וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר מיזוג חברת הנדל"ן RAY-TLV עם אינטליקנה

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 10:32

אבי רומנו וזיו פופלבסקי, מייסדי RAY-TLV: "החברה היא חברת נדל"ן ייחודית בשוק ההון בעלת מגוון נכסים איכותיים עם פוטנציאל השבחה גבוה ואסטרטגיית צמיחה. אנו מייעדים להרחיב את היקף הפעילות של החברה בשנים הקרובות"

אבי רומנו וזיו פופלבסקי, מייסדי RAY-TLV. יח"צ,
אבי רומנו וזיו פופלבסקי, מייסדי RAY-TLV/יח"צ

אינטליקנה דיווחה לבורסה על אישור המיזוג עם חברת הנדל"ן RAY-TLV, לאחר שהמיזוג אושר באספה הכללית של אינטליקנה לפי הערכת שווי של 143 מיליון שקל. השלמת המיזוג כפופה לקבלת אישור הבורסה לניירות ערך לרישום למסחר של ניירות הערך שיוקצו למייסדי RAY-TLV. עם השלמת המיזוג תיסחר החברה הממוזגת בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

על פי תנאי המיזוג, מייסדי החברה אבי רומנו, זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין יחזיקו ב-86.5% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה הממוזגת, והחברה הממוזגת תחזיק ב-100% מהון המניות המונפק והנפרע של RAY-TLV. אבי רומנו ישמש כיו"ר הדירקטוריון של החברה וזיו פופלבסקי כמנכ"ל החברה.

RAY-TLV, אשר נוסדה בשנת 2020, היא חברה בבעלות אבי רומנו, זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין, המתמחה ברכישה והשבחה של קרקעות ונכסים מורכבים בת"א, בעלי פוטנציאל תכנוני משמעותי לטובת פרויקטים בעירוב שימושים הכוללים מגורים, תעסוקה ומסחר. פעילות החברה כוללת את איתור המקרקעין בתחומי העיר תל אביב וביצוע הליכי השבחה תכנונית, עם השלמת ההשבחה, החברה פועלת למכירת המקרקעין.

ממועד הקמתה רכשה החברה, ביחד עם שותפים צדדי ג', נכסי נדל"ן בסך של למעלה מ-180 מיליון שקל. בנוסף לעסקאות למתן שירותים בשווי מוערך של כ-80 מיליון שקל. החברה מקדמת שבעה פרויקטים בהיקף של מעל 300,000 מ"ר, בעירוב שימושים במספר מוקדי תעסוקה בעיר תל אביב- יפו, בהם רמת החייל, נווה שאנן, יד אליהו, ציר יגאל אלון ועוד.

כמו כן,RAY TLV משתפת פעולה עם חברות נדל"ן מהגדולות במשק, בהן י.ח דימרי (בשני פרויקטים- שכונת נחלת יצחק ורחוב הרכבת) וחברת אשטרום נכסים, איתה חתמה על הסכם שיתוף פעולה לקידום פרויקטים בתל אביב שבמסגרתוRAY TLV תפעל לאיתור, איחוד ותכנון פרויקטים במיקומים אטרקטיביים ואשטרום תוביל את תהליך הייזום, ההקמה וניהול הנכסים.

ההחלטה על המיזוג התקבלה כמהלך אסטרטגי על רקע הפעילות המשמעותית בתחום השבחת הקרקעות בת"א. מלבד נכסי החברה הקיימים, מייעדים מייסדי החברה להרחיב את היקף הפעילות של החברה בשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully