וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן אמסלם ונדב נייטס: האם זה יהיה הקמפיין החם של החורף?

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 9:07

השחקנים חן אמסלם ונדב נייטס, יככבו בקמפיין החדש של רשת האופנה H&O לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2023-24. עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-1.5 מיליון שקל. הקולקציה החדשה מתמקדת במגוון המותגים של הרשת, כחלק מקידום אסטרטגיית BRANDS COLLECTION

נדב נייטס וחן אמסלם בקמפיין חורף 23-24 של רשת האופנה H&O. שי פרנקו,
לוהטים אפילו בלבוש חורפיף חן אמסלם ונדב נייטס בקמפיין החורף של H&O/שי פרנקו

השחקנים חן אמסלם ונדב נייטס יובילו את קמפיין החורף החדש של רשת H&O כחלק מקידום אסטרטגיית BRANDS COLLECTION.

הקמפיין יעלה בימים הקרובים באמצעות משרד הפרסום קניבל מדיה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל ויציג בין היתר: פרסומות בטלוויזיה, רשתות חברתיות, דיגיטל, נקודות מכירה, רדיו ועוד.

הקמפיין יחשוף את קולקציית סתיו חורף 23-24 של הרשת לנשים וגברים עם דגש על מגוון המותגים הרחב תחת קורת גג אחת ביניהם: טאג וומן, לי, רנגלר, נאוטיקה, דקס, קרטרס, אדידס, נייקי, אנדר ארמור, הוקה, און קלאוד ועוד מגוון מותגים מובילים בעולם.

נדב נייטס וחן אמסלם בקמפיין חורף 23-24 של רשת האופנה H&O. שי פרנקו,
נדב נייטס וחן אמסלם בקמפיין חורף 23-24 של רשת האופנה H&O/שי פרנקו

לדברי יוסי מלכה מנכ"ל רשת H&O: "מדובר במהלך אסטרטגי המחזק את הרשת כבית של מותגים עם מגוון המותגים רחב והיצע עשיר של קולקציות לכל המשפחה במחירי value for money.

הרשת כבית של מותגים הינה one stop shop בה יכולה המשפחה הישראלית למצוא את כל המותגים המובילים והנחשקים בתחום האופנה, הספורט וההלבשה התחתונה כמו: נייקי, אדידס, אנדר ארמור, ברוקס, און קלאוד, נאוטיקה, לי, רנגלר, קרטרס - אושקוש, דלתא, פמינה, טריומף, טאג וומן, EXT, אקספו, דקס, רד-בק, רגטה ועוד".

רשת H&O מעסיקה מעל 1,000 עובדים ומפעילה 27 חנויות בישראל הנמצאות במיקומים מרכזיים ברחביהארץ. הרשת מציעה תחת קורת גג אחת את כל עולמות התוכן למשפחה: אופנת גברים, נשים, ילדים, תינוקות, הלבשה תחתונה, אופנת ספורט והנעלת ספורט, כלי בית, טקסטיל לבית בישום ואביזרי אופנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חן אמסלם בקמפיין חורף 23-24 של רשת האופנה H&O. שי פרנקו,
חן אמסלם בקמפיין חורף 23-24 של רשת האופנה H&O/שי פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully