וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם יושבים? מצאנו חבילת סלולר בפחות מ-10 ₪ לחודש!

בשיתוף וואלה! מובייל

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 8:45

וואלה! מובייל מציעה חבילות סלולר במחירים משתלמים במיוחד, כולל נפח גלישה גבוה ותמיכה ב-5G. אילו חבילות קיימות ומה כולל המנוי? ריכזנו הכול בפנים

זוג צעיר עם טלפון סלולרי. יח"צ,
חברת הסלולר וואלה! מובייל מציעה מנוי סלולר במחיר משתלם במיוחד/יח"צ

בשנים האחרונות, כולנו מרגישים את עליית המחירים, בכל התחומים האפשריים. אלא שהשבוע, ישראל הפכה באופן רשמי למדינה היקרה בעולם, אחרי פרסום הדו"ח של ארגון המדינות המפותחות של ה-OECD, שחשף נתונים מדאיגים: בפעם הראשונה בהיסטוריה, ישראל דורגה במקום הראשון ביוקר המחייה מבין 38 המדינות החברות בארגון כולל נתון מדאיג במיוחד שבלט מעל כולם - מדינת ישראל יקרה יותר ב-38% בממוצע משאר מדינות ה-OECD, וזו כנראה אחת הסיבות שכולנו מחפשים לחסוך איפה שרק אפשר.

השוואת מחירי סלולר. עיבוד תמונה, עיבוד תמונה
מחיר עבור מנוי אחד, לפי הפרסומים באתרי החברות, נכון לתאריך 4.9.23 (כולל מחיר דמי חיבור)/עיבוד תמונה, עיבוד תמונה
חברת הסלולר וואלה! מובייל מציעה מנוי סלולר במחיר משתלם במיוחד - רק 9.9 ₪ לחודש, לחודשיים הראשונים

במציאות הנוכחית (והיקרה), אחת הדרכים היותר טובות לחסוך כסף היא בחשבון הסלולר שלנו. הימים שבהם שילמנו מאות שקלים בחודש רק כדי לדבר בטלפון או לגלוש ברשת כבר חלפו מהעולם, וכיום, בעזרת פעולה פשוטה וכמה קליקים, ניתן לחסוך לא מעט כסף בכל חודש.

חברת הסלולר וואלה! מובייל מציעה מנוי סלולר במחיר משתלם במיוחד - רק 9.9 ₪ לחודש לחודשיים הראשונים. תוסיפו לכך את דמי השימוש ודמי החיבור הזולים, וקיבלתם מנוי סלולר במחיר של 329 ₪ לשנה.

מדובר במחיר נמוך משמעותית מהמחירים הקיימים בשוק; חברת פלאפון למשל, מציעה מנוי שנתי ב-479 ₪, בדיוק כמו סלקום ופרטנר. גם גולן (382 ₪) ורמי לוי (396 ₪) יקרות יותר בצורה משמעותית.

seperator

חבילת הבסיס של וואלה! מובייל כוללת נפח גלישה של 300GB, זאת בנוסף ל-110 דקות שיחה לחו"ל ל-27 יעדים נבחרים, משלוח חינם של כרטיס הסים ו-3,500 דקות שיחה ו-SMS בארץ. חבילת ה-Power של וואלה! מובייל כוללת גם היא משלוח חינם של כרטיס הסים, זאת בנוסף לנפח גלישה של 500GB, תמיכה ברשת 5G המתקדמת, 5,500 דקות שיחה ו-SMS בארץ ו-110 דקות שיחה לחו"ל ל-27 יעדים נבחרים.

לפרטים נוספים והצטרפות לוואלה! מובייל לחצו כאן>>

בשיתוף וואלה! מובייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully