וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מעצב העל שחוזר לשורשים והלוגו שהתכווץ

רונית מטיאס

5.9.2023 / 8:00

המותג האקולוגי שמביא את השיק הפריזאי לישראל, המותג שתומך בערכי המשפחה, ניחוח יסמין לבית, ים המלח לטובת העור, בשמים בהשראת צעיפים, עם סכין הגילוח הזה לא תזדקקו לסבון, תרכיזי פירות להכנת קוקטיילים כמו מקצוענים, איך תשמרו על היגיינת חלל הפה

כי כולנו משפחה קולקציית סתיו 2023  ב'טומי הילפיגר'. יח"צ,
כי כולנו משפחה קולקציית סתיו 2023 ב'טומי הילפיגר'/יח"צ

כי כולנו משפחה

המעצב טומי הילפיגר- מהסמלים האמריקאים המובילים, חוזר למקורות, הילפיגר המזוהה עם אמריקה הקלאסית, משיק קולקציה חדשה בסימן חזרה לשורשים המציגה מבט אופטימי על אמריקה ותמיכה במשפחה ובכמיהה להיות ביחד, הילפיגר מציג נרטיב העוסק בתחושת השייכות והתרבות האמריקאית שמזוהה עם המותג, סיפור ההשראה מתחיל בנקודת מבט על קהילות ותרבויות המתאחדות בפורטרטים משפחתיים אינטימיים, ונעשה בה שימוש בצבעי דגל ארה"ב עם קלאסיקות על-זמניות.

קולקציית סתיו 2023 מספקת חזון מודרני בהשראת בריחה לחיק הטבע ותרבות הקולג'ים עם פריטי רטרו כמו חולצות פולו, חולצות טי מודפסות, סווצ'רים, קפוצ'ונים, סריגים הנלבשים מעל חולצות מכופתרות, בלייזרים, מעילי בומבר, מכנסי כותנה ונעלי מוקסין.

אחד מסיפורי המפתח הבולטים בקולקציה, מציע פרספקטיבה מודרנית על הדפס משבצות הטארטן, הן מככבות על מעילי צמר, מעילי בלון נפוחים, עליוניות, חצאיות מיני, בלייזרים, חולצות מכופתרות ותיקי נשים.

מעילי הטראנץ' ממשיכים ללוות אותנו באורכים שונים, צמודים או בגזרת אובר סייז, תשכחו מבדים קשיחים וקבלו בברכה בדים נמתחים ונוחים גם במעילי צמר וגם בג'קטים.

הג'ינס מאוד דומיננטי העונה, הלוקים מורכבים מז'קטים וחולצות, מכנסי ג'ינס בגזרות בוט-קאט וגזרות ישרות בהשראת שנות ה-90, מכנסיי דנים בגוון כהה עם בלייזר דנים בגזרת אובר סייז.

אלמנט בולט נוסף הוא ה-Quite luxury שמככב בקולקציות הנשים והגברים, המגמה דוגלת בלבוש במראה נקי, קלאסי ועל-זמני שיעמוד במבחן הזמן וישמש יסוד חזק במלתחה, היוקרה השקטה מביאה שינוי בגודל הלוגואים, לוגואים גדולים מפנים מקום ללוגואים קטנים עד זעירים, המונוכרומטיות נקייה, בעיקר בקולקציית הגברים הנשענת על פלטה של בז', חאקי, ירוק זית או כחול כהה.

הקמפיין עבור הילפיגר הוא חגיגה של ערכי מותג עם שייכות, הכלה והתמקדות במשפחה, הוא מפגיש חברים ובני משפחה שהקשר העמוק והתמיכה הבלתי מעורערת ביניהם, הזכירה להילפיגר את מערכות היחסים העוצמתיות עם אהוביו, הוא מפגיש בין מוזיקה לאופנה עם צוות רב-דורי הכולל 5 משפחות אמריקאיות אייקוניות, כשבין המצולמים מככבים: המפיק קווינסי ג'ונס; המוזיקאיתSZA ; דוגמנית הפלאס פאלומה אלסר והטופ-מודל אמבר ולטה.

להשיג בחנויות הדגל של טומי הילפיגר בקניון רמת אביב, מתחם שרונה תל אביב וקניון הזהב ראשון לציון ובאתר.

כי כולנו משפחה קולקציית סתיו2023 ב''טומי הילפיגר''. יח"צ,
כי כולנו משפחה קולקציית סתיו 2023 ב'טומי הילפיגר'/יח"צ

על צעיפים ובשמים

ניחוחות של חג ברשת APRIL שמשיקה בבלעדיות את הניחוח החדש מבית מותג הבישום היוקרתי Hermes, את הניחוח רקחה כריסטין נאג'ל-הבשמית הראשית של בית הרמס, ששאבה השראה מ"טוויל'ס" - אומנות הצעיפים האייקונים של בית הרמס המצטרף לסדרת הבשמים המצליחה twilly d'hermes.

נאג'ל יצרה ניחוח פרחוני-פירותי בחתימה ייחודית של תווי פריחת ג'ינג'ר, ליצ'י ומאסק, שמו קליל, שובב וניתן לביטוי בקלות. את צוואר הבקבוק עוטף צעיףASTOLOGIE NOUVELLE - מסמליו המפורסמים של בית הרמס שעיצב המעצב פראנסוואה פקונה ב-1963. היצירה הריבועית המודפסת על הצעיף, מציגה שולחן אסטרולוגי מתקופת הרנסאנס המסמל את החופש והיכולת לשחק עם הזמן, להעז, לשנות ולחלום.

עוד חגיגה באפריל, הניחוח החדש un poivre a pepper של המותג הצרפתי אובייס', הוא ניחוח רענן המביא שיק פריזאי, ניחוח עצי-מתובל עם תווי פלפל ורוד, עלי ויולט ווטיבר.

מאחורי המותג עומד הבשם 'דויד פרוסראד'-יזם עם תשוקה לעולמות הבישום, שלקח חלק ברקיחת בשמי יוקרה כמו: 'ג'ולייט האז א גאן', 'אטלייה קולון', 'בי די קיי', 'ביירדו' ועוד, ב-2013, הקים בר בישום בצרפת וב-2020 הקים את המותג 'אובייס' המייצג פשטות המעודדת אותנו לחזור לצריכה מודעת, מקומית ומנומקת, עם שאיפה מינימליסטית אך חזקה, בסדרה 10 ניחוחות נקיים לגוף ולנשמה המביאים הנאה ושלווה.

אובייס הוא מותג אחראי, אקולוגי, נקי וידידותי לסביבה, הניחוחות נרקחו בפורמולה ירוקה, נקייה וידידותית לסביבה ולא נוסו על בעלי חיים, הבקבוקים עשויים מזכוכית ממוחזרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
על צעיפים וניחוחות המותגים שמתחדשים ברשת 'אפריל'. יח"צ,
על צעיפים וניחוחות המותגים שמתחדשים ברשת 'אפריל'/יח"צ

ריח של שנה חדשה

NOLA LOLA - מותג מוצרי אווירה לבית, משיק מהדורת חג הכוללת מפיץ ריח ונר ארומטי בגודל מיוחד ובניחוח האהוב Wild Jasmin.

המותג NOLA LOLA מבית סופר-פארם הושק לפני כ- 3 שנים והוא מציע מספר סדרות של מוצרים מעוצבים וייחודיים בריחות שונים, בין פריטי המותג: מפיצי ריח, נרות ארומטיים, מבשמים, פצצות אמבטיה ועוד.

המהדורה זמינה בסניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין

ניחוח של שנה חדשה המותג   NOLA LOLA מתחדש. יח"צ,
ניחוח של שנה חדשה המותג NOLA LOLA מתחדש/יח"צ

פרמיירה לפרמייר

פרמייר ים המלח משיקים לחגי תשרי, מארז הכולל: קרם ידיים מזין ומגן המכיל קומפלקס תמציות צמחים ומינרלים מים המלח; קרם רגליים מזין המונע יובש, קומפלקס הנוסחה מועשר במינרלים ושמנים; חמאת גוף מועשרת במינרלים מים המלח ושמנים ארומטיים המסייעת בשיקום העור.

להשיג בחנויות Premier ברחבי הארץ- ראשון לציון קניון הזהב, גרנד קניון חיפה, יפו - רחוב בית אשל 24 ובאתר

פרמיירה לפרמייר מארז מיוחד לחג. יח"צ,
פרמיירה לפרמייר מארז מיוחד לחג/יח"צ

הסבון כבר בפנים

מותג סכיני הגילוח הבינלאומי לנשים INTUITION, משיק את אינטואישן - LEMON BERRY BREEZEסכין גילוח חדש במהדורה מוגבלת עם 4 להבים עטופים בסבון מוצק המעושר ברכיבים טבעיים, פירות יער, תמציות לימון אורגני, ולחות לגילוח חלק ללא חתכים וללא צורך בג'ל או קצף גילוח הרכיבים מטפחים ומזינים את העור. הסכין מקציף ומגלח בפעולה אחת חלקה, ללא גירוי ודיוק בגילוח קווי המתאר של הרגליים והגוף, העיצוב מותאם למבנה הגוף הנשי.

הסבון כבר בפנים סכיני גילוח לנשים של אינטואישן. יח"צ,
הסבון כבר בפנים סכיני גילוח לנשים של אינטואישן/יח"צ

שוטפים ושומרים

מותג היגיינת הפה LISTERINE, משגר למדפים מוצרי שטיפת פה: LISTERINE TOTAL CARE למבוגרים ולילדים מעל גיל 12, מפחית את רובד החיידקים, מסייע בהגנה על החניכיים, שומר על הלובן הטבעי של השיניים, מפחית פלאק, עוזר במניעת בעיות חניכיים ומעניק נשימה רעננה לאורך זמן.

מוצר נוסף: LISTERINE SMART RINSE לילדים בטעם פירות יער ללא אלכוהול, מכיל פלואוריד המחזק את אמייל השן ומסייע במניעת עששת עד 40% יותר מאשר בצחצוח בלבד, מפחית את רובד החיידקים-הגורם העיקרי לפלאק, שוטף את כל חלל הפה-שיניים, חניכיים ולשון ומסייע בהסרת שאריות מזון שנשארו לאחר הצחצוח.

שוטפים ושומרים מוצרים חדשים לליסטרין. יח"צ,
שוטפים ושומרים מוצרים חדשים לליסטרין/יח"צ

תרכיזים ונהנים

קרפור ישראל משיקה סדרת תרכיזים ב-7 טעמים המכילים עד 50% פרי טבעי, ביניהם: תות שדה, לימון, אפרסק ומנטה וטעמים ייחודיים כמו קסיס-דומדמניות, מוחיטו וגרנדין פירות יער.

הסדרה הייחודית מושלמת להכנת קוקטיילים עם האלכוהול האהוב עליכם והם איכותיים בזכות אחוזי הפרי הגבוהים בהם. להשיג בסניפי רשת קרפור ובאתר האונליין.

תרכיזים ונהנים קולקציית תרכיזי פירות של קרפור. יח"צ,
תרכיזים ונהנים קולקציית תרכיזי פירות של קרפור/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully