וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריב ארז מונה למנכ"ל Frontier RNG חדשנות טכנולוגית בחקלאות ואקלים

28.8.2023 / 15:33

ארז מביא איתו ניסיון של מעל 25 שנה בפיתוח עסקי, מסחור טכנולוגיות חקלאיות, וניהול בינלאומי של מסחר ועסקאות בתחום החקלאות. לאורך הקריירה שלו, הוא עבד עם שלל אנשי מקצוע, החל מחקלאים וכלה ביזמים, בעלי עסקים, וראשי ארגונים גדולים, ברחבי אמריקה ואפריקה

יריב ארז. אסף ארז,
יריב ארז/אסף ארז

Frontier RNG, מרכז מתקדם לחדשנות טכנולוגית בחקלאות, אקלים, ומדבר הממוקם ברמת הנגב, מודיע על מינויו של יריב ארז לתפקיד מנהל כללי בחברה.

יריב מביא איתו ניסיון של מעל 25 שנה בפיתוח עסקי, מסחור טכנולוגיות חקלאיות, וניהול בינלאומי של מסחר ועסקאות בתחום החקלאות. לאורך הקריירה שלו, הוא עבד עם שלל אנשי מקצוע, החל מחקלאים וכלה ביזמים, בעלי עסקים, וראשי ארגונים גדולים, ברחבי אמריקה ואפריקה. ב-12 השנים האחרונות עסק במסחור טכנולוגיות חקלאיות. בין היתר, ניהל את תחום החקלאות בחברה Hinoman והוביל את ניהול תפעול חברת Saturas בצפון אמריקה. לפני כן כיהן כמנכ"ל בחברת Kidskit, והחזיק במגוון תפקידים בתחומי פיתוח עסקי, שיווק, וניהול.

יריב ארז הינו בעל תואר BA במנהל עסקים ומשאבי אנוש מטעם המרכז האקדמי רופין. בנוסף, הוא בעל הסמכה בתחום הגישור וניהול סכסוכים מטעם אמות גישור - המרכז ליישוב סכסוכים ואוניברסיטת תל אביב.

"אני שמח להצטרף לפרונטיר רמת נגב, בשותפות עם אריאלי קפיטל, כמנכ"ל ומוביל דרך בתחום החקלאות והאקלים. היכולת לשלב את הניסיון המקצועי, יחד עם הניסיון הניהולי הרב-תרבותי שצברתי, הם בבחינת "כל הכוכבים הסתדרו נכון". כמנכ"ל פרונטיר רמת נגב, אני מרגיש שהתמזל מזלי להיות בנקודת מפגש בין שני צוותים: צוות רמת נגב המקומי שמכיר את השטח כמו את כף ידו וצוות אריאלי אשר הוכיח כבר את יכולתו בתחום החדשנות, היזמות וההשקעות. אני שמח לצקת לשותפות המיוחדת הזו את מגוון היכולות והניסיון שלי, כדי לאפשר למרכז החדשנות של פרונטיר לבצע את תפקידו: להיות בית חדשנות אמיתי ומקצועי לחברות הזנק בשלבים שונים, בתחום החקלאות והאקלים, מישראל ומהעולם כולו. אני מחוייב באמצעות הפעילות הזו, להשפיע ולתת מענה לאתגרים הגדולים ביותר של החברה האנושית ושל כדוה"א."

ערן דורון, ראש המועצה האזורית רמת נגב: "רמת נגב גאה מאוד בפעילות הענפה של פרונטיר ובשותפויות הנוצרות כתוצאה ממנה. יחד עם מרכז מו"פ רמת נגב ואריאלי קפיטל, אנו צופים לפרונטיר הצלחות רבות אשר יקדמו משמעותית את תחומי החקלאות, האקלים, והמדבר בדגש על פיתוחים טכנולוגיים חדשניים. אני מברך את יריב ארז על מינויו למנכ"ל פרונטיר, ואני סמוך ובטוח כי הניסיון הרחב והמעמיק שלו בתחומי החקלאות והפיתוח העסקי בארץ ובעולם יאפשרו לפרונטיר להוציא לפועל מהלכים פורצי דרך ובעלי אימפקט רב בתחומים הרלוונטיים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully