וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה צור-ברוש מונתה למנהלת תחום הגיל הרך במכון ברנקו וייס

5.9.2023 / 10:54

נועה צור-ברוש, מומחית לתחום הגיל הרך, מצטרפת לצוות המומחים של ברנקו וייס בתפקיד מנהלת תחום הגיל הרך. תחום הגיל הרך שאליו נכנס ברנקו וייס לראשונה השנה מהווה צעד חשוב נוסף בפעילותו למען קידום הוגנות ושוויון חברתי בחינוך

נועה צור ברוש. יחצ,
נועה צור ברוש/יחצ

נועה צור-ברוש, מומחית לתחום הגיל הרך, מצטרפת לצוות המומחים של ברנקו וייס בתפקיד מנהלת תחום הגיל הרך. תחום הגיל הרך שאליו נכנס ברנקו וייס לראשונה השנה מהווה צעד חשוב נוסף בפעילותו למען קידום הוגנות ושוויון חברתי בחינוך.

צור-ברוש (50), מקיבוץ חצור, מביאה עִמה ניסיון רב-שנים וידע מעמיק וייחודי בתחום הגיל הרך. היא מומחית בפיתוח תכניות חינוך, ביישום מערכות חינוך חדשניות ובעיצוב מדיניות בתחום. באחרונה הובילה את המעבר של אגף מעונות היום ממשרד הכלכלה למשרד החינוך ואת הקמת מערך מעונות היום במשרד החינוך. לפני כן כיהנה כמנהלת הגן הקיבוצי באגף החינוך של התנועה הקיבוצית, ניהלה את מערכת החינוך בחצור ושימשה כיועצת חינוכית-ארגונית-כלכלית למערכות חינוך בקיבוצים ויישובים אחרים.

נועה צור-ברוש: "אני מתרגשת להצטרף למשפחת מכון ברנקו וייס. יש עוד עבודה רבה לקידום תחום הגיל הרך במדינה. אני גאה להצטרף למכון שהוא כוח עוצמתי אשר לקח על עצמו לקדם גם את תחום הגיל הרך. זו משרה אופטימית לעתיד, וכולי תקווה להמשיך לתרום ולקדם הוגנות בתחום זה".

מנכ"ל מכון ברנקו וייס, אביב קינן: "אנו בטוחים שהצטרפותה של נועה למכון תיצור את השותפות המושלמת להובלת התחום אצלנו. אנו מתרגשים לעבוד יחד וללמוד מהידע ומהניסיון הרב שיש לה.

"בשנה וחצי האחרונות הכפלנו את היקפי הפעילות של המכון, ומינויה של נועה הוא חלק בלתי נפרד מתהליך הצמיחה וההתפתחות שלנו. אנו רואים בו הזדמנות גדולה להשפיע על תחום הגיל הרך בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully