וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכות 2023: פסטיבל הקוקטיילים הגדול של תל אביב יוצא לדרך

4.9.2023 / 12:41

לראשונה עם 48 שעות של חוויות מיקסולוגיות וקולינריות טעימות ומרהיבות, שיוגשו ב-16 ברים שייבנו במיוחד בחלל אירועים אקסקלוסיבי במרכז תל אביב. 5-6 לאוקטובר, חול המועד סוכות ביוזמת האלכימאי - The Alchemist וחברת הכרם

פסטיבל הקוקטיילים. אסף קרלה,
פסטיבל הקוקטיילים/אסף קרלה

לראשונה בתל אביב ייערך פסטיבל קוקטיילים גדול, עם 48 שעות של חוויות מיקסולוגיות וקולינריות טעימות ומרהיבות, שיוגשו ב-16 ברים שייבנו במיוחד בחלל אירועים אקסקלוסיבי במרכז תל אביב. 5-6 באוקטובר, חול המועד סוכות ביוזמת האלכימאי - The Alchemist וחברת הכרם.

אולם "איסט" בתל אביב יארח את הפסטיבל המיוחד, תוצאה של שותפות בין צמרת המומחים בתחום האלכוהול והחוויות- "האלכימאי" ו"הכרם". האולם יתמלא בלא פחות מ-16 ברים עם מעל ל-20 קוקטיילים בהשראה בינלאומית, הכוללים מותגים מכל העולם ותוספות מיוחדות כמו תמציות ועשבי תיבול, שיקויים מרחבי תבל, קוקטיילים על בסיס קפה ושוקולד ועוד שלל טעמים מסעירים ומפתיעים.
על מנת שאורחי הפסטיבל יוכלו לחוות ולגלות כמה שיותר טעמים חדשים משכרים ומענגים, כל אורח יקבל 20 קוקטיילים מלאים במהלך הפסטיבל.

בשעתיים האחרונות של כל אחד מימי הפסטיבל, הוא יהפוך למסיבת קוקטיילים מטורפת בה ייקחו חלק מיטב הדיג'ייז בתל אביב, לצד מופעי פירוטכניקה ושלל הפתעות נוספות.

בין המותגים הבינלאומיים שיקחו חלק בפסטיבל- וויסקי מנקי שולדר, ברבן ג'ים בים, ג'ין הנדריקס, ג'ין ויטלי ניל, וודקה עלית, טקילה רוסטר רוחו, יגרמייסטר, קואנטרו, אמרטו דיסרונו, לימונצ'לו וילה מסה.
הכניסה לפסטיבל מותנית ברכישת כרטיס והוא כולל את כל 20 הקוקטיילים, כוס קוקטייל במתנה, בקבוק מים ומתנה קטנה נוספת.

שש חוויות קולינריות ומיקסולוגיות

  • 16 ברי קוקטיילים אקסקלוסיביים
  • Live DJ's sets
  • מתחם קולינריה
  • חווית DTOX
  • מתחם שוקולד ופיתויים מתוקים
  • סדנאות מיקסולוגיה וגן התבלינים הסודי של האלכימאי
  • בין היתר, נמצא שם עמדת תה ירוק ודיטוקס של "גרין טי", עמדת שוקולד מתוקה ומשכרת של "מידאס", עמדת קפה אלכוהולית של "לואצה" ועמדת גלידה ואלכוהול של "ארטה".

בראש הצוות שמאחורי הפסטיבל עומדת קבוצת המיקסולוגיה הגדולה בישראל- האלכימאי- The Alchemist. האלכימאי מתמחים בסדנאות קוקטיילים ואירועי קוקטיילים. לקבוצה בר קוקטיילים מדהים בשוק הפשפשים ביפו, מותג של מארזי קוקטיילים מצליח וחברת ייעוץ מיקסולוגית הגדולה בישראל.

לדברי נועם אור, בעלי האלכימאי, "אנו מאמינים שאומנות ויצירה נמצאים בכל מקום. המטרה שלנו בפסטיבל היא להביא לתל אביב חווית פסטיבל מיקסולוגית צבעונית מלאה בטעמים, ניחוחות וחוויות שטרם נראו ונחוו בישראל".

נועם, אשר בבעלותו בנוסף לאלכימאי, חברת הפקות פסטיבלים קולינריות הגדולה ביותר במזרח אפריקה, הפיק מעל ל 10 פסטיבלים במהלך השנים האחרונות הכוללים, פסטיבלי קוקטיילים, פסטיבלי יין, פסטיבלי בירה, פסטיבלי אוכל ופסטיבלי מוזיקה בינלאומיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

זמני פסטיבל:

  • 5.10.23 , יום חמישי, 22:00-16:00 \ 24:00-22:00 מסיבת קוקטיילים
  • 6.10.23 , יום שישי, 16:00-11:00 \ 18:00-16:00 מסיבת קוקטיילים
  • עוד באותו נושא:
  • קוקטייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully