וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקיעים באיפור: המותג האמריקאי NARS פותח חנות רביעית בישראל

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 9:53

מותג האיפור NARS מתרחב ומשיק החודש, חנות נוספת (רביעית בישראל) בקניון עזריאלי בירושלים, בהשקעה של כ-1.8 מיליון שקל. החנות החדשה משתרעת על פני 60 מ"ר והיא מציעה עמדות מכירה, חוויית קנייה עם בתנסות בעמדה וירטואלית ושירותי איפור מלא בידי צוות המאפרים המקצועי

NARS  חיפה. ערן לם,
משקיעים באיפור: המותג האמריקאי NARS פותח חנות רביעית בישראל/ערן לם

'לילית קוסמטיקה' באמצעות "לילית קמעונאות", פותחת החודש את החנות הרביעית למותג האיפור הנחשק NARS, בה ישווקו מוצרי המותג, יוצגו קולקציות עדכניות ויוצעו שירותי איפור אישיים ומקצועיים.

החנות המעוצבת שמושקת בקניון עזריאלי בירושלים, תציע ללקוחותיה, שירות חדשני וחווייתי עם עמדה וירטואלית המאפשרת התנסות במוצרים באמצעות חוויה דיגיטלית.

יעל בילט צין, מבעלי החברה ומנכ"לית לילית קמעונאות: "פתיחת חנות המותג הראשונה בקניון רמת-אביב חשפה את הביקוש והענין הרב סביב המותג NARS בקרב הישראלים חובבי הביוטי, אשר נהגו עד לאותו מועד, לרכוש את מוצרי המותג בחו"ל. אנשים הגיעו מכל רחבי הארץ לחנות החדשה על מנת לקנות את מוצרי NARS וליהנות מחוית שירות ייחודית ומקצועית".

nars קניון עזריאלי ירושלים. גלינה טולצ'ינסקי,
קניון עזריאלי בירושלים, NARS חנות רביעית בישראל/גלינה טולצ'ינסקי

מגיע ללקוחות בעיר הבירה

החנויות השניה והשלישית, שנפתחו בקניון 'גרנד' בחיפה וב'קניון הזהב' בראשל"צ, איפשרו לתושבי חיפה והצפון וכן לתושבי המרכז ליהנות מהמוצרים החדשניים, הטרנדיים והנחשקים מבלי שיצטרכו להגיע לתל-אביב.

"כעת אנו נרגשים לפתוח את החנות הרביעית בעיר הבירה, ירושלים, בקניון עזריאלי אליו מגיעים המוני ישראלים מדי יום, שם יוכלו ליהנות מהקולקציות החדשות ביותר ולהתחדש במוצרים הטרנדיים והאיכותיים ביותר קרוב לבית".

צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים: "אנו נרגשים מפתיחת חנות המותג NARS אצלנו בקניון, אשר מתווסף לתמהיל המותגים הבינלאומי בקניון, ולהיות כרטיס הכניסה של המותג לקבוצת עזריאלי כקניון הראשון שמארח את המותג. קניון עזריאלי ירושלים ממשיך להתחדש עבור לקוחותיו כל העת, ולהביא למתחם את החניות והמותגים המובילים תוך בניית תמהיל רחב ומגוון של חנויות שפונות לכל הגילאים".

בחנות מוצעים כל מגוון המוצרים המובילים של המותג לצד קולקציות חדשות במחירים שרובם המכריע, זהים למחירי המותג באירופה. טווח המחירים נע בין: 95-250 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully