וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיברוב נרתמים ומגייסים

מיכל גלנטי

27.8.2023 / 14:11

יבגני ושרין דיברוב. שרין דיברוב,
יבגני ושרין דיברוב/שרין דיברוב

לקראת השנה העברית החדשה, החליטה קבוצה של יזמים מובילים בתעשיית ההייטק הישראלי, לקדם יוזמה חברתית משותפת למען ילדים המטופלים במרכז שניידר לרפואת ילדים.

כחלק מהפרויקט היזמים עובדים עם עמותת "ילדים שלנו" וביחד הצליחו לצרף ליוזמה מעל ל-20 חברות הייטק במטרה לגייס כחצי מיליון שקלים למען ילדי מרכז שניידר. בין החברות שכבר הצטרפו: Armis, Fireblocks, Cyera, Granulate, Verbit, Bionic, וקרנות ההון סיכון Sheva, CyberStarts ועוד.

הקמפיין יצא לדרך ביוזמת בני הזוג יבגני דיברוב - מנכ"ל ארמיס, ושרין דיברוב - שותפה בקרן הון סיכון. התרומות נאספות הן בדרך ישירה והן באמצעות מימון המונים. כך למשל, חלק מהחברות החליטו יחד עם העובדים על תרומה ייחודית של מתנות החג של העובדים. עמותת "ילדים שלנו", שהוקמה ע"י שניידר הלן (ז"ל) מייסדת מרכז שניידר, ואיריס לנגר, וכיום מנוהלת על ידי הילית גלעד, פועלת בשני העשורים האחרונים לטובת קידום רווחתם של הילדים החולים.

הדבר נעשה הן באמצעות פיתוח איכות הטיפול על-ידי רכש של מכשור רפואי מתקדם ותמיכה במחקר, והן באמצעות שלל פעילויות לתמיכה רגשית בילדים בחדרי ההמתנה במיון ובמהלך האשפוז. העמותה נקלעה למצוקה כלכלית לאחר שסבלה מצניחה של כשליש בתרומות וזה מה שגרם לאנשי ההייטק ולעובדי החברות להירתם לפעילות ולגייס את התרומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully