וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד סנדוויץ': הגאדג'טים שיהפכו את הפסקת עשר למושלמת

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 12:17

חלפו הימים של תיק האוכל מהבד ושתיית מים מהברזייה. את מקומם תפסו קופסאות אוכל מעוצבות ובקבוקים תרמיים ששומרים על טמפרטורת המים. אבל מה מתאים לילדים שלכם? ניסינו לעשות קצת סדר בילקוט

שורש -חזרה לביהס- בקבוקי קליקסיל סנדלי שורש ותיקי גב. לירון כהן אביב,
הפסקת עשר: ההיצע השופע של בקבוקים וקופסאות אוכל לביה"ס, הבקבוקים של 'שורש'/לירון כהן אביב

קור וחום

סולתם, המתמחה בכלי בישול ואפייה מציגה בקבוקים תרמיים מעוצבים בעלי מיכל ואקום מבודד עם דופן נירוסטה כפולה, המסוגלים לשמור על חום וקור המשקאות למשך שעות ארוכות.

הבקבוקים מגיעים בנפח של 600 מ"ל, שומרים על טמפרטורת חום למשך 12 שעות וקור למשך 18 שעות רצופות. הבקבוקים זמינים במגוון צבעים מונוכרומטיים מדליקים. המחיר: 54.5 שקל.(במקום 109 שקל). להשיג בחנויות הרשת ובאתרSOLTAM

בקבוקי ספורט תרמיים מבית סולתם בנפח 600 מל 54.5 שח במקום 109 שקל להשיג בחנויות רשת סולתם ובאתר. יח"צ סולתם,
בקבוקי ספורט תרמיים מבית סולתם בנפח 600 מל 54.5 שח במקום 109 שקל להשיג בחנויות רשת סולתם ובאתר/יח"צ סולתם

סופר-קופסה

רשת הקמעונאות חצי חינם מציעה ללקוחותיה ציוד לבית הספר ממגוון מותגים במחירים אטרקטיביים. בין התיקים, הקלמרים וכלי הכתיבה, תוכלו למצוא גם קופסאות אוכל ובקבוקים שילוו אתכם בשנת הלימודים הבאה.

במסגרת מבצע חזרה ללימודים, עליו הכריזה הרשת, הרוכשים ציוד חזרה לביה"ס ב-49 שקל ומעלה, יקבלו ערכה מיוחדת ללימודים במתנה. ניתן להשיג בסניפי רשת חצי חינם ברחבי הארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הקומה ה-2 ברשת חצי חינם קופסאות אוכל 20 שקל. באדיבות סירקה,
הקומה ה-2 ברשת חצי חינם קופסאות אוכל 20 שקל/באדיבות סירקה

נאטם בקליק

קו הבקבוקים הרב פעמיים של שורש מיוצר כולו בישראל ומציע פקק פטנט חדשני וקל לתפעול, ללא הברגה "קליקסיל" (CLICKSEAL) שנפתח במהירות, אוטם את הבקבוק בקליק, מונע נזילות ומאפשר זרימת מים גבוהה בעת השתייה.

הפקק ניתן לתפעול ביד אחת, ומגיע עם רצועת פוליפרופילן צבעונית שמתייבשת מהר ועם ידית אחיזה. הבקבוקים של שורש עוברים בקרת איכות מחמירה ועשויים מחומר עמיד ואיכות (טריטן).

דגם ACT מגיע בשלושה צבעים: כחול, כתום, אפור, בשני נפחים: 700 מ"ל במחיר: 99 שקל ו-950 מ"ל במחיר: 109 שקל.

דגם ECO הוא בעל דופן כפולה, מבודדת, מונעת הזעה של הבקבוק ושומרת על טמפרטורה קרה לאורך זמן. הבקבוק מתאים לשימוש בימים ארוכים מחוץ לבית ומגיע בצבעים: כחול, כתום, ורוד, בנפח 600 מ"ל במחיר: 119 שקל.

ניתן להשיג באתר חברת שורש, בחנות המפעל בטירת כרמל ובחנויות מטיילים נבחרות.

שורש - בקבוק אקט עם פקק קליקסיל - פטנט רשום. ישראל פורלנדר,
שורש - בקבוק אקט עם פקק קליקסיל - פטנט רשום, המחיר: 99 שקל ו-950 מ"ל במחיר: 109 שקל/ישראל פורלנדר
3. שורש קליקסיל - עם פקק קליקסיל. ישראל פורלנדר,
שורש קליקסיל - בקבוק ECO עם פקק קליקסיל, המחיר: 119 שקל/ישראל פורלנדר

כיסוי תרמי

היצרן והיבואן הישראלי קל גב מציג קולקציה עשירה של בקבוקי שתיה איכותיים שמגיעים עם כיסוי תרמי לשמירה על קור המים לאורך היום. לבקבוק מוצמדת קשית לשתייה נוחה ללא צורך בהטיית הבקבוק.

המוצר אינו מכיל ביספנול A, הוא בטיחותי להדחה במדיח (ללא הכיסוי) ומוצע במגוון רחב של עיצובים, בהם: גלידה, חד קרן, פרפר, LOL, מיני מאוס, PLAY גיימינג, חלל, כדורגל, סוניק, פורטנייט, באטמן, הנוקמים, ספיידרמן ועוד. המחיר: 36 שקל. הנפח: 500 מ"ל. ניתן להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

קל גב בקבוק וכיסוי תרמי מחיר 36 שקל. סטודיו קל גב,
קל גב בקבוק וכיסוי תרמי, המחיר: 36 שקל/סטודיו קל גב

שלושה תאים

קופסאות האוכל של קל גב מגיעות עם כיסוי תרמי לשמירה על המזון בטמפרטורה אידיאלית לאורך זמן. הקופסה מחולקת ל-3 תאים הניתנים להפרדה. מנגנון הנעילה של המכסה מאפשר נשיאה בטוחה.

הקופסה עשויה מחומר בטיחותי לשימוש הן במיקרוגל והן במדיח הכלים (ללא הכיסוי התרמי). המוצר אינו מכיל ביספנול A המחיר: 54 שקל. הקופסאות, כמו הבקבוקים שמציעה 'קל גב', מגיעות בשלל עיצובים שילדים אוהבים, כמו: גלידה, חד קרן, מיני מאוס, ספיידרמן, חלל, כדורגל ועוד. ניתן להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

קל גב קופסת אוכל עם כיסוי תרמי מחיר 54 שקל. סטודיו קל גב,
קל גב קופסת אוכל עם כיסוי תרמי, המחיר: 54 שקל/סטודיו קל גב

חבר בתחפושת

הבקבוק התרמי מקולקציית PANDA של המותג BLOOM, משלב בין איכות, פונקציונליות ועיצוב ייחודי. מדובר בבקבוק רב פעמי, נוח לשימוש ועשוי מפלדת אל חלד עמידה לשמירה על המשקאות קרים או חמים בהתאם לצורך.

הקולקציה מציגה ציורים ייחודיים ומרהיבים של דב הפנדה מלא הסטייל, במראה מגניב כמחופש ליוניקורן, מלח, פנקיסט ועוד. המחיר 25 שקל, הנפח: עד 500 מ"ל. להשיג בסניפי רשת קרביץ ברחבי הארץ.

קרביץ בקבוק שתייה קולקציית panda 500 מל מחיר 25 שקל. באדיבות קרביץ,
קרביץ בקבוק שתייה קולקציית panda 500 מ"ל, המחיר: 25 שקל/באדיבות קרביץ

ארוחה דופלקס

קופסת האוכל של המותג BLOOM עשויה מחומרים איכותיים והיא מחולקת ל-3 תאים בשתי קומות לחלוקת המזון לפי הבנטו היפני למנוע מגע בין סוגי האוכל השונים. הקופסה בנפח של 1400 מ"ל.

הקופסה עמידה בפני שריטות ושברים ועשויה מחומרים שאינם רעילים המאפשרים שמירה על טריות המזון לאורך היום. ניתן לחמם את הקופסה במיקרוגל (עם מכסה פתוח), וכן לשטוף במדיח הכלים, לצנן במקרר או להכניס למקפיא. המחיר: 45 שקל. להשיג בסניפי רשת קרביץ ברחבי הארץ.

קרביץ מותג bloom קופסת אוכל מחולקת מחיר 45 שקל. באדיבות קרביץ,
קרביץ מותג bloom קופסת אוכל מחולקת, המחיר: 45 שקל/באדיבות קרביץ

מסר מהבית

חברת פלפוט מציגה שלל מוצרים בקטגוריית החזרה לבית הספר כמו תיקים וקלמרים לצד אביזרים משלימים. קולקציית הבקבוקים וקופסאות האוכל של פלפוט מציגה עיצובים אופנתיים מעולמות הילדים והנוער, אינה מכילה ביספינול A ועומדת בתקנים בינלאומיים. טווח המחירים למוצרים: 30-80 שקל, בהתאם לסוג ולגודל הנבחר.

בין הדגמים בקולקציה, מצאנו קופסאות אוכל מחולקות, מדבקות להורים שרוצים להשאיר מסר אישי על הכריך, מפיות מעוצבות וחידות טריוויה להצמדה, להרחבת האופקים בזמן האוכל. ניתן להשיג ולהשיג בחנויות, אתרים ורשתות נבחרות ברחבי הארץ.

קולקציית קופסאות אוכל ובקבוקים פלפוט. יח"צ,
קולקציית קופסאות אוכל ובקבוקים של 'פלפוט', טווח המחירים למוצרים: 30-80 שקל/יח"צ

קשית נשלפת

מותג הציוד לבית הספר, YOLO, מציע מגוון רחב של בקבוקים מותאמים לתלמידים במבחר עיצובים ונפחים. הבקבוקים בנפח 550 מ"ל מיועדים לשתייה קרה ומגיעים עם קש נוסף (ועוד אחד להחלפה).

השטיפה במדיח אפשרית אך לא מומלצת בגלל הציורים המודפסים. המחיר: 60 שקל.

בקבוק נוסף הוא 'ליטריולו' שמגיע בנפח של 1 ליטר, בעל דופן כפולה, מתאים למשקאות קרים וחמים ומגיע בצבעים מטאליים. לבקבוק אחיזה נוחה ופתח גדול במיוחד והוא משווק במחיר: 120 שקל.

דגם שלישי שמציעה YOLO הוא 'תרמיולו' בעל נפח של 500 מ"ל שמגיע במגוון עיצובים. מחירו בגרסה החדשה עם קשית נשלפת: 90 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת YOLO ברחבי הארץ.

yolo תרמיולו 80 שקל. יח"צ,
בקבוקתרמיולו של YOLO, המחיר: 80 שקל/יח"צ
yolo בקבוק שתייה 400 מ"ל 55 שקל. יח"צ,
בקבוק שתייה של YOLO המחיר: 55 שקל/יח"צ

מעודדים לעצמאות

המותג סקיפ הופ מציע לילדי הגן ובית הספר קולקציה של בקבוקי שתיה, קופסאות אוכל ותיקי אוכל מבודדי חום קור בעיצובים בהשראת עולם הילדים כמו: תות, גלידה, כדורגל, קשת בענן וחיות.

הבקבוקים של המותג מוצעים בשני דגמים: בקבוק פלסטיק עם קש מתקפל בסגירת החלק העליון ובקבוק מתכת עשוי נירוסטה לשמירת הטמפרטורה הקרה של המים + כיסוי גומי לאחיזה נוחה ומבודדת לידיים הקטנטנות.

קופסאות האוכל של סקיפ הופ מעודדות אכילה עצמאית ומוצעות בעיצובים זהים בעלות סוגרים ידידותיים לקטנים, מגיעות עם מגן סיליקון אטום למניעת נזילות המחיר לבקבוקים: החל מ-40 שקל. המחיר לקופסת אוכל: החל מ- 60 שקל. ניתן להשיג בסניפי ובאתר קרטרס וכן בחנויות רשת H&O

סקיפ הופ - תיק גן גינה 100 שקל בקבוק שתיה נירוסטה 80 שקל קופסת אוכל 60 שקל צנצנת אוכל 60 שקל. אסף לוי,
סקיפ הופ - תיק גן גינה 100 שקל בקבוק שתיה נירוסטה 80 שקל קופסת אוכל 60 שקל צנצנת אוכל 60 שקל/אסף לוי

פיל בקופסה

מותג הכלים התרמיים הפיל היפני מציע מכלי מזון תרמיים בעלי פטנט בידוד ייחודי, השומרים על חום וקור של המזון, ללא תלות בתנאי הסביבה. מכלי המזון של המותג זמינים בנפחים שונים, החל מ-260 מ"ל ועד 2 ליטרים וחלק מהדגמים מכילים קופסאות אחסון פנימיות, המאפשרות הפרדה בין סוגי המזון.

המכלים מבודדים ועשויים מפלדת אל-חלד הניתנת לשטיפה, ואילו קערות הפלסטיק ניתנות לשימוש במיקרוגל. טווח המחירים: 195-349 שקל. להשיג בחנויות המטיילים המובחרות ובאתר היבואן.

מיכל מזון תרמי קטן שומר חום וקור מבית הפיל היפני 0.26 ליטר 195 שקל. יח"צ,
מיכל מזון תרמי קטן שומר חום וקור מבית הפיל היפני 0.26 ליטר 195 שקל/יח"צ

בריטי מתחשב

באתר SWAGG מצאנו 2 פריטים שכדאי להכיר: הבקבוק ששבר את שיא גינס עם שמירה על הטמפרטורה הקרה של המים. החברה הבריטית ROOT7 שמציעה את הבקבוק, דוגלת באיכות הסביבה ומתחייבת שבעבור כל פריט שתמכור, יינטע עץ באחת ממדינות העולם השלישי. המחיר לבקבוק: 109-175 שקל, תלוי בדגם.

המותג הבריטי השני שתרצו להכיר, BLACK&BLOOM, מציג קופסאות אוכל רב-פעמיות ייחודיות וגם הוא נושא באחריות חברתית עם הבטחה להעביר 1% מהכנסותיו בכל שנה לטובת עמותות שפועלות למען איכות הסביבה. הקופסאות עשויות פלדת אל-חלד, אטומות לחלוטין למניעת נזילות ובעלות מחיצה פנימית להפרדה בין סוגי המזון. המחיר: 199 שקל. להשיג במתחם הבוטיקים SWAGG בנתניה ובאתר.

בלאק אנד בלום קופסת אוכל רב פעמית מתכת גדולה, 200 שקל. black+blum,
בלאק אנד בלום קופסת אוכל רב פעמית מתכת גדולה, המיר: 199 שקל/black+blum
בקבוק שומר קור במשך 30 שעות 159 שקל. יחצ דג הזהב,
בקבוק שומר קור במשך 30 שעות, המחיר: 159 שקל/יחצ דג הזהב

הלימון השמח

מגוון בקבוקים תרמיים של HAPPY LEMON בנפח 500 מ"ל מוצעים במגוון גדלים, חומרים ועיצובים. הבקבוקים בעיצוב עיניים למשל, מגיעים בצבעים קלאסיים של שחור, לבן ואדום והם עשויים מפלדת אל חלד לשמירה על קור וחום לזמן ממושך. המחיר: 50 שקל. להשיג בסניפי HAPPY LEMON

happy lemon, מחיר בקבוק 50 שקל. ערן סלם,
happy lemon, מחיר הבקבוק: 50 שקל/ערן סלם

האוכל דלישס

קטגוריית האוכל של YOLO שהתרחבה גם השנה, כוללת עשרות קופסאות אוכל, תיקי אוכל ושקיות אוכל רב פעמיות לסוגים שונים של צרכים. טרנד הקיימות שהגיע גם ל-YOLO מציע שתי קופסאות אוכל:

קופסת אוכל דלישס עם תא נשלף מחולק ל-2 תאים עשויים מנירוסטה, מוצר בטוח למגע עם מזון, נבדק ואושר על ידי מכון התקנים הישראלי, מתאים לשימוש במיקרוגל ובמדיח כלים ובטוח לאחסון במקרר.

'קופסת אוכל בנטו' + 'קופסת אוכל מיני בנטו', מחולקות ל-3 תאים, הן קשיחות, קלות לניקוי ומגיעות עם סט סכו"ם.

טווח המחירים למגוון קופסאות ותיקי האוכל של המותג: 55-90 שקל. ניתן להשיג בחנויות רשת YOLO בפריסה ארצית.

yolo קופסת אוכל מתרחבת תא אחד 55 שקל. יח"צ,
yolo קופסת אוכל מתרחבת תא אחד, המחיר: 55 שקל/יח"צ
תיקי אוכל yolo המחיר: 86 שקל. יח"צ,
תיקי אוכל של yolo, המחיר: 86 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully