וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת המד-טק אינספירה ממנה את ד"ר עדי ניר לסמנכ"לית קליניקה

3.9.2023 / 10:58

במסגרת תפקידה היא תהיה אמונה על פיתוח האסטרטגיה הקלינית של החברה ועל כלל פעילות הפיתוח הקליני של החברה

עדי ניר. יחצ,
עדי ניר/יחצ

חברת המד-טק אינספירה טכנולוגיות (Inspira Technologies), המפתחת "ריאה מלאכותית" לטיפול בכשל נשימתי, ממנה את ד"ר עדי ריזנסקי ניר לסמנכ"לית קליניקה (Chief Medical Officer). במסגרת תפקידה היא תהיה אמונה על פיתוח האסטרטגיה הקלינית של החברה ועל כלל פעילות הפיתוח הקליני של החברה.

לד"ר ניר היכרות עמוקה עם עולם הפיתוח הקליני ובעברה בחנה כדאיות קלינית ומסחרית של פרויקטי מו"פ מגוונים בתעשיית המכשור הרפואי, הפארמה והדיגיטל. במסגרת תפקידיה הקודמים, ד"ר ניר הייתה אמונה על פיתוח אסטרטגיה קלינית במוצרים רבים, היא בעלת תואר שני במדעי החיים ותואר שלישי בכלכלת בריאות מהאוניברסיטה העברית. היא החלה את דרכה בחברה לפני מעל לשנתיים כסמנכ"לית פיתוח עסקי ולאחרונה קודמה לתפקיד Chief Medical Officer.

אינספירה טכנולוגיות, הנסחרת בנאסד"ק (NASDAQ:$IINN), מפתחת טכנולוגיה רפואית לטיפול בכשל נשימתי. מוצר הדגל של החברה, ה-"The INSPIRA ART500", מתעתד לטפל בחולים עם כשל נשימתי על מנת למזער את הצורך בהנשמה פולשנית ובשלל הסיכונים והסיבוכים הנובעים ממנה. טכנולוגית המוצר מבוססת על חמצון חוץ גופי של כמויות קטנות של דם החולה, במטרה למנוע את התדרדרותו, ואת הצורך בהנשמה ובהרדמה.

דגי בן נון, מנכ"ל אינספירה טכנולוגיות (Inspira Technologies): "אנו שמחים על מינויה של ד"ר עדי ניר לתפקיד Chief Medical Officer. מדובר בתפקיד משמעותי וחשוב בפעילותה של החברה בתחום המד-טק וניסיונה העשיר ויכולותיה הרבות והמוכחות בחברה, הופכות אותה לדמות מפתח בתהליכי הצמיחה שאנו עוברים. אנחנו נמצאים בשנה חשובה, בה החברה עתידה להגיש בקשה ל-FDA למתן אישור רגולטורי, תכנון ניסויים קליניים ופיתוח קליני. התפקיד החדש של עדי הוא המפתח לקידום המוצלח של המוצרים שלנו לקראת האישורים הרגולטוריים הבאים".

ד"ר עדי ניר, Chief Medical Officer: "אני גאה לקחת חלק בהתוויית האסטרטגיה ובפיתוח הקליני של מוצרים אותם אינספירה מפתחת. למוצרים הללו, בראשם ה-INSPIRA ART500, יש פוטנציאל לשנות מן היסוד את האופן שבו מטפלים היום בחולים עם כשל נשימתי ,ולשפר את חייהם של מיליונים ברחבי העולם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully