וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ואם אלו הילדים שלכם?" קמפיין למען חוק המצלמות בגני הילדים

28.8.2023 / 11:36

רגע לפני פתיחת שנת הלימודים, מחריף מאבק ההורים לתיקון חוק המצלמות בגנים: "אנחנו במלחמה על ביטחון ילדינו, לא נוותר ולא ניסוג עד שקיש ובן דוד יסירו התנגדותם לחוק המצלמות בגנים"

קמפיין נגד חוק המצלמות בגנים. יוני רייף תגרי,
הקמפיין החדש - שם את מזכ"לית הסתדגרות המורים ואת שר החינוך במוקד/יוני רייף תגרי

מאבק ההורים מול שר החינוך, יואב קיש ומזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, עולה שלב: ארבעה ימים בלבד לפני פתיחת שנת הלימודים, עמותת "מטה המאבק למען הילדים" משיקה קמפיין חוצות חדש ברחבי הארץ אשר קורא לקיש ובן דוד לא להתנגד לתיקון חוק המצלמות בגנים, שמוביל יו"ר הקואליציה אופיר כץ.

השלטים, שעלו בשיתוף מקסימדיה פרסום חוצות, פרוסים בכ- 30 כבישים מרכזיים ובדרכים בין עירוניות: איילון צפון ודרום, שדרות רוקח, כביש החוף מחלף כפר שמריהו, מחלף גהה, כביש 4 אם המושבות וכביש 65. כמו כן בתל אביב, רמת גן, ראשון לציון, פתח תקווה, עפולה, קרית ים, קרית ביאליק, חיפה, אשקלון ועוד.

לדברי העמותה, הקמפיין מומן כולו מתרומות, רובן של הורים נפגעי עבירה שילדיהם עברו התעללות במעונות ובגנים, ומבקשים נואשות להעביר את הצעת החוק ולמנוע מהורים נוספים לעבור את הגיהנום שהם חוו.

אלונה דניאל, עמותת מטה המאבק למען הילדים: "אנחנו במלחמה על ביטחון ילדינו, לא נוותר ולא ניסוג עד שקיש ובן דוד יסירו התנגדותם לחוק המצלמות בגנים. לא ישתיקו אותנו עם ועדות ציבוריות תפורות, או הצעות חסרות משמעות. המסר שלנו חד וברור- הצעת החוק של יו"ר הקואליציה חייבת לעבור, ולא נהסס לנקוט בצעדים חריפים יותר בהמשך. אנחנו קוראים לציבור, ראיתם שלט? צלמו, שתפו ברשתות, ותצטרפו למאבק למען הילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully