וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקרשטיין תעשיות נכנסת לתחום הדפסת הבטון

3.9.2023 / 11:14

הדפסת בטון אקרשטיין. שוקה כהן,
הדפסת בטון אקרשטיין/שוקה כהן

אקרשטיין תעשיות, החברה המובילה בישראל בתחום מוצרי הבטון לפיתוח סביבתי, תשתיות ובניה מתועשת, ממשיכה במסורת החדשנות שלה ונכנסת לתחום הדפסת הבטון. במסגרת המהלך, החברה תחל לתכנן, לייצר ולשווק מגוון מוצרים שיודפסו מתערובת בטון ייחודית במדפסת תלת-מימד חדשנית, הראשונה מסוגה במגזר התעשייתי בישראל. במסגרת המהלך האסטרטגי, אקרשטיין חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברתCyBe ההולנדית, שפיתחה טכנולוגיה להדפסת בטון. אקרשטיין תשיק קווי מוצרים חדשים לפיתוח סביבתי, ריהוט רחוב ושימושים נוספים שידגימו את יכולותיה של הטכנולוגיה ויכניסו שפה עיצובית חדשה למרחב בישראל.

הדפסת הבטון מתבצעת על ידי שילוב של תוכנות עיצוב תלת-מימד, מערכת הזרקת בטון מדויקת הנישאת על גבי זרוע רובוטית ותערובת בטון ייחודית, המאפשרות ליצוק בטון כמעט בכל צורה גיאומטרית ללא צורך בתבניות ותוך הקטנת פחת הבטון לאפס. יתרה מכך, הודות לטכנולוגיה החדשנית בשילוב תערובת הבטון המיוחדת ניתן לייצר ולהוביל מוצר מודפס בתוך 24 שעות לכל יעד ברחבי הארץ.

אהוד דנוך. אסנת רום סטודיו,
אהוד דנוך/אסנת רום סטודיו

אהוד דנוך, מנכ"ל אקרשטיין תעשיות: "אנחנו שמחים להיכנס לתחום החדשני של הדפסת בטון בתלת-מימד. מדובר במהפכה בייצור מגוון מוצרים לענפי הבנייה ועיצוב הבית לרבות מבנים, ריהוט רחוב, חיפויים ומוצרים רבים נוספים. הטכנולוגיה החדשנית הזו משתלבת במסורת החדשנות של אקרשטיין הנהוגה כבר קרוב ל-100 שנה ועם החזון הסביבתי של אקרשטיין, הדוגל בשימוש במינימום חומרי גלם תוך שמירה על האיכות הגבוהה ביותר. בעולם משמשת הטכנולוגיה הזו את החברות המובילות בתחום הבנייה ועיצוב הסביבה ואני בטוח שמהלך זה יציב את ישראל בחזית העשייה בתחום הדפסת הבטון".

הדפסת הבטון נחשבת גם לתהליך ייצור ידידותי לסביבה וחסכונית באנרגיה. בנוסף, ההדפסה מתבצעת במהירות של כחצי מטר לשנייה ומאפשרת הספק עבודה גבוה וחיסכון ניכר בחומר גלם. השימוש בהדפסת בטון מוכר בעולם כבר למעלה מעשור, אך רק בשנים האחרונות נכנס לשימוש מסחרי למגורים, תשתיות ומוצרי עיצוב ופיתוח סביבתי. בחודשים האחרונים פיתחה אקרשטיין את קו מוצרי הבטון המודפס החדש שלה, מריהוט סביבתי וקירות תומכים ועד לחיפויים וקירות מסך לחזיתות בניינים.

  • עוד באותו נושא:
  • אקרשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully