וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור השמיה מונה למנהל Customer Success של Okoora

28.8.2023 / 10:02

סטארט-אפ הפינטק השוויצרית-ישראלית מינה את השמיה, שיקים מחלקה חדשה שתלווה את הלקוחות מרגע חתימת ההסכם, ותבטיח כי יוכלו למקסם את הערך הגבוה ביותר האפשרי מפתרונות החברה

ליאור השמיה. אייל טואג,
ליאור השמיה/אייל טואג

חברת סטארט-אפ הפינטק השוויצרית-ישראלית אוקורה (Okoora), הודיעה על מינויו של ליאור השמיה לתפקיד מנהל Customer Success של החברה. במסגרת תפקידו יקים השמיה מחלקה חדשה בחברה שתלווה את הלקוחות מרגע חתימת ההסכם ותבטיח כי יוכלו למקסם את הערך הגבוה ביותר האפשרי מפתרונות החברה.

אוקורה פיתחה פלטפורמה משולבת לניהול תשלומים גלובליים, בנקאות וניהול סיכונים. הפלטפורמה - ABCM™: Automated Business Currency Management - משלבת כלים תפעוליים, מערכת לניהול סיכוני מט"ח וגישה לרשת רחבה של בנקים וחדרי עסקאות. פלטפורמת ABCM מפשטת את הניהול של עסקאות מט"ח ומסייעת לעסקים מכל גודל וסוג לנווט את דרכם בביטחון בשוק הגלובלי.
ליאור השמיה צבר ניסיון עשיר כמנהל Delivery והנגשת יכולות של פתרונות טכנולוגיים ללקוחות של החברות אמדוקס, וולוסיטי וסיילספורס. בתפקידו האחרון לפני שהצטרף לאוקורה, שימש כמנהל Delivery של Salesforce Industries ישראל ואפריקה. במסגרת זו היה אחראי על הטמעת והתאמת המערכת (onboarding) בארגונים גדולים שחתמו על הסכמים עם החברה וכן סייע בהבאת לקוחות חדשים.

מינוי של ליאור השמיה מתרחש על רקע צמיחה מואצת של אוקורה שמאז השקת הפלטפורמה שלה בשנת 2022 צברה למעלה מ-7,000 לקוחות במגזר הארגוני ובקרב עסקים קטנים ובינוניים בישראל שביצעו עשרות אלפי טרנזקציות בהיקף של מיליארדי דולרים בשנת הפעילות הראשונה. אוקורה הגישה בקשות לקבלת רישיונות במספר מדינות באירופה שיאפשרו את כניסתה לשוק האירופי.

בני אברהם, מייסד ומנכ"ל okoora: "מחלקת ה-Customer Success שאנחנו מקימים בראשותו של ליאור השמיה תחשוף בפני הלקוחות את מלוא היכולות החדשות של הפלטפורמה שלנו וכיצד היא יכולה לשדרג ללא הכר את יכולותיהם בעסקאות מט"ח בינלאומיות. היעד שלנו הוא שכל לקוח ולקוח, לרבות לקוחות קטנים ללא ידע במט"ח, יוכלו לנווט בבטחה בשוק מאתגר ומורכב זה ולפעול בו כמקצוענים. הניסיון הייחודי של ליאור יסייע ללקוחות להפיק את הערך המכסימלי מהפלטפורמה שלנו והוא יתמוך בשלב הבא של צמיחתנו הגלובלית ובישראל".

אוקורה נוסדה באוגוסט 2021. על ידי בני אברהם, יזם בעל מוניטין ומייסד קבוצת אופקים, חברת ניהול הסיכונים הפיננסים המובילה בישראל. אוקורה מעסיקה כיום 70 עובדים: 40 בישראל, 20 בשווייץ ובגרמניה ו-10 בהודו. לאור הצמיחה המתמשכת והתרחבות הפעילות למדינות באירופה, מתכננת אוקורה להכפיל את מצבת העובדים שלה שיסייעו להרחבת יכולות המערכת ולאספקת שירות ייחודי לבסיס לקוחות מתרחב והולך. אוקורה עברה לרווחיות בשנת 2023 ומתנהלת כבוטסטראפ ללא השקעות של משקיעים חיצוניים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully