וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכירה הערב: פריטים שלבשו מפורסמים יגשימו משאלות לילדים חולים

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 16:11

חלמתם פעם ללבוש בגד מהארון האישי של נועה קירל או להיפגש לשיחה אישית עם יהודה לוי? הערב תוכלו להגשים חלומות לא רק לעצמכם. הרווחים ממכירת בגדים של מעצבי על שלבשו מפורסמים, תתקיים הערב, 4.9, ותעביר את הרווחים לעמותת make a wish' המגשימה משאלות לילדים חולים

נועה קירל תורמת את הבגד שלבשה למען ילדים חולים מעמותת make a wish. עפרי ברנע,
הערב: קונים פריט יד 2 של מעצב על ומגשימים משאלות לילדים חולים/עפרי ברנע

הערב, יום ב' 04.09, תתקיים מכירת בגדים בדף האינסטגרם של הפילנטרופית ומשפעינית הרשת לובה ג'ייקובסון אשר נרתמה בהתנדבות להפיק ולארגן מכירת בגדים של מותגי על שכל הרווחים יועברו להגשמת משאלות ליבם של הילדים החולים במחלות מסכנות חיים ויעלו חיוך על פניהם בתקופה הקשה בחייהם.

למען הצלחת המכירה כוכבות ישראל פתחו את ארונם האישי ותרמו פריטים בלעדיים למכירה, ביניהם: נועה קירל, סנדרה רינגלר,מלכות היופי לשעבר קארין עליה וגלית פרבר שרצקי ועוד. נועה קירל תורמת את הסט שלבשה רק אתמול כשדיברה לראשונה על הזוגיות שלה עם דניאל פרץ ועוד פריטים מארונה האישי.

בין המותגים שימכרו :סאן לוראן, שאנל, ג'וצי, פרדה,ראלף לורן, איזבל מראן, קלואי, דונה קארן ועוד..
נוסף על כך רשת האופנה פקטורי 54 והמותג ריפליי replay גם התגייסו לפרויקט ותרמו מספר פריטים שימכרו בשידור החי LIVE בדף האינסטגרם של לובה ג'ייקובסון הערב ב-04.09.23 בשעה 19:00 בערב.

לובה יעקבסון עם מייסדת ומנכ"לית עמותת make a wish. יח"צ,
לובה יעקבסון עם מייסדת ומנכ"לית עמותת make a wish, דניס בר אהרון/יח"צ

הסטייליסטית סנדרה רינגלר ,מלכת היופי לשעבר גלית פרבר ושירי גינדי חברות הדירקטוריונים בעמותה, יצטרפו ללובה הערב בהצגת הפריטים בשידור החי בעמוד האינסטגרם שלה.

בשנה שעברה לובה ג'ייקובסון עשתה מכירה בשידור החי עבור העמותה וגייסה עשרות אלפי שקלים, באמצעותם, ילדים חולים רבים זכו להגשים השנה את משאלת ליבם.

חוץ מפרטי אופנה הוחלט שהשנה תהיה קטגוריה נוספת של מכירת חוויות עם הכוכבים הכי גדולים במדינה ביניהם: פגישה עם הזמרת אגם בוחבוט, פגישה עם הדוגמן און רפאלי, חווית טניס עם אנדי רם, פגישה אחד על אחד עם יהודה לוי ופגישה אישית עם אקי אבני.

המכירה תהייה סגורה למשתתפים בלבד ולכן כל מי שרוצה לקחת חלק יצטרך להירשם כאן - לפרטים נוספים היכנסו לדף האינסטגרם: Lubajakobson@

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully