וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי של מהלך: לוריאל משלימה עסקת רכישה ב-2.5 מיליארד דולר

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 13:19

לוריאל מודיעה כי השלימה את רכישת מותג היופי האוסטרלי AĒSOP, שפועל בכ-400 נקודות מכירה ברחבי העולם. המהלך שעליו הוכרז באפריל, נאמד ב- 2.53 מיליארד דולר. בשנה האחרונה מכרה איסופ בעולם בהיקף של כ-537 מיליון דולר

'לוריאל' השלימה את רכישת מותג היופי היוקרתי מאוסטרליה AĒSOP (איסופ). יח"צ,
יופי של מהלך: לוריאל משלימה עסקת רכישה ב-2.5 מילארד דולר/יח"צ

הבוקר הודיע חברת לוריאל על השלמת עסקת הענק עליה הכריזה בחודש אפריל האחרון, לרכישת מותג היופי האוסטרלי AĒSOP (איסופ), הידוע בעולם בזכות מוצרי הטיפוח שלו לעור, לשיער ולגוף.

לאיסופ, כ-400 נקודות מכירה ברחבי העולם: בארה"ב, אירופה, אוסטרליה, ניו זילנד ואסיה והוא רשם השנה מכירות של 537 מיליון דולר והוא צפוי להיות משווק בעתיד, גם בישראל.

"אני מאוד נרגש לקבל את פניה של איסופ למשפחת לוריאל", אמר ניקולס הירונימוס, מנכ"ל קבוצת לוריאל העולמית. "המותג Aēsop עם השילוב הייחודי שלו של אורבניות, נהנתנות ויוקרה בלתי מעורערת, מתחבר לכל המגמות העכשוויות. אנו מצפים לבנות על ה DNA והערכים הייחודיים של המותג, ולמנף את פוטנציאל הצמיחה האדיר שלו בסין ומחוצה לה".

'לוריאל' השלימה את רכישת מותג היופי היוקרתי מאוסטרליה AĒSOP (איסופ). יח"צ,
מותג היופי היוקרתי מאוסטרליה AĒSOP (איסופ)/יח"צ

מועדון 'מותגי המיליארדרים'

לדברי מייקל אוקיף, מנכ"ל Aēsop: "לוריאל היא 'השותף הטוב ביותר' לקחת את המותג לשלב הבא". הוא מאמין שהתמיכה והמומחיות של לוריאל תסייע למותג לצמוח, לחדש ולהגיע ליותר אנשים ברחבי העולם.

סיריל צ'פוי, נשיא החטיבה הוסיף על דבריו ואמר: "אנו שמחים על הצטרפותה של איסופ לחטיבת היוקרה של לוריאל. יש לנו ביטחון רב שעם הזמן, איסופ תצטרף למועדון 'מותגי המיליארדרים' של לוריאל ותמלא תפקיד משמעותי בצמיחה העתידית של חטיבת היוקרה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
'לוריאל' השלימה את רכישת מותג היופי היוקרתי מאוסטרליה AĒSOP (איסופ). יח"צ,
"Aēsop תצטרף למועדון 'מותגי המיליארדרים' של לוריאל"/יח"צ

110 שנים, 87,000 עובדים

לוריאל, היא שחקנית מובילה בתחום היופי בעולם כבר למעלה מ-110 שנים. היא מחזיקה בפורטפוליו מרשים ורחב הכולל 35 מותגים בינלאומיים והתחייבויות שאפתניות לקיימות, היא מתמקדת בהמצאת עתיד היופי ובהפיכתה למעצמת ביוטי טק.

החברה מעסיקה כיום 87,400 עובדים מחויבים ומחזיקה ב-20 מרכזי מחקר ב-11 מדינות ברחבי העולם וצוות מחקר וחדשנות מסור המונה 4,000 מדענים ולמעלה מ-5,500 אנשי מקצוע בתחום הטכנולוגיה, היא מבטיחה לפעול למען טביעת רגל גיאוגרפית מאוזנת, והיא מוכרת בכל רשתות ההפצה (מסחר אלקטרוני, שוק המוני, חנויות כלבו, בתי מרקחת, מספרות, חנויות דיוטי-פרי). בשנת 2022 מכירות הקבוצה עמדו על 38.26 מיליארד יורו.

'לוריאל' השלימה את רכישת מותג היופי היוקרתי מאוסטרליה AĒSOP (איסופ). יח"צ,
ל-Aēsop, כ-400 נקודות מכירה ברחבי העולם והיא מכרה השנה ב-537 מיליון דולר/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully