וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת 'בית הגלגלים' קיימה מחנות קיץ בסיוע בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 10:19

בנק הפועלים סייע ל'בית הגלגלים', עמותה התומכת במאות בני נוער ובוגרים עם מוגבלות פיזית, לקיים את מחנות הקיץ שלה, עם מעל 300 חניכים וחניכות, בקבוצות מעורבות מכלל האוכלוסייה. מחנות הקיץ התקיימו בחודשים יולי-אוגוסט למשך 5 ימים ב-4 יעדים שונים ברחבי הארץ

נעמה הלוי פאר עם חניכי עמותת בית הגלגלים. יחצ בית הגלגלים,
נעמה הלוי פאר עם חניכי עמותת בית הגלגלים/יחצ בית הגלגלים

בנק הפועלים נרתם לסייע לעמותת 'בית הגלגלים' והעביר תרומה כספית משמעותית עבור הפעלתם של מחנות הקיץ של העמותה, המקבצים יחדיו מאות חניכים וחניכות מהאוכלוסייה הכללית, מהחברה הבדואית, הערבית והחרדית, לאחר משבר תקציבי עמוק אליו נקלעה העמותה.

מדובר ב-25 קבוצות שיצאו למחנות קיץ בני 5 ימים עם לינה (4 לילות לאורך חודשים הקיץ עם ילדים ובני הנוער, בגילאי 8-19, חלקם הגדול עם צרכים סיעודיים מורכבים. מחנות הקיץ הנגישו לחניכים מגוון פעילויות, החל מיציאה לבריכה, מוזיאונים, לונה פארק וסדנאות חווייתיות ברמה גבוהה.

נעמה הלוי פאר, מנהלת האגף לבנקאות חברתית של בנק הפועלים, שביקרה במחנות הקיץ של חניכי עמותת בית הגלגלים אמרה: "אני גאה ושמחה שהבנק נרתם למען חניכי וחניכות בית הגלגלים ובני משפחותיהם. מחנות הקיץ הם זמן משמעותי עבור החניכים והמשפחה כאחד, משהו שהחניכים מחכים לו כל השנה. לא יכולנו לעמוד מנגד ולדמיין שהם פתאום לא יתקיימו השנה. הביקור ריגש אותי מאוד, שמחתי להכיר את כל החניכים שלקחו חלק ולראות את הילדים מכל גווני הקשת הישראלית מוקסמים מפעילות הפוגתית ולא מפסיקים לצחוק ולשמוח".

מעמותת בית הגלגלים נמסר כי: "אנו מודים לכל מי שהתגייס ותרם להוצאת מחנות הקיץ של העמותה לפועל, ובראש ובראשונה לבנק הפועלים על התגייסות חסרת תקדים להצלת מחנות הקיץ של העמותה באמצעות האגף לבנקאות חברתית. בזכות תרומתו הנדיבה מאוד, יתאפשר קיומם של מחנות הקיץ השנה. בהמשך לתמיכה ולשותפות האסטרטגית רבת השנים, תרם בנק הפועלים את הסכום הנדרש להוצאת מחנות הקיץ כמתוכנן וסייע לנו להמשיך את הפעילות גם השנה, למען חניכי וחניכות בית הגלגלים ובני משפחותיהם".

מצ"ב תמונה של נעמה הלוי פאר, מנהלת האגף לבנקאות חברתית של בנק הפועלים עם חניכי עמותת בית הגלגלים במחנה הקיץ של העמותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully