וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן ההון סיכון Amiti Ventures ממנה את זואי עופר ל-Senior Associate

31.8.2023 / 9:03

ב-15 השנים האחרונות צברה ניסיון עסקי מגוון וגלובלי ביזמות, השקעות, פיתוח עסקי, ניהול מוצר ואסטרטגיה בארה"ב, ישראל ואירופה. ניסיון העבר שלה כולל עבודה בקרנות הון סיכון בשלבים מוקדמים ובצמיחה, הקמת סטארטאפ, השקעות ופיתוח עסקי

זואי עופר. מוריה פרץ דהן,
זואי עופר/מוריה פרץ דהן

קרן ההון סיכון Amiti Ventures, המתמחה בהשקעות בשלבים הראשוניים ביזמות ויזמים ישראליים בסטארטאפים מעולמות הדיפ-טק, מודיעה על מינויה של זואי עופר לתפקיד Senior Associate. תהיה אחראית על הקשר עם המשקיעים של הקרן (LP), לצד ליווי השקעות הקרן בסטארטאפים מהשלבים הראשונים.

זואי היא בוגרת טרייה (MBA) של בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת הרווארד, שם התמחתה בעולם ההון הסיכון. ב-15 השנים האחרונות צברה ניסיון עסקי מגוון וגלובלי ביזמות, השקעות, פיתוח עסקי, ניהול מוצר ואסטרטגיה בארה"ב, ישראל ואירופה. ניסיון העבר שלה כולל עבודה בקרנות הון סיכון בשלבים מוקדמים ובצמיחה, הקמת סטארטאפ, השקעות ופיתוח עסקי. בנוסף, זואי היא עורכת דין בהכשרתה ומתמחה בליטיגציה מסחרית, שירתה ביחידת המודיעין 8200 של צה"ל ובוגרת תואר ראשון במשפטים ובפסיכולוגיה מהאוניברסיטה העברית.

קרן ההון הסיכון אמיתי ונצ'רס הוקמה ומנוהלת על ידי בן רבינוביץ'. הקרן החלה את פעילותה ב-2010 ומשקיעה בסטארטאפים בשלבים התחלתיים מעולמות הדיפ-טק, הקוונאטום וכן עולמות הביולוגיה הסינתטית והחישובית. בין השקעותיה הבולטות: Next Silicon, Cycognito, Innoviz, Quantum Art, Demostack , Vayyar and Qwak. את הקרן הרביעית מנהלות לצידו של רבינוביץ' גם מיה פיזוב ויפית שוורץ.

בן רבינוביץ', מייסד ומנהל-שותף בקרן ההון סיכון Amiti: "אנחנו מאד שמחים על ההצטרפות של זואי למשפחת Amiti. זואי מביאה עמה ניסיון מגוון מעולמות ההשקעות והיזמות. אני סבור שזואי תעזור לנו לחזק את הקשר עם המשקיעים שלנו, תצטרף לתהליכי ה-Due Diligence וכמובן תהיה גורם משמעותי בקשר עם היזמים והיזמות שלנו. גם בזמנים לא קלים במדינה ובהייטק הישראלי, אנחנו ממשיכים להשקיע בפורטפוליו ובחברות חדשות ומעבים את הצוות שלנו מתוך אמונה עמוקה ביזמים הישראלים ובחוסן של האקוסיסטם המקומי לטווח הארוך".

זואי עופר, Senior Associate בקרן ההון סיכון Amiti: "אני נרגשת להצטרף לצוות המיוחד של Amiti ולקחת חלק במשימה להצעיד קדימה את עתיד תחום הדיפ-טק. תוך התמקדות בחדשנות, מחויבות לטיפוח סטארט-אפים, גיוון ומתן דגש על כוחה של קהילה, אני בטוחה שהמסע שלנו יאופיין בתרומה גדולה ליצירת טכנולוגיות שישנו את החיים של כולנו לטובה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully