וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויסטי וספידי עושים חג: בשורות חדשות למותג נינג'ה בישראל

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 11:47

אם נחתה עליכם רוח ההתחדשות לקראת ראש השנה, לחברת 'שריג אלקטריק', היבואנית הרשמית של המותג Ninja בישראל, יש 2 בשורות עבורכם בדמות מוצרי חשמל חדשים למטבח: קבלו לטעימה ראשונה את הבלנדר 'טוויסטי' והסיר החשמלי 'ספידי'

בלנדר חדש של המותג נינג'ה בשם נינג'ה טוויסטי עם כנפי ערבול דגם cb153 מחיר 649 שקל. יח"צ,
המטבח לובש חג: המותג נינג'ה מציג בשורות חדשות בישראל/יח"צ

לקראת חגי תשרי ושנת תשפ"ד שתתחיל בעוד כ-10 ימים, משיקה יבואנית המותג Ninja בישראל, (שריג אלקטריק), שני מוצרים חדשים למטבח, ואם נתבסס על הצלחתם של המכשירים הקודמים מבית המותג האמריקאי, האיכות מובטחת.

נינג'ה טוויסטי דגם CB153 - הבלנדר החדש של נינג'ה, בעל כנפי ערבול מובנות במכסה המיכל (פטנט ייחודיי) והוא מאפשר הכנת כמויות גדולות של מזון (1 ליטר), שליטה מלאה במרקם ויצירת מנות סמיכות עם מעט נוזלים או ללא נוזלים כלל.

עוצמתו הגבוהה 1100W והמנוע smartTORQUE™ החדשני עובדים בסינרגיה ומאפשרים יחד ערבול של עומסים כבדים במהירות גבוהה, מבלי לאבד את העוצמה, מה שנכון גם לריסוק וטחינה של מוצרי מזון קפואים, קרח ורכיבי מזון קשים ביותר.

מכלול הלהבים הייחודי של נינג'ה טוויסטי, כולל 6 להבי HYBRID EDGE™ לערבול וריסוק קרח, ירקות ופירות שלמים, אגוזים וזרעים למשקאות במרקם מושלם. השילוב בין מכלול הלהבים האיכותי לבין 5 תכניות חכמות מותאמות Auto IQ מבטיח את התוצאה הרצויה ומסייע בשמירה על ויטמינים וערכים תזונתיים של המזון גם לאחר הריסוק.

הנינג'ה טוויסטי, כמו יתר מכשירי נינג'ה המיובאים, הותאם במיוחד לשוק הישראלי והינו בעל פאנל תצוגה בעברית, חוברת מתכונים המותאמת לטעם הישראלי והוראות הפעלה בעברית.

התכניות החכמות בעברית מאפשרות הכנת מגוון רחב של מרקמים שאפשר לאכול בכפית או לשתות בקשית והכל בלחיצת כפתור:

ערבול - להכנת סמוד'יז ומילקשייקים ממגוון רכיבים, טריים או קפואים, נוזלים ואבקות.

ריסוק - לריסוק קרח ולתוצאות מושלמות מהרכיבים הקשים ביותר כגון אגוזים, זרעים ופירות קפואים.

ברד - להכנת קוקטיילים, משקאות קפואים וברד לילדים.

ממרח - להכנת ממרחים עם מעט נוזלים החל מחמאות בוטנים, חומוס ועד רטבים.

סמודי בול - להכנת קערות סמודי חלקות וסמיכות, פרוזן יוגורט קרמי וסורבה מרענן.

נינג'ה טוויסטי - מחיר השקה לבלנדר סטוויסטי: 649 שקל. המוצר מגיע עם 5 שנות אחריות של שריג היבואן הרשמי: שנה אחריות מלאה + 4 שנות אחריות נוספת מוגבלת. בכפוף לתקנון באתר שריג אלקטריק ולתנאים שבתעודת האחריות. ניתן להשיג ברשתות החשמל המובחרות ובאתר של שריג אלקטריק, היבואן הרשמי

בלנדר חדש של המותג נינג'ה בשם נינג'ה טוויסטי עם כנפי ערבול דגם cb153 מחיר 649 שקל. יח"צ,
נינג'ה טוויסטי, הבלנדר החדש של נינג'ה עם כנפי ערבול, דגם cb153, המחיר: 649 שקל/יח"צ

נינג'ה ספידי, דגם ON403 - סיר חשמלי מהיר ועוצמתי להכנת מגוון ארוחות שלמות ב-15 דקות עם 2 מצבי בישול ו-10 תוכניות מתקדמות תחת מכסה אחד חכם ומסך תצוגה מתקדם בעברית.

נינג'ה Speedi מציג טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת הכנת ארוחות מהירות לבישול ואפייה מקצועית במטבח הביתי עם הבטחה לתוצאות עסיסיות מבפנים ואקסטרה קריספיות מבחוץ.

בישול מהיר ועוצמתי בשילוב אדים

טיגון באוויר חם / בישול

בישול איטי בטמפרטורה נמוכה

בישול/צריבה

תכנית ייבוש מזון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נינג'ה ספידי החדש דגם on403 לבישול ארוחות מהירות. יח"צ,
נינג'ה ספידי החדש דגם ON403, לבישול ארוחות מהירות. המחיר: 1190 שקל/יח"צ

המכשיר החדש קל ופשוט לניקוי (כל החלקים מתאימים לשטיפה במדיח כלים) והוא כולל: סיר בנפח 5.7 ליטר עם ציפוי נון סטיק קרמי מונע הידבקות לניקוי בקלות, צלחת טיגון באוויר חם - מתכווננת לבישול ב 2 שיטות שונות, מסך תצוגה מתקדם בעברית וחוברת מתכונים וטבלאות בישול בעברית + מחשבון ארוחות ספידי בעברית עם מגוון מתכונים בהתאמה אישית.

נינג'ה ספידי - מחיר השקה: 1190 שקל. המוצר מגיע עם 3 שנות אחריות של שריג היבואן הרשמי שנה אחריות מלאה + שנתיים אחריות נוספת מוגבלת בכפוף לתקנון באתר שריג אלקטריק ולתנאים שבתעודת האחריות. ניתן להשיג ברשתות החשמל המובחרות ובאתר של שריג אלקטריק, היבואן הרשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully