וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מתח נשי, אווירת יוקרה בבית וגבר ריחני

רונית מטיאס

29.8.2023 / 8:00

מותג הנרות שיעניק אווירה קסומה וריחנית לחללים, המותג שמעלה זיכרונות באמצעות שיתופי פעולה יצירתיים, הניחוח הנשי שמגביר את המתח והניחוח הגברי שיוציא את הגבר שבך, שמן מטפח לשפתיים, סדרת ניקוי הפנים שמתאימה למזג האוויר החם, מה תשתו בחג ומה תאכלו במקום בשר

חופשי ומאושר  ניחוחות חדשים ל YSL. יח"צ חו"ל,
חופשי ומאושר ניחוחות חדשים ל YSL/יח"צ חו"ל

חופשי ומאושר

כדי שלא תרגישו מקופחים, מותג היוקרה YSL, משיק ניחוח לגבר וניחוח לאישה, נתחיל איתנו הנשים, לבושם שלנו קוראים LIBRE L'ABSOLU PLATINE הוא פרחוני ואומרים שהוא מגביר את המתח בין: גברי ונשי, קר וחם, כוח וריגוש.

סימן ההיכר של 'ליברה או דה פרפיום הוא ניחוח קורן וזוהר כמו פלטינה יקרת ערך, הבושם מציע פרשנות חדשה ונועזת לארומטי-פרחוני והבקבוק משקף ניגוד בין שני חומרים יקרים-פלטינה קרה וזהב יוקד. את הז'אנר של ליברה, פיתחו המאסטר פרפיומרים אן פליפו וקרלוס בנעים.

הניחוח החדש מכיל ריכוז ייחודי מהגבוהים בסדרה, של: לבנדר לבן, פוליגונום פירות הדר ברגמוט, מנדרינה, תפוז חושני, מושק חושני, אקורד הליוטרופין אבקתי, חליטת וניל בלסמי וקומרין שקדים-תרכובת המצויה באופן טבעי בלבנדר-רכיבים איכותיים שנוצרו עבור איב סן לורן, כשהרכיבים הטבעיים המקוריים של הבושם פורקו ונבנו מחדש באמצעות טכניקות חדשניות כדי לשחרר את התמצית של כל תו.

גברים זה בשבילכם, איב סאן לורן אמר: "להיות אני עצמי זה הדבר הנועז ביותר שאני יכול לעשות, הבנתי שהמפגש החשוב ביותר בחיים היה המפגש עם עצמי". כזה הוא הניחוח שלכם שנקרא "מייסלף", המאמץ את ההיבטים של הגבר שאתה, לא של הגבר שמצופה ממך להיות, באופן לא מתנצל, גם אם זה סותר את מה שמצפים ממך, זה אתה, על כל הניגודים והניואנסים שלך.

האותיות המרכיבות את שם הבושם MYSELF, מכילות את ראשי התיבות YSL היוצרות גשר בין M {Masculine} ו-F {Feminine}, גברי ונשי לכן הניחוח הוא הצהרת דור ה Z עידן של דיבור משוחרר, צעירים המגדירים מחדש מה זה אומר להיות גבר משוחרר וכדי להיות כזה, צריך בושם שמשקף אותך ומבטא את זהותך העצמית.

הניחוח נע בין רענן לחושני, נקי לסקסי, בהיר לכהה, קשת של ניואנסים ריחניים ממשפחת הבשמים העציים.

חופשי ומאושר ניחוחות חדשים של YSL. יח"צ חו"ל,
חופשי ומאושר ניחוחות חדשים של YSL/יח"צ חו"ל

פריס כהשראה

מותג הבישום היוקרתי DE KAS PARIS, משיק סדרת נרות ודיפיוזרים בעיצובים ייחודיים ובמגוון גדלים, צבעים וניחוחות לעיצוב הבית ויצירת אווירה קסומה, ריחנית וחגיגית. הנרות עשויים מרכיבים איכותיים, תוך מתן דגש על הפרטים הקטנים כמו סוג השעווה ותווי ניחוח שיגרמו לכם להרגיש כמו בבית מלון יוקרתי.

חידוש נוסף הוא SNOWFLAKES, מוצר חדשני באמצעותו ניתן לעצב נרות לבד, שופכים את הפתיתים הלבנים לכל כלי שתבחרו, מוסיפים פתיל ונותנים ליצירתיות שבכם לפרוץ, הפתיתים צפים במים כך שהשמיים הם הגבול.

המותג DE KAS PARIS החל בעקבות ביקור של המעצב מתן חליבה בפריס, בה התאהב והחל לרקוח מוצרי בישום יוקרתיים וייחודיים לחוויה עוצמתית המעוררת את החושים. כל הנרות מיוצרים בעבודת יד מתרכובות ייחודיות בכלים שנוצרו בעבודת מלאכה כדי להעניק להם ערך של יצירת אומנות, פתילי העץ מבטיחים בעירה למשך זמן רב.

להשיג באתר האון ליין ובחנות הדגל של המותג ברחוב בן יהודה תל אביב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פריס כהשראה מותג הנרות De Kas Paris מחדש. יח"צ,
פריס כהשראה מותג הנרות De Kas Paris מחדש/יח"צ

על ניחוחות וזיכרונות

בן גורהם, המייסד והמנהל הקריאטיבי של מותג Byredo, מייצר רטרוספקטיבה לניחוחות האהובים של המותג דרך שיתופי פעולה עם יוצרים מתחומים שונים המתבססים על הזיכרונות שלהם ומעניקים לניחוחות האהובים נקודות מבט חדשות.

בכל שנה, יאצור גורהם סדרה מרובת חלקים שבמרכזה חגיגת לאחד מניחוחות המותג. היוצרים יוזמנו לספר את זיכרונותיהם מהבושם דרך המדיום המועדף עליהם ובאמצעותם תשוחזר המהות הרגשית של הריחות, חקירת העבר, ההווה והעתיד של BYREDO תכניס חיים ונקודות מבט חדשות לניחוח.

Byredo Bal d'Afrique 2023, היא סדרה מתמשכת של קמפיינים ופרויקטים חדשניים חוצי מדיה המציעים פרשנויות רעננות וסובייקטיביות לבושם היוקרתי. אחד מהם עם הצלם והקולנוען גבריאל מוזס, שיצר לניחוח המיתולוגי Byredo Bal d'Afrique סרט אווירתי ממנו נגזרה סדרת צילומים אמנותית עבור קמפיין עולמי חדש.

להשיג בבוטיק אינדיבידואל ובאתר, סופר פארם גאלרי, ראשון לציון, סופר פארם מול הים אילת, פקטורי 54 רמת אביב ובאתר.

על ניחוחות וזיכרונות במותג BYREDO. יח"צ,
על ניחוחות וזיכרונות במותג BYREDO/יח"צ

ניקוי במארז

מותג ג'ייד משיק את TRIPLE CLEANSING - ערכת ניקוי פנים המתאימה לעונה החמה, המארז מכיל:

EYE & FACE MAKEUP REMOVER WIPES - מגבוני בד רכים במיוחד, בנוסחה עדינה להסרת איפור ולריענון עור הפנים, מועשרים בתמצית אלוורה, קמומיל וויטמין B5

SOOTHING CLEANSING FOAM - קצף ניקוי במרקם קטיפתי עדין המכיל תערובת עשירה של רכיבי לחות טבעיים וחומצה היאלורונית המסייעת בשמירה על מאזן הלחות הטבעי של העור, הקצף מועשר במיצוי מפרי הפפאיה, תמציות קמומיל וחלמית בוויטמין E

PURIFYING TONING LOTION - מי פנים לניקוי עדין לעור שמן ומעורב, מכילים תמציות פרחים ופירות ורד צרפתי, פלומריה ריחנית ואשכולית בשילוב ויטמינים B ו-E.

להשיג כמארז הנמכר בלעדית בחנות האונליין של ג'ייד או בנפרד ברשתות הפארם המובחרות ובחנות האונליין.

ניקוי במארז המארז החדש של ג'ייד. יח"צ,
ניקוי במארז המארז החדש של ג'ייד/יח"צ

שימו שמן

רשת SACARA משיקה את LIP SERUM OIL - שמן סרום באפקט גלוס לטיפוח השפתיים, הסדרה המטפלת, מזינה ומגנה על השפתיים מפני סדקים ויובש, המוצרים מכילים תערובת שמנים איכותיים כמו שמן קיק, שמן חוחובה וויטמין E המעניקים טיפול אינטנסיבי לשפתיים לאורך כל שעות היום.

המרקם נעים וקטיפתי ונספג במהירות, שימוש על בסיס יומיומי, מבטיח שיפור ניכר לעין במרקם ובבריאות השפתיים. ניתן להשיג ב-4 גוונים טבעיים.

שימו שמן. יח"צ,
שימו שמן/יח"צ

מפורטוגל באהבה

לכבוד חגי תשרי, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 3 יינות חדשים של "סילק & ספייס" -מהמותגים הנחשבים בפורטוגל עם יינות איכותיים וייחודים שנוצרו על בסיס מידע רב בגידול ענבי יין ומקצועיות בייצור יינות איכות המשקפים את תבנית נוף מולדתו.

היינות החדשים מיוצרים מזנים מקומיים ביניהם: סילק & ספייס לבן-יין יבש העשוי מ-50% ביקל, 35% ארינטו עם 15% אלבריניו; ספייס רוד-יין אדום יבש עשוי בעיקר מטוריגה נסיונאל, אליקנטה בושה ושיראז; סילק רוט-יין אדום יבש עשוי בעיקר מזני טינטה רוריז, באגה ומרלו. שלושת היינות החדשים, מצטרפים לשאר יינות מותג סילק & ספייס אדום, שכבש את ישראל לפני כשנתיים.

להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות ובמסעדות וברים נבחרים ובאתר חברת ישרקו.

בפורטוגל באהבה יינות מותג סילק&ספייס. יח"צ,
בפורטוגל באהבה יינות מותג סילק&ספייס/יח"צ

בשרים ונהנים בחגים

תעשיית תחליפי הבשר הולכת וצוברת תאוצה בעולם, התוצאה לא תמיד מוצלחת, רגע לפני החג, לפני שתרגישו מקופחים שלא תצטרפו לחגיגה הקריניבורית, כדאי שתכירו את הסדרה הצמחונית החדשה של תנובה, שהושקה במרכז המו"פ לחלבון חלופי של החברה ברחובות, וכוללת תחליפי עוף ובקר מבוססי חלבון מהצומח.

השקת הסדרה היא צעד משמעותי נוסף במימוש אסטרטגיית הצמיחה של תנובה בעולם תחליפי החלבון, אותה היא מובילה. ראשונים מושקים 3 מוצרים מוצלחים בטעמי עוף, בקר ושווארמה, באיכות ובמרקם מהגבוהים שיש בתחום, אין טעמי לוואי והמראה דומה למראה בשר. המוצרים עשירים בחלבון ומכילים כ-20 גרם חלבון ל-100 גרם.

חלבונים ונהנים בחגים סדרה חדשה לתנובה. יח"צ,
חלבונים ונהנים בחגים סדרה חדשה לתנובה/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully