וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-TivClub של טיב טעם: הרשת משיקה מועדון חברים עם תכנית צבירה

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 20:35

רשת טיב טעם, יוצאת במהלך אסטרטגי ומשיקה לקראת חגי תשרי ומשיקה מועדון לקוחות חדש תחת השם: TivClub, עם תכנית המבוססת על צבירה ופריקה של מטבעות דיגיטליים (TivCoins) אותם יוכלו לקוחות המועדון לממש בסניפי הרשת או במגוון מסעדות בכל הארץ

טיב טעם משיקה מועדון לקוחות. באומן בר ריבנאי,
טיב טעם משיקה מועדון לקוחות/באומן בר ריבנאי

המועדון החדש TivClub שמשיקה רשת טיב טעם רגע לפני החגים, מציע לחצי מיליון לקוחותיה וכן למצטרפים חדשם, תכנית צבירה ופריקה של מטבעות דיגיטליים (TivCoins), כאשר את צבירת המטבעות הם יוכלו לממש בקניה בסניפי הרשת או במגוון מסעדות בכל הארץ.

לרגל ההשקה תצא טיב טעם בקמפיין בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, תחת הסלוגן "TivClub - צוברים חוויות קולינריות בכל קנייה" ומטרתו לחזק את הערכים המבדלים והיתרונות המאפיינים את הרשת.

הקמפיין יעלה בפריסה רחבה בערוצי הטלוויזיה, בדיגיטל, ברשתות החברתיות, ברדיו ובעיתונות, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי וכן יישלח בדיוור ישיר ללקוחות המועדון.

טיב טעם משיקה מועדון לקוחות חדש. באומן בר ריבנאי,
טיב טעם משיקה מועדון לקוחות חדש/באומן בר ריבנאי

לדברי הרשת, מדובר בתכנית נאמנות עבור למעלה מחצי מיליון חברי המועדון, במסגרתה, כל קניה בחנות של הרשת או באתר האונליין שלה, תזכה את הלקוח בצבירת מטבעות בשווי של 3% מערך הקנייה. מימוש המטבעות הצבורים, כאמור, יתאפשר בקניה הבאה או באחת המסעדות ברחבי הארץ שהמועדון מציע.

מנגנון הצבירה החדש מצטרף להנחות, לקופונים אישיים ולמבצעים השוטפים והבלעדיים הניתנים לחברי המועדון. למעוניינים - ההצטרפות למועדון החברים TivClub של טיב טעם, הינו בחינם.

היצע המסעדות בהן ניתן לממש את המטבעות הדיגיטליים TivCoins כולל מסעדות שף ומסעדות יוקרה, ביניהם: התרנגול הכחול, קימל בגלבוע, אורו, גליקו, טיה, אינדירה, פיצה עגבניה, נמסטה,
קאזה דו ברזיל ועוד.

לרשימת המסעדות המלאה כנסו לכאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
טיב טעם משיקה מועדון לקוחות חדש. באומן בר ריבנאי,
צוברים מטבעות דיגיטליים: מועדון חברים החדש של רשת 'טיב טעם'/באומן בר ריבנאי

בהמשך, מתכוונת רשת 'טיב טעם' להרחיב את ערוצי מימוש המטבעות לתכנים נוספים, כמו: סדנאות בישול, סיורים ביקבים, טיולים קולינאריים ועוד.

לדברי חגי שלום מנכ"ל טיב טעם: "השקת המועדון החדש ותכנית הנאמנות נעשות בהמשך למהלך תפיסת המחיר שבו החלה הרשת לפני כשלוש שנים, ומטרתן ליצור הגברת נאמנות הלקוחות, גידול בסל ובתדירות הקנייה, בקרב חברי המועדון המונים היום למעלה מחצי מיליון לקוחות. מתן הנחה של 3% (בצבירה) בכל קנייה תיתן תרומה גם למאבק ביוקר המחייה ולעליית המחירים האופיינית לתקופה זו".

רשת טיב טעם מונה 46 סניפים, ברחבי הארץ לצד אתר אונליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully