וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארי כספי מונה לסמנכ"ל הכספים בהכשרה חברה לביטוח

31.8.2023 / 11:21

כספי כיהן ברשות שוק ההון כסגן בכיר לממונה במשך למעלה מ-3.5 שנים, וזאת עד לחודש פברואר האחרון עת יציאתו לתקופת צינון. הוא ניהל ברשות שוק ההון את חטיבת ההשקעות, אשר מפקחת על כספי ציבור מנוהלים בהיקף של למעלה מ2.5 טריליון ש"ח

בארי כספי. יחצ,
בארי כספי/יחצ

הכשרה חברה לביטוח מודיעה על מינוי בארי כספי לסמנכ"ל הכספים של החברה. כספי (42), הוא אחד מאנשי הפיננסים הבולטים והמקצועיים בענף, מגיע להכשרה עם ניסיון במגזר העסקי והציבורי.

בארי מצטרף לחברה לאחר שכיהן ברשות שוק ההון כסגן בכיר לממונה במשך למעלה מ-3.5 שנים, וזאת עד לחודש פברואר האחרון עת יציאתו לתקופת צינון. הוא ניהל ברשות שוק ההון את חטיבת ההשקעות, אשר מפקחת על כספי ציבור מנוהלים בהיקף של למעלה מ-2.5 טריליון שקל. בהובלתו, קודמו צעדים משמעותיים לשיפור ושכלול יכולת ההשקעה של הגופים המוסדיים עבור ציבור החוסכים.
טרם הצטרפותו לרשות שוק ההון, כיהן כחשבונאי ראשי בקבוצת UMI (יוניברסל מוטורס ישראל). בנוסף בארי התמחה בעבר בקרן הפרייביט אקוויטי של הבנק העולמי (World Bank Group).
בארי, רו"ח בהכשרתו, בוגר תואר ראשון בלימודי חשבונאות וניהול (הצטיינות) וכלכלה (הצטיינות יתרה) באוניברסיטת ת"א, תואר שני במתמטיקה פיננסית באוניברסיטת בר אילן, וMBA מבית הספר INSEAD.

בארי כספי: "אני מודה מקרב לב למר אלי אלעזרא, יו"ר דירקטוריון החברה, שמעון מירון, מנכ"ל החברה, וחברי הדירקטוריון על הבעת האמון בי. אני מצפה להצטרף לשדרת ההנהלה של הכשרה ולתרום יחד עם עובדי חטיבת הכספים וכלל עובדי החברה, להמשך השאת הערך עבור חוסכי ומבוטחי החברה ופיתוח חוסנה הפיננסי."

שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח: "אני מברך את בארי על תפקידו החדש. אני סמוך ובטוח כי ניסיונו המקצועי העשיר וכישוריו של בארי יובילו את הכשרה להמשך הצלחה ושגשוג."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully