וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למסעדות יוקרה בלבד? החטיבה העסקית של Nespresso משיקה תערובת חדשה

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 9:21

מותג הקפה Nespresso, משיק תערובת קפה חדשה ממשפחת התערובות האקסקלוסיביות של החטיבה העסקית אשר פותחו והותאמו עבור מסעדות יוקרה. התערובת החדשה, גלאפגוס, מצטרפת לתערובת נפאל מהסדרה, אשר הושקה בעבר

קפה עם עוגייה לצידו. ShutterStock
למסעדות יוקרה בלבד? החטיבה העסקית של Nespresso משיקה תערובת חדשה/ShutterStock

משפחת התערובות האקסקלוסיביות של המותג 'נספרסו', נועדה לספק לסועדים במסעדות היוקרה, קפה פרימיום להשלמת החוויה הקולינרית. תערובות הקפה האקסקלוסיביות של החטיבה העסקית, מגיעות ממבחר מקורות גידול נדירים והן מותאמות ומיועדות למכונות העסקיות של החברה.

את תערובות הקפה הייחודיות, ניתן למצוא במסעדות יוקרה שונות ברחבי העולם, אשר הכניסו אותן לתפריט המסעדה. בין המסעדות בארץ שמציעות את תערובות הקפה האקסקלוסיביות של נספרסו, גם מסעדת a ומסעדת 'טאיזו' של השף יובל בן נריה, אשר מגישות קפה פרימיום לצד הקינוחים.

כעת, מתנהלים מגעים לשיתוף פעולה עם מסעדות נוספות ומלונות יוקרה בישראל.

נספרסו החטיבה העסקית - תערובת חדשה למסעדות גורמה. יח"צ,
רוחות קרות מהאוקיינוס: תערובת 'גלאפגוס' החדשה של נספרסו למסעדות/יח"צ

רוחות קרות ורטובות מהאוקיינוס

תערובת 'גלאפגוס' היא תערובת של קפה עשיר המאופיין בתווי קלייה של מתיקות דגנים, ביסקוויט וקקאו. התערובת נקלית בדרגה בינונית ולזמן קלייה שהוא מעל הממוצע, המאפשר לפתח עוצמה עבור הקפה, מבלי להסתיר את הארומטיות העדינה שלו. תערובת קפה גלאפגוס מושלמת לאוהבי האספרסו ומספקת מענה משלים לארוחה עבור סועדים אשר אוהבים לסיים ארוחה משובחת בכוס קפה איכותית וטובה.

הקרקעות הוולקניות והאקלים הקריר שנוצרו על ידי רוחות אוקיינוס קרות ורטובות הופכים את איי גלאפגוס לאזור המאופיין בתנאי גידול קפה נוחים, המאפשרים לגדל את הפולים בגובה נמוך מאוד, אולם עם תווים עדינים המאפיינים גידול גבוה, מה שהופך את התערובת למיוחדת בטעמה.

ניר כץ, סמנכ"ל החטיבה העסקית בנספרסו: "אנו רואים חשיבות רבה להעניק ללקוחותינו חדשנות מוצרית ברמה הגבוהה ביותר, והפעם, בדגש על מסעדות שף יוקרתיות ומלונות יוקרה בארץ ובעולם. זוהי הזדמנות נוספת שנספרסו רואה לנכון לקדם, כחלק מהחזון להעניק רגעי קפה איכותיים ולפעול בזירות שונות ומגוונות, תוך מתן מענה לכל לקוח עסקי בהתאם לצרכיו".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
הקפסולה של נספרסו - מהחטיבה העסקית למסעדות הגורמה. יח"צ,
תערובת הקפה האקסקלוסיבית החדשה 'גלאפגוס'/יח"צ

ממרגלות ההימלאיה

סדרת התערובות האקסקלוסיבית כוללת גם את תערובת נפאל, אשר הושקה בעבר, כחלק מאותה סדרה. מדובר בתערובת נדירה במיוחד, אשר מקורה בהרי ההימלאיה, בדרגת חוזק 8, המאופיינת בארומות עשירות של לחם קלוי ומרקם חלק במיוחד המורגש היטב בחלל הפה. תערובת בעלת מרירות מאוזנת לצד ארומות המזכירות דגנים. תערובת נפאל קטיפתית במיוחד, הנוצרת בשל קלייה עמוקה של פולי קפה נדירים, שנקטפו ידנית במרגלות ההימלאיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully