הזדמנויות, ולצמצום העוני והפערים החברתיים בישראל, הכריז אמש על מינויה של דורית נובק, מנכ"לית יד ושם לשעבר, ליו"ר הוועד המנהל של הארגון. בכך תחליף נובק את יו"ר הוועד המנהל היוצא גיורא עופר שפרש מתפקידו לאחר 12 שנים.

במהלך שנות כהונתה כמנכ"לית 'יד ושם', נובק הייתה שותפה לתהליכי פיתוח ומיצוב יד ושם מול גורמים בישראל ובעולם לצד גיוס נרחב של תרומות, דבר שהקנה לארגון את מעמדו המיוחד. נוסף על כך, שימשה נובק כראש מנהלת תכנית ויסקונסין - מהל"ב במשרד התמ"ת, וכן הקימה וניהלה את עמותת 'הזנק' לקידום צעירים ובני נוער להישגים לימודיים והשתלבות מקצועית ואיכותית בשוק העבודה, ובהמשך שימשה כיו"ר וחברת הנהלת הארגון. בשנה האחרונה כיהנה נובק כחברת הוועד המנהל של ארגון 'בעצמי'.

לאחר המינוי אמרה נובק: "אני רוצה להודות לוועד המנהל ולארגון 'בעצמי' על האמון שניתן בי כיו"ר הוועד המנהל של הארגון. יחד, נמשיך ונפעל למען האוכלוסיות המודרות בישראל, לליווי ולסיוע שלנו על מנת לתת להם הזדמנויות שוות. במיוחד בימים אלה של יוקר מחייה, שליחותנו חשובה עוד יותר - צמצום פערים חברתיים, למיגור העוני בישראל ויצירת חברה שוויונית יותר - כל זאת דרך שיקום וקידום בעולם התעסוקה".

מנכ"לית בעצמי נירה צימלס: "אני רוצה להודות לגיורא עופר על 12 שנים כיו"ר העמותה. שנים של הובלה, של שינוי למען עתיד טוב יותר של אוכלוסיות מודרות, להם, למשפחתם ולקהילה בה הם חיים.
אני מברכת את דורית נובק בכניסה לתפקיד, ובטוחה שדורית תביא מנסיונה הרב בניהול מערכות גדולות ובקידום אוכלוסיות מגוונות".

ארגון 'בעצמי' משלב, מקדם ומשקם אוכלוסיות מעוטות-הזדמנויות בישראל, ומעניק להם כלים, מיומנויות והזדמנות על מנת לשלבם במסלולי תעסוקה, השכלה ועצמאות כלכלית. 'בעצמי', זוכה אות הארגון החברתי האפקטיבי ופרס שר הרווחה והשירותים החברתיים, מהיחידים במינם בארץ, שאחראי על הפעלה ופיתוח תוכניות לצמצום העוני והפערים החברתיים בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully