וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרת כוונות: חברת הטכנולוגיה Commit עם 3 מינויים בכירים בישראל ובארה"ב

4.9.2023 / 13:08

חברת הטכנולוגיה הפועלת מישראל, ארה"ב ואירופה מחזקת את שדרת הניהול שלה עם 3 מינויים משמעותיים בתחום הענן. עידן פיינגולד, מנכ"ל Commit: "אנו בשיאה של מגמת התרחבות"

רגב, מרטינז ופיסרב. שי שבירו, ירין טרנוס, יחצ,
רגב, מרטינז ופיסרב/שי שבירו, ירין טרנוס, יחצ

חברת הטכנולוגיה Commit הודיעה כי היא ממנה את דנטה מרטינז לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיה וארכיטקטורת ענן בשלוחת החברה שבצפון אמריקה. מרטינז מצטרף ל-Commit כשבאמתחתו כ-25 שנות ניסיון בעיצוב, בנייה ותמיכה בסביבות IT, ותואר של Premier Partner AWS. לפני כן, ייסד מרטינז את StartOps שפנתה בעיקר לחברות סטארט-אפ והעניקה להם שירותי IT, תקשורת ועוד. מינויו של דנטה מהווה חיזוק לפעילות הענן המתפתחת של Commit בארה"ב.

בנוסף אליו מצטרפת ל-Commit גם סוניה פיסרב, לשעבר מנכ"לית חברת Energy Team, שמונתה לתפקיד מנהלת תחום הייעוץ והפיתוח העסקי בחטיבת ה-ICT ב-Commit. פיסרב מחזיקה בניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום הייעוץ, מכירות וניהול תוכניות מורכבות בעולמות הרשתות וה-IT, הכולל בין היתר גם 10 שנות שירות באגף התקשוב ממנו השתחררה בדרגה בכירה. פיסרב תהיה אחראית ב-Commit על הרחבת הפעילות העסקית בתחום הענן הציבורי במסגרת פרויקט הנימבוס בו נוטלת Commit חלק משמעותי, ופעילות הייעוץ בנושא.

על כל אלה נוספה גם הצטרפותו של אמיר רגב - לשעבר דירקטור מערך המכירות הגלובלי דרך שותפים ב-Granulate שנרכשה אשתקד על-ידי אינטל העולמית בסכום של 650 מיליון דולר, ומי שכיהן בעבר גם כדירקטור צוות מכירות ענן ב'סלע'. רגב מונה לתפקיד דירקטור בכיר לפיתוח עסקי בתחום הענן בחברה. במסגרת זו, יהיה רגב אחראי להוביל את הגדלת הפעילות העסקית של Commit עם שלוש ספקיות הענן (GCP, AWS ו-AZURE) עמם עובדים למעלה מ-200 מומחי הענן של Commit, ולפתח חטיבות עסקיות חדשות כחלק ממגמת ההתרחבות של Commit גם מחוץ לישראל.

עידן פיינגולד, מנכ"ל Commit, מסר: "המינויים המשמעותיים שביצענו בתקופה האחרונה מגיעים בשיאה של מגמת ההתרחבות של Commit לשווקים חדשים, והיא חלק ממגמת הגדילה שחווה Commit במיוחד בשנים האחרונות. כעת נוכל להעניק גם לשווקים חדשים מהידע והמומחיות הייחודים שצברנו כחברה המספקת פתרונות ומוצרים בלמעלה מ-30 תחומים טכנולוגיים, ופועלת מול מגוון רחב של גופים -חברות סטארט-אפ, חברות ותיקות וגופים ציבוריים."

חברת Commit היא אחת מחברות הטכנולוגיה המובילות בישראל, המעניקה פתרונות a-z לחברות הייטק, סטארט-אפים, גופים מוסדיים, גופי בטחון, גופים פיננסיים ועוד. החברה מנהלת מעל ל-1000 פרויקטים בשנה ומונה מעל ל-650 מומחים, בין היתר בעולמות ה- Cloud, AI, Product, Communication, Software, SaaS, IoT, Data, Cyber - שמתוכם כ-200 שמחזיקים במומחיות והסמכות הבכירות ביותר הקיימות מ-AWS, GCP ו-Azure, ומעניקים שירותי ארכיטקטורה ו-Delivery למיגרציות, מודרניזציות והקמה של סביבות ענניות חדשות עם התמחות בעולמות ה- SaaS ,IoT, Data, .Cyber ,Compliance כיאה לחברה ש'רצה על כל המגרש' הטכנולוגי כבר שנים רבות - מקפידה Commit על פיתוח מוצרים ופתרונות אינטגרטיביים ומודולריים, שמתאימים לשימוש רחב של צרכים וצרכנים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully