וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חדש על המדף? סרום עיניים, גילוח היברידי ואופנה חגיגית

12.9.2023 / 11:23

בין המוצרים החדשים שהושקו לאחרונה בעולמות הטיפוח והפנאי מצאנו כאלו שתרצו להכיר: מותג היוגה שהשיק סדרת טיפוח, מותג הטיפוח היפני הוותיק שהשיק סרום לעיניים, פיליפס מציג גילוח היברידי, השיניים בריאות מתמיד והאופנה? חגיגית!

לראשונה פרזנטורית למותג הקוסמטיקה הישראלי ANANDA. ליאור קסון,
לראשונה פרזנטורית למותג הקוסמטיקה הישראלי ANANDA/ליאור קסון

* * * * טיפוח * * * *

פרזנטורית ראשונה

ANANDA הוא מותג קוסמטיקה ישראלי, המתמחה בשיווק וייצור מוצרי טיפוח בעלי 100% רכיבים טבעיים, משיק בעונת הקיץ החמה סדרת מוצרי טיפוח אנטי אייג'ינג לעור הפנים. כפרזנטורית ראשונה למותג, נבחרה רעות אלוש לשמש כפנים של המותג ולהובלת קמפיין ארצי המוערך בשווי של מאות אלפי שקלים.

במסגרת הקמפיין תושק סדרת טיפוח אנטי אייג'יניג לעור הפנים הכוללת שבעה מוצרים ביניהם: קרם פנים טבעי, קרם עיניים, סרום חומצה היאלורונית, קרם לילה, קרם פנים עם מקדם הגנה, סבון פנים, סרום ויטמין סי המכילים פורמולות ייחודיות המבוססת על רכיבים פעילים מתקדמים כמו GATOLINE® PRO ACTIVE MATERIAL, המסייעים לשמירה על מאזן הלחות הטבעי של העור ומספקים הגנה מירבית על העור.

המוצרים בעלי פורמולות אורגניות וכולם מוצעים באתר האון ליין של המותג לרכישה כבודדים וברשתות הנבחרות טיב טעם, טבע קסטל, קסם הטבע ונקודת טבע.

טווח מחירים למוצרים בסדרה: 99-239 שקל. להשיג באתר

לראשונה פרזנטורית למותג הקוסמטיקה הישראלי - ANANDA טווח מחירים: 99₪-239₪. ליאור קסון,
לראשונה פרזנטורית למותג הקוסמטיקה הישראלי - ANANDA טווח מחירים:99-239 שקל/ליאור קסון

alo לטיפוח

אתר 'דיל קוסמטיקס', המרכז מאות מותגים ישראלים ובינלאומיים בתחומי הטיפוח, קוסמטיקה, איפור, בישום, בריאות, לייף סטייל ועוד, מצרף לראשונה את מותג הטיפוח האמריקאי הטבעוני והאורגני 'אלו יוגה ביוטי'.

מותג הטיפוח אלו יוגה ביוטי מבית מותג האופנה הבינלאומי המוביל אלו יוגה, אשר נחת רק לא מזמן בישראל, כולל מוצרי טיפוח טבעוניים ואקולוגיים לשיער ולגוף. מוצרי המותג כולם על בסיס חומרי גלם טבעיים, טהורים וידידותיים לסביבה, בניהם רכיבי סופר- פודס מהצומח. אחד הרכיבים המרכזיים הם גרגירי יער, איתם יצר המותג נוסחא ייחודית שנקראת סופרברי אמלה. זו מכילה נוגדי חמצון חזקים ואנזימים צמחיים המאיצים את התחדשות העור. המוצרים אינם מכילים פרבנים, גלוטן או בישום סינטטי ולא נוסו על בעלי חיים.

בין מוצרי הסדרה שניתן למצוא באתר, שפתון לחות להזנת השפתיים המועשר באמלה עמוסת נוגדי חמצון ושמנים בוטניים מזינים, שמן ורדים וחמאות שיאה וקקאו. סבון אנזימתי לניקוי הפנים המכיל בין היתר נוגדי חמצון, אלוורה מרגיעה ואנזים אננס מבהיר. ספריי מגנזיום להרגעת העור לאחר אימון, המכיל שמנים טיפוליים וארומתרפיים יחד עם ויטמין סי. תחליב לחות לגוף, העוזר להקל על מתח שרירים ומעניק זוהר בריא. סרום לעור פנים מואר המעושר ברכיב האמלה- נוגד החמצון המרוכז ביותר בעולם, וחומצה היאלורונית, שמפו המעניק ברק לשיער, שמן לעור הפנים ונוספים.

טווח המחירים למוצר המותג: 89-379 שקל. להשיג באתר דיל קוסמטיקס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מוצרי הטיפוח של אלו יוגה ביוטי לדיל קוסמטיקס 89-379 שח להשיג בדיל קוסמטיקס. יח"צ חו"ל,
מוצרי הטיפוח של אלו יוגה ביוטי לדיל קוסמטיקס 89-379 שח להשיג בדיל קוסמטיקס/יח"צ חו"ל

על העיניים שלי

מותג הקוסמטיקה היפני SHISEIDO גאה להציג את Ultimune Eye Power Infusing Eye Concentrate - אולטימיון עיניים בפורמולה חדשה - סרום עיניים חזק, נוגד חמצון, המפחית באופן ניכר עיגולים שחורים תוך שבוע.

כל העוצמה של סרום האנטי אייג'ינג מספר 1 של המותג בנוסחה חדשה, לעיניים בעלות מראה חזק יותר.
סרום עיניים אולטימיון הופך את אזור העיניים לבהיר יותר, חלק יותר ומעניק לחות למשך 24 שעות עם פורמולה חדשה המכילה פי 10x תמציות מרוכזות, אשר מחזקת את ההגנה הטבעית של העור ותומכת בהעברת חומרים מזינים חיוניים לעור.

מיועד לאזור העיניים העדין. נוסחה קלת משקל ומרעננת זו תומכת בייצור טבעי של קולגן למראה נינוח וצעיר יותר.

הניחוח - המחקר הארומקולוגי החלוצי של שיסיידו זיהה מרכיבי ריח שלהם יש השפעה חיובית על מצב הרוח, אך גם הוכחו כמועילים לעור עצמו.

תוצאות - תוך שבוע, 96% הרגישו שעיגולים שחורים פחות נראים לעין. תוך 4 שבועות, 100% הרגישו שאזור העיניים זוהר, חלק וגמיש יותר. תוך 7 שבועות (בקבוק אחד), 100% הרגישו קמטים וקמטוטים עדינים באזור העיניים פחות גלויים

היתרונות - מגביר את הזוהר תוך 3 ימים. מפחית באופן ניכר עיגולים שחורים תוך שבוע. מספק לחות 24 שעות ביממה. תומך בייצור הטבעי של קולגן ומפחית סימני הזדקנות בעליל. מונע ומפחית נזקים הנגרמים מחיכוך משפשוף אזור העיניים. עוזר לצמיחת ריסים בריאים - ניתן לשימוש על כל העפעף. נבדק על ידי רופא עור. לא קומדוגני. ללא פרבנים. ללא שמן מינרלי.

המחיר: 395 שקל ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק המורשות.

shiseido ultimune eye 395nis. יח"צ,
shiseido ultimune eye פורמולה חדשנית של שיסיידו לסרום העיניים. המחיר: 395 שקל/יח"צ

מחדירים לחות

NARS מותג האיפור המוביל, משיק את קולקציית הטיפוח LIGHT REFLECTING - הליין החדש של מוצרי טיפוח שפותחו במקצועיות להזנה, החלקה, מיצוק והשבת נפח למראה העור. טכנולוגיות החזרת אור מתקדמות ופורמולות חדשניות.

הפורמולה מנגישה קרם-ג'ל קל משקל מעניקה עד 60 שעות של לחות, תוך שיפור של 60% במרקם העור בתוך 2 שבועות בלבד.בכל שימוש העור מרגיש רך בצורה יוצאת דופן, קורן ובעל יכולת להחזיר אור מכל זווית בזכות הלחות העוצמתית.

תרכובת החזקת זוהר - שילוב של פפטידי קקאו וזרעי מורינגה- מסייעת בהגנה על האור מפני קרינת אור כחול וזיהום אוויר ובכך משפרת את אחידות וגוון העור. ספרות מילוי הילרואניות נועלות לחות בעור תוך החלקת נראות של קמטים וקמטוטים. אידיאלי לכל סוגי העור.

היתרונות:

לחות מתקדמת: פורמולת קרם-ג'ל קלת משקל, עדינה לכל סוגי העור, מעניקה לחות עוצמתית עד 60 שעות בכל שימוש. העור רך, קורן ומחזיר אור מכל זווית. הקרם מעניק שיפור של 60% במרקם העור בתוך שבועיים בלבד.

החזקת לחות: ספרות מילוי הילרואניות פועלות בנעילת לחות בעור תוך החלקת מראה של קמטים וקמטוטים.

הגנה משובחת: תרכובת החזקת זוהר מכילה שילוב של פפטידי קקאו, זרעי מורינגה וניצני גרגר גינה, מסייעת בהגנה על אחידות וגוון העור מפני קרינת אור כחול וזיהום אוויר. התרכובת מאפשרת לעור לשמור על הזוהר הטבעי שלו.

הפורמולה אינה מכילה: שמן מינרלי, סיליקון, טאלק, פרבנים, סולפטיים, פתאלאטים, פתרולטום.

המחיר לצרכן: 245 שקל. ניתן להשיג בחנות המותג NARS בקניון רמת אביב, גרנד קניון חיפה, קניון הזהב ראשון לציון, קניון עזריאלי ירושלים ובאתר האונליין

mars moisturizer 245nis. יח"צ,
nars moisturizer, החדרת לחות עפ פורמולה חדשה, המחיר: 245 שקל/יח"צ

מנטרלים אדמומיות

קרן ברטוב מציגה את הקרם המושלם לסוף הקיץ: מרענן ולא כבד, נספג במהירות ומשקם את העור.

קרם הטיפול 24H repair cream מרגיע מסייע בהפחתת אדמומיות, אריתרוזיס ורוזציאה. מסייע בהפחת גירויים והגנה של העור. מפחית באופן ניכר את הופעת האדמומיות .מותיר את העור רגוע ולח תוך נטרול מראה אדמומיות העור הודות למרקם עשיר הלחות ובהיר יותר.

יתרונות: מפחית באופן ניכר את הופעת האדמומיות והתפתחותה.. מנטרל את מראה האדמומיות. מרגיע את העור. מותיר את העור לח ונעים

המחיר: 450 שקל. להשיג בקליניקה של קרן ברטוב: ברודצקי 43 ת"א ובאתר

קרן ברטוב 450 שקל. עדי גלעד,
קרם הטיפול 24H repair cream של קרן ברטוב, המחיר: 450 שקל/עדי גלעד

גילוח היברידי

פיליפס מציגה את Philips Oneblade 360, מכשיר גילוח היברידי לגילוח, קיצוץ ועיצוב כל אורך של שיער בפנים ובגוף.

פיליפס מציגה את Philips Oneblade 360 - מכשיר גילוח חדשני היברידי המאפשר גילוח, קיצוץ ועיצוב כל אורך של שיער בפנים וגם בגוף. מכשיר הגילוח Oneblade 360 הינו 100% עמיד למים, מיועד לשימוש יבש או רטוב, עם או בלי קצף לבחירת המשתמש.

המכשיר כולל ראש סכינים הניתן לשימוש דו כיווני, כלפי מעלה או מטה ומבצע 200 פעולות חיתוך לשנייה. מכשיר הגילוח Philips Oneblade 360 הוא הפתרון הטוב ביותר לטיפול בזקן וכך להיראות מטופחים בכל יום.

הערכה מגיעה עם מסרק מתכוונן לקיצוץ הזקן ברמה 1 מ"מ עד 5 מ"מ, ציפוי מגן המאפשר גילוח מושלם גם באזורים רגישים הזקוקים לטיפול עדין, מסרק מתכוונן לקיצוץ שיער גוף ברמת 3 מ"מ, ראש סכינים איכותי שמחזיק לארבע חודשים בשימוש דו-שבועי (ניתן לרכוש ראשים נוספים בנפרד) וסוללת ניקל נטענת איכותית המספיקה ל-45 דקות של שימוש אלחוטי לאחר 8 שעות טעינה.

גילוח: Oneblade 360 לא מגלח קרוב לעור כמו סכין מסורתית כך שהעור לא מגורה. ניתן לגלח גם נגד כיוון הצמיחה על מנת להסיר גם שיער ארוך.

עיצוב: Oneblade 360 מעצב את קצוות הזקן עם להב דו-כיווני לקבלת שדה ראייה מקסימלי. מותאם גם לאזורים רגישים.

קיצור: Oneblade 360 מקצר את הזקן לזיפים באורך מדויק וכולל 3 מסרקים: 1מ"מ לקיצוץ מקסימלי, 3 מ"מ לזיפים קצרים, 5 מ"מ לזיפים ארוכים.

סימונה מרקוצ'י, מנהל שיווק מדיה, יחסי ציבור ומשפיענים - Philips Personal Health איטליה, ישראל ויוון: "Philips OneBlade 360 הוא מוצר קטן ושימושי, היברידי וחדשני המצליח לענות על צרכי סגנונות שונים ו מלווה אנשים בבחירות הביטוי שלהם בכל יום. בכל מקום, בבית או על הכביש, במקלחת או מחוצה לה, Philips OneBlade הוא הפתרון הטוב ביותר לבטא את הסגנון האישי שלך בכל עת. הודות ללהב 360 החדשני, זה אפילו קל ונוח יותר".

המחיר המומלץ לצרכן: 370 שקל. ניתן להשיג את ערכת Philips Oneblade 360 ברשת סופר פארם

פיליפס מכונת גילוח. יח"צ,
פיליפס מכונת גילוח, המחיר המומלץ לצרכן: 370 שקל/יח"צ

שיגרה עם שיניים בריאות

עם החזרה לשגרה, מציע המותג להיגיינת הפה LISTERINE, את מוצרי שטיפת הפה: LISTERINE TOTAL CARE המיועדים למבוגרים ולילדים מעל גיל 12 ואת SMAR RINSE LISTERINE בטעם פירות יער לילדים.

TOTAL CARE - מכיל 6 יתרונות בולטים במוצר: מפחית את רובד חיידקים, מסייע בהגנה על החניכיים, שומר על הלובן הטבעי של השיניים, מפחית פלאק, עוזר במניעת בעיות חניכיים ומעניק נשימה רעננה לאורך זמן. מחיר מומלץ לצרכן: 30 שקל ל-500 מ"ל.

SMART RINSE - מותאם לילדים. בטעם פירות יער וללא אלכוהול. עששת היא המחלה הנפוצה ביותר כשמדובר בשיניים. היא נגרמת כתוצאה מחיידקים שניזונים משאריות מזון על השיניים וגורמת להופעת כתמים על השיניים, לחורים ולנזק לשיניים אם לא מטפלים בה בזמן. ליסטרין סמארט רינס, מכיל פלואוריד המחזק את אמיל השן ומסייע במניעת עששת עד 40% יותר מאשר דרך צחצוח בלבד. בנוסף התכשיר מפחית את רובד החיידקים שהוא הגורם העיקרי לפלאק, שוטף את כל חלל הפה, השיניים, החניכיים והלשון ומסייע בהסרת שאריות מזון שנשארו לאחר הצחצוח. מחיר מומלץ לצרכן: 20 שקל ל-250 מ"ל.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם, בתי מרקחת ובחנויות הפרטיות ברחבי הארץ.

ליסטרין. יח"צ,
TOTAL CARE מחיר מומלץ לצרכן: 30 שקל ל-500 מ"ל./יח"צ

* * * * אופנה * * * *

מרד הנעורים מתעדן

קולקציית הסתיו-חורף החדשה של AllSaints לסטורי, היא בסימן "מרד מעודן", וחוגגת את מרד הצעירים של שנות ה-60 באנגליה. מדובר באופנה חכמה, שאפתנית, חדה ומחויטת, עם קאץ' מרדני ואטטיוד צעיר.

העונה הזו AllSaints מביאה את האנרגיה התזזיתית והרוח המרדנית של תרבויות הנוער הבריטיות הראשונות. קמפיין הסתיו החדש מתמקד בקבוצה של דמויות מאוחדות נגד קונפורמיות כשהן חולקות רצון הדדי להשתייך.

המורדים נושאים את האינדיבידואליות שלהם דרך רחובות בריטניה. העיר משמשת רקע לזהות שלהם, מביאה את הלהט האורבני לחיים בזמן שהם רוכבים על קטנועים עד אור הבוקר ורוקדים כל הלילה.

טווח מחירים לפריטים בקולקציה 270-1,900 שקל. להשיג בחנות אולסיינטס עזראילי שרונה אולסיינטס בחנויות סטורי ואתר סטורי

אול סיינטס לסטורי מחיר קרדיגן 1020שקל. יח"צ חו"ל,
אול סיינטס לסטורי, המחיר לקרדיגן: 1,020 שקל/יח"צ חו"ל

היוניקורן של FIX

קולקציית קפסולה ראשונה, פרי שיתוף פעולה בין נועה קירל לרשת fix תחת השם UNICORN הקולקציה כוללת פרטי הלבשה תחתונה, בגדי גוף, חליפות סטראץ סאטן, פיג'מות מודל עם מוטיב נוצות, גופיית יהלומים מנצנצת, טופ סטרפלס ועוד.

קולקציית הקפסולה החדשה, מציעה מגוון לוקים להרכבה עצמית מפריטי מיקס אנד מאצ', הנותנים מענה ללוק יום וערב כאחד, כולם בהשראת היוניקורן, נועה קירל.

בקולקציה לוק בייתי שיכול להפוך בקלות ללוק בילוי מחוץ לבית In & Out, "מהמיטה להשקה", השואבים השראה מלוח הזמנים הצפוף של נועה.

הקולקציה מאופיינת בצבעוניות עשירה של אפורים, שחורים, ורוד פנינה וגוון שנהב זהוב ומורכבת משלוש קבוצות בדים בדגש על פריטים יוקרתיים כמו: גופיית יהלומים מנצנצת הניתנת לשילוב מעל טי שירט, בגד גוף סאטן, גופית ריב עם לוגו המותג השזור ביהלומים ובוקסר ארוך צמוד תואם, פיג'מת מודל קלאסית עם מוטיב נוצות וכפכפי פלטפורמה בשילוב נוצות

טווח מחירים לפריטים בקולציה: 50-200 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות FIX ובאתר

fix x noa kirel unicorn צילום. אור דנון,
fix x noa kirel unicorn צילום/אור דנון

הגברים של OB

יזם האופנה, אילן מלכא, אשר מייבא לישראל בבלעדיות למעלה מ- 20 שנה מותגים בינלאומיים (כמו BASH PARIS, R13 , FREECITY ועוד) הוסיף חנות נוספת לשלושת החנויות שלו שממוקמות בנווה צדק.

לחנות הדגל של BOUTIQUE 77 בר'ח יצחק אלחנן נוסף חלל ענק שכולו היכל לאופנת גברים מבית ORLEBAR BROWN (OB)

אילן זיהה את ההתעניינות ההולכת וגדלה של גברים בארץ לאופנה טובה ואיכותית ואז ברור היה לו שזה המותג הנכון להתחיל אתו. חנות הגברים החדשה מעוצבת בסגנון מינימליסטי בהיר עם פריטי ריהוט מעץ לבן ופריטי עיצוב אחרים ומקוריים של OB, הוויב של סוהו ניו יורק והחנות בתל אביב נראית כמו אחיותיה בעולם.

מותג האופנה והלייף סטייל הבריטי Orlebar Brown נוסד ב- 2007 הביא לקדמת הבמה סגנון לבוש לגברים בחופשה, בשעות הפנאי. סופי שבוע או כאלה המעדיפים להתלבש בסגנון קז'ואל.

מכנסיים קצרים קלאסיים, שאפשר גם לשחות איתם, מזוהים מיד עם המותג ומגיעים עם אחריות ל- 5 שנים, דבר המעיד על עמידות ואיכות. הקטגוריות העיקריות: בגדי חוף, ספורט וריזורט.

OB מביא פתרונות עיצוב של בגדים ואביזרים פונקציונליים, איכותיים ועל זמניים המאפשרים לקהילת הלקוחות לנפוש בנינוחות ולחלוק חוויות וזיכרונות בלתי נשכחים. בנוסף לפריטי הלבוש ניתן למצוא בקולקציות, כובעים, תיקים, מגבות, נעליים וכפכפים.

טווח מחירים - 473-2,500 שקל. ניתן להשיג בחנות בנווה צדק רחוב יצחק אלחנן 15 תל אביב וכן, להתרשם מהקולקציה באתר של המותג.

orlebar brown - סתיו  2023. יח"צ חו"ל,
orlebar brown - קולקציית הגברים לסתיו 2023. טווח מחירים - 473-2,500 שקל./יח"צ חו"ל
orlebar brown - סתיו 2023. יח"צ חו"ל,
orlebar brown - קולקציית הגברים לסתיו 2023. טווח מחירים - 473-2,500 שקל./יח"צ חו"ל

HELLO SEPTEMBER

Parfois מציגה קולקציית קפסולה עם מבחר פריטים בהשראת חודש ספטמבר, לרגל פתיחת שנת הלימודים הסטודנטיאלית. בקולקציה תוכלו למצוא בגדים ורסטיליים, תיקי מקסי, נעלי בלרינה, ועוד.

הקולקציה החדשה משתלבת מצוין עם מראה טוטאל לוק דנים, שמלות וז'קטים אשר כולם עושים כבוד לבד הג'ינס המוביל את העונה . ניתן גם לשלב עם סווטשרט או/ומכנסיי קשמיר המשלימים את הסגנון הנוח.

עוד בקולקציית ניתן לראות מגוון פריטים עם הדפס נמר בעל אמירה, המופיע על מכנסיים, חולצות, תיקים ותיקי נסיעות.

שילוב הפריטים המנומרים עם פריטים מקולקציית Hello September החדשה משיג מראה נועז אך מתוחכם.

טווח מחירים:
אופנה ותיקים: 60-229 שקל
נעליים: 60-219 שקל
צעיפים: 45-120 שקל
תכשיטים: 15-155 שקל
אביזרי שיער: 5-60 שקל

ניתן להשיג ברשת PARFOIS, קניון עזריאלי תל אביב, קניון עזריאלי ראשונים, קניון עזריאלי מודיעין, בקניון מלחה ירושלים, קניון עיר ימים נתניה, קניון עופר רחובות וקניון באר שבע.

parfois פרפואה - חוזרים לשגרה. יח"צ חו"ל,
parfois פרפואה - חוזרים לשגרה עם קולקציית Hello September, טווח מחירים: 5-229 שקל/יח"צ חו"ל

* * * * אביזרי אופנה * * * *

הגנים האיטלקיים

FURLA חושפת את הקמפיין החדש שלה לסתיו-חורף 23-24 "GIARDINO ALL'ITALIANA", מחווה לשלווה ולארכיטקטורה: אבני היסוד למהות המינימליסטית של המותג.

את הקמפיין של הקולקציה החדשה צילמו במבוכים הצומחים של וילה סילביו פליקו Villa Silvio Pellico ההיסטורית בפיימונטה. התמונות מתארות טבע המוגדר על ידי פיתולים גיאומטריים: אך עדיין שומרים על איזון בין הצבעוניות, הפרחים והצורות. האימג'ים של התיקים בצבעוניות הנועזת על רקע המבוכים הצומחים יוצרות תמונות קמפיין בולטות עם השפעה.

בקמפיין, דוגמנית העל, אירינה שייק, שצולמה על ידי הצלם הנודע והמוערך, Koto Bolo קוטו בולופו, מגלמת אישה מתוחכמת וחסרת דאגות בעלת שמחת חיים ואנרגיות מדבקות. שייק נעה בחלל בעל קווים נקיים ופשוטים, המתכתבים עם הערכים של המותג. בעונה זו, FURLA מספרת את הסיפור של איטליה דרך גניה הקסומים, עם סגנון ויופי ייחודים מציגה אירינה פרשנות מיוחדת במינה לתיקים בקולקציה הנוכחית.

טווח מחירים לתיקים בקולקציה: 290-1,780 שקל ניתן להשיג בחנויות FURLA בקניון רמת אביב ובכיכר המדינה
ומעתה גם בטרמינל X פרמיום.

פורלה 2070 שקל 2023. koto bolofo,
קולקציה התיקים של FURLA לסתיו-חורף 23-24, טווח מחירים: 290-1,780 שקל/koto bolofo

סוחבת תיק קטן?

רולינק, חברת המזוודות החכמות הישראלית, גאה להשיק לראשונה סדרת מיני-תיק פרימיום, פרי פיתוח ישראלי, הנמכרת כבר בהצלחה רבה בבתי הכלבו הגדולים ברחבי העולם, דוגמת Macy's בארה"ב ורשת KADEWE בגרמניה. התיקים עשויים מחומרים ייחודיים המונעים גניבה ורטיבות

הקולקציה החדשה כוללת תיקים בעיצובים מרהיבים הממשיכים את קו המותג המוצלח הנמכר בלמעלה מ-30 מדינות ברחבי העולם, ומציעה שתי סדרות של תיקי נסיעות אישיים, הסדרה TOUR לנשים והסדרה GO לגברים, המתאימים לשימוש יום-יומי וכן בנסיעות לחו"ל.

התיקים, חצי קשיחים ונעימים למגע, מציעים שילוב מושלם של הגנה מלאה על התכולה, הגנה מפני גניבות, נוחות ארגונית וסטייל לא מתפשר. הם אידיאליים לשימוש יום-יומי לצורכי שופינג, בילויים ליליים וכמובן טיולים בחו"ל.

שתי הסדרות עשויות מחומר EVA קשיח, השומר באופן מושלם על התכולה, מונע את היכולת לחתוך אותו בסכין יפני ודוחה ביעילות מים. החלוקה הפנימית נוחה וכוללת כמה תאים לאחסון נוח של טלפון נייד, משקפי שמש, דרכונים, כרטיסי אשראי, מזומן, אוזניות ועוד. בכל סדרה 5 צבעים אופנתיים, כולם מגיעים עם רצועה מתכווננת להתאמה ולנוחות מרבית.

המחיר: 169 שקל. להשיג באתר ROLLINK

מיניבאגס רולינק לנשים עם שמות. יח"צ,
מיניבאגס רולינק לנשים עם שמות, המחיר: 169 שקל/יח"צ
מיניבאגס רולינק לגברים עם שמות. יח"צ,
מיניבאגס רולינק לגברים עם שמות, המחיר: 169 שקל/יח"צ

* * * * הלבשה תחתונה * * * *

עכשיו תורה

בתם הבכורה של מיכל הקטנה וניר ויצמן, יולי ויצמן, נבחרה לשגרירת מותג ההלבשה התחתונה והבית fix. ביום צילומים ראשון לצד השגרירים השחקן ויוצר התוכן עדן דניאל גבאי, הזמר והיוצר שחר סאול והדוגמנית רומי פרנקל.

על הסט ספרה יולי כי היא הכי חיכתה לצילומים האלה, להיות בקמפיין עם עדן, רומי ושחר זה מטורף. מאד מרגש בשבילי. אבל ציינה כי זאת תחילת הדרך שלה יש לה עוד המון שאיפות וכיף שיש לה את ההורים הכי תומכים בעולם.

fix קולקציית סימפסון בהשתתפות של יולי ויצמן (עומדת משמאל). רפי דלויה,
fix קולקציית סימפסון בהשתתפות של יולי ויצמן (עומדת משמאל)/רפי דלויה

לבן על לבן

מותג ההלבשה התחתונה Triumph משיק קולקציה לבנה לקראת עונת החגים 2023

קולקציית החגים של טריומף מורכבת ממגוון של חזיות ותחתונים בצבע הלבן החגיגי והטהור מבדים רכים ונושמים המתאימים את עצמם לגוף כל אישה, בדרך שלה, בסטייל שלה והכי חשוב בנוחות שלה.

הקולקציה הלבנה משלבת בין רומנטיות רכה לסקסיות, בשילובים של תחרות ורקמות עם תמיכה אולטימטיבית תוך התאמה לכל סוגי החזה והגדלים. העיצובים רומנטיים, טרנדיים ומגיעים במגוון גזרות ומידות.

בין הדגמים: חזיית ספורט קלאסית לבנה, תחתונים בשילוב תחרות, חזיות בשילובים של תחרות עם ריפוד קל, חזיות עם שכבת תחרה ללא ריפוד ועוד.

שני כהן כנען, סמנכלית השיווק של חברת טריומף וסלוגי בישראל: "ראש השנה הוא החג שהכי כיף להתחדש בו ומה יותר כיף לאישה מאשר לפנק את עצמה בהלבשה תחתונה שתגרום לה להרגיש בנוח ולהתחיל את השנה הכי בכיף במיוחד בשנים האחרונות שישנה עליה לגבי חשיבות החזיה לנוחות של האישה והנראות לאורך היום ולרצון להראות הכי טוב שיש גם מתחת לבגדים".

טווח מחירים לפריטים בקולקציה: 250-360 שקל, טווח מידות: 75b-90f. ניתן לרכוש בסניפי טריומף, רשתות נבחרות להלבשת תחתונה (משביר, H&O, את לבני נשים, אינטימה וכו'), חנויות להלבשה תחתונה ואתר האונליין

טריומף חזיה בריפוד קל בשילוב תחרה. יח"צ,
טריומף חזיה בריפוד קל בשילוב תחרה. טווח מחירים לפריטים בקולקציה: 250-360 שקל/יח"צ

* * * * נעליים * * * *

מיקי והשובבים

מהדורת מוגבלת החוגגת 100 שנים של פלא ודמיון המבוססת על הדמויות המפורסמות ביותר של דיסני - מיקי וחברים ומפגישה בין ה-DNA האופנתי של ALDO עם השובבות של מיקי.

ALDO חוגגת 100 שנים של לדיסני עם קולקציית קפסולה שהיא החומרים שמהם עשויים חלומות האופנה שלנו. עם מגוון דגמים אייקונים, כמו העקבים הידועים של ALDO או דגמי סטייטמנט, כמו פלטפורמות, עם איורים, חלקם בסגנון בארוקי, של מיקי וחבריו הטובים.

לצד פרטים "לבושים" ומוקפדים יותר, הקולקציה גולשת למחוזות ה- Off duty עם סניקרס שובבים במיוחד, ותיקי קרוס בודי, בהשראת Y2K. לצד הנעליים ותיקים, עוצבו מגוון רחב של אקססוריז, המשלימים את הלוק.

כמובן, שגם קולקציית קפסולה זו, התבססת על הטכנולוגיות המהפכניות של ALDO: ה Pillow Walk™ - שהורחבה העונה למבחר מוצרים רחב יותר, המבוססת על כריות מוקצפות בצפיפות כפולה ומדרסים מרופדים, המותאמים בקפידה לעקב וכריות כף הרגל. באופן זה הנעליים מעניקות נוחות לאורך כל היום, גם אם מדובר בעקבי סטילטו דקיקים.

לצד טכנולוגיית ה- Flex, נעליים שהגמישות שלהם היא שם המשחק! המעוצבות מעורות הרכים ביותר וסוליות גמישות במיוחד עם גומי, המגביר את השליטה בצעדים בזמן ההליכה.

מחירים לצרכן: 60-580 שקל. להשיג בחנויות הדגל של ALDO בקניון עזריאלי תל אביב, בקניון הזהב ראשל"צ, בקניון מלחה ירושלים, בקיריון, בקניון איילון רמת גן, בקניון הגדול פתח תקווה ובמרכז ביג באילת. לאתר המותג

aldo x 100 disney 579.90 שח. יח"צ,
aldo x 100 disne, המחיר: 580 שקל/יח"צ
ALDO X 100 Disney 499.90 שח. יח"צ,
ALDO X 100 Disney, המחיר: 500 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully