וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי זול לראש השנה? רמי לוי ימכור דבש מיובא

30.8.2023 / 12:30

מיוון באהבה: לאחר יבוא מחו"ל של עופות, יין, עגבניות ומוצרי חלב, מודיעה רשת "רמי לוי שיווק השקמה" על יבוא של 150 טון דבש טבעי מיוון לקראת ראש השנה. הדבש שיימכר תחת המותג הפרטי הוא 100% טהור וטבעי מפרחי בר ומובטח כי הוא ישווק במחיר הזול ביותר בשוק

דבש. ShutterStock
הכי זול לראש השנה: רמי לוי ימכור דבש מיובא תחת המותג הפרטי/ShutterStock

רשת "רמי לוי שיווק השקמה", שהודיעה על יבוא דבש לקראת ראש השנה, תמכור צנצנת דבש טבעי וטהור במשקל 900 גרם במחיר, שעל פי פרסומי הרשת, יהיה הזול ביותר בשוק - 15.90 שקל.

הדבש שהרשת מייבאת הוא 100% טהור וטבעי מפרחי בר והוא יימכר בישראל, תחת המותג הפרטי 'רמי לוי'.

"הדבש שהבאנו הוא מתוצרת חברת Regina שהוקמה משנת 1958 ונחשבת כיום ליצרנית הדבש מהגדולים והוותיקים ביוון. עפ"י מכרז של משרד החקלאות, התחלנו בייבוא של כ-150 טון דבש טבעי ב-3 פעימות עד ראש השנה. סה"כ יגיעו לישראל כ-170,000 צנצנות דבש במשקל 900 גרם שישווקו תחת המותג הפרטי במחיר המוזל בעשרות אחוזים לעומת מחירי הדבש בשוק המקומי", נמסר מהרשת.

צנצנת דבש של מותג הפרטי 'רמי לוי'. יח"צ,
צנצנת דבש של מותג הפרטי 'רמי לוי', במחיר: 15.90 שקל לצנצנת 900 גרם/יח"צ

מכסה מוגבלת לראש השנה

רמי לוי התייחס בעצמו לייבוא הדבש ואמר: "המדיניות של הרשת היא למכור לצרכן את המוצרים הזולים והאיכותיים ביותר והצלחנו גם הפעם. הדבש שאנחנו מייבאים מיצרן מוביל ביוון במחיר

זול בעשרות אחוזים לעומת מוצרי הדבש של היצרנים המקומיים, מביא לידי ביטוי את האסטרטגיה שלנו למכור לצרכן את סל הקניות הזול ביותר לקראת ראש השנה. בשלב זה, עפ"י מכרז של משרד החקלאות, ייבאנו את מכסת הדבש שאושרה לנו לקראת ראש השנה בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully