וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה קיבלתם לחג? דוח BUYME חושף את שווי המתנות במגזר העסקי

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 10:45

חברות הסטארט-אפ ממשיכות להוביל על חברות ההייטק הוותיקות עם שווי ממוצע למתנה של 577 שקלים, עלייה של 11% מראש השנה אשתקד, אבל שווי המתנה הגבוה ביותר, 1,300 שקל, מגיע בכלל מענף אחר. דוח המתנות לחג של BUYME, בדק את שווי המתנה הממוצעת במגזר העסקי

שובר מתנה. ShutterStock
כמה קיבלתם לחג? מותג המתנות BUYME חושף את שווי המתנות במגזר העסקי/ShutterStock

דו"ח מיוחד של מותג המתנות BUYME לרגל חגי תשרי 2023, מגלה שהשווי הממוצע של מתנת החג מהמעסיק עומד השנה על 548 שקל. בחג הפסח האחרון המתנה הממוצעת עמדה על 506 שקל, בעוד בראש השנה ב-2022 המתנה הממוצעת הייתה 568 שקל.

בדומה לנתונים מחג הפסח האחרון אז הובילו חברות הסטארט-אפ עם מתנה ממוצעת בגובה 666 שקל, גם כעת הן מובילות את הרשימה ומעניקות לעובדיהן מתנה ממוצעת בגובה 577 שקל, עלייה של 11% מגובה המתנות שהעניקו בחגי תשרי בשנה שעברה (500 שקל).

דווקא בחברות ההייטק הגדולות חלה ירידה קלה, כאשר גובה המתנה הממוצעת כעת עומד על 506 שקל, כאשר באותה תקופה אשתקד המתנה הממוצעת הייתה 516 שקל. נציין שבחג הפסח האחרון העניקו בחברות ההייטק מתנה בשווי ממוצע של 549 שקל.

בעוד שבחגי תשרי 2022 הובילו את הרשימה חברות מעולמות האנרגיה והגז עם שווי מתנה ממוצע העומד על 977 שקל, ובחג הפסח האחרון בראש הרשימה כיכבו משרדי ראיית החשבון ועריכת הדין עם שווי מתנה ממוצע של 650 שקל, השנה הרשימה מפתיעה.

במקום הראשון מובילות חברות המתמחות בסביבה וקיימות עם שווי ממוצע למתנה של 1,145 שקל. במקום השני חברות הסייבר עם שווי ממוצע של 750 שקל למתנה, במקום השלישי חברות מתחום המשפטים עם שווי ממוצע של 680 שקל, במקום הרביעי משרדי ראיית החשבון עם שווי ממוצע של 610 שקל, במקום החמישי חברות מעולמות הפיננסים עם שווי ממוצע של 600 שקל. חברות ממשלתיות שמדורגות בהמשך, מעניקות מתנה ממוצעת בגובה 560 שקל.

בדומה לשנה שעברה, גם כעת שיאן המתנות הוא משרד עריכת הדין, שהעניק לעובדיו שווי מתנה ממוצע העומד על 1,300 שקל.

הלוגו החדש של buyme. צילום מסך, צילום מסך
במרבית הסקטורים ניכרת עלייה בגובה המתנה הממוצעת לעובד ביחס לשנה שעברה, BUYME/צילום מסך, צילום מסך

כמו כן, ב-BUYME בחנו מהן הקטגוריות הפופולאריות למתנות: 47% מהמעסיקים בחרו להעניק לעובדיהם -"BUYME ALL", גיפט קארד משולב המאפשר לעובד לבחור בעצמו היכן לממש את המתנה שקיבל, מתוך מגוון ענק של מותגים, חוויות וחנויות שונות.

29% מהמעסיקים העניקו שוברים למותגי אופנה, 14% לקטגוריית הקולינריה והאוכל, 6% לקטגוריית מוצרים לבית, 3% ספא ומלונות ו-1% מהחברות בחרו להעניק שובר לסדנאות שונות.

תומר כהן, מנכ"ל BUYME: "גם השנה אנחנו רואים במרבית הסקטורים עלייה בגובה המתנה הממוצעת לעובד ביחס לסכומים שהוענקו בשנה שעברה, זאת כתוצאה מהתחרות הגוברת על כח אדם איכותי החוצה את כלל המגזרים העסקיים" מסביר תומר.

בנוסף, עולם העבודה שהולך ומשתנה מחזק את רצון העובדים ליהנות מגמישות, ואנו רואים יותר מעסיקים שבחרו להעניק לחג מתנות בהן העובדים בוחרים בעצמם כיצד והיכן לממש אותן. על פי הנתונים שלנו ב-BUYME המבוססים על אלפי מעסיקים, גם השנה מובילות קטגוריות המציעות חוויה של ממש, ולא קטגוריות המציעות מתנה פיזית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully