וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AIG מקדימה את הרפורמה בביטוחי הבריאות

5.9.2023 / 11:36

AIG מקדימה את השוק ומשיקה הבוקר את AIG MEDICARE, ביטוח בריאות מורחב, המכסה מגוון אירועים רפואיים, במצבי שגרה ובמצבי חירום

יפעת רייטר. אוהד רומנו,
מנכ"לית AIG ישראל יפעת רייטר/אוהד רומנו

רפורמת ביטוחי הבריאות עתידה לצאת לדרך בתחילת חודש אוקטובר. במסגרת הרפורמה, חברות הביטוח יציעו למבוטחים תחילה פוליסות ביטוח אחידות וחיוניות לכיסויי קטסטרופה, הכוללות בין היתר שלושה מרכיבים בסיסיים: השתלות, ניתוחים בחו"ל ותרופות שאינן בסל הבריאות, כל זאת כדי לוודא שיש למבוטח כיסוי ראוי ומספק ולהבטיח ללקוח הגנה שלא קיימת עבורו במסגרת הרפואה הציבורית או בקופות החולים. הרפורמה מבנה את כיסויי הבריאות באופן שיקל על המבוטחים לבצע השוואה בין הכיסויים השונים ועלותם, ומגדירה תקופת הנחה משופרת של 10 שנים לפחות במקום הנחות לתקופות קצרות הנהוגות היום בשוק.

יפעת רייטר, מנכ"לית AIG ישראל ציינה: "רק לאחרונה דורגנו במקום הראשון בביטוח הבריאות במדד השירות של רשות שוק ההון לשנת 2022 במהירות תשלומי התביעות ביחס לחברות בשוק ושביעות רצון הלקוחות, והבוקר אנחנו משיקים מוצר בריאות חדש, חברת הביטוח הראשונה שמשיקה מוצר לפי עקרונות הרפורמה, המכסה מגוון אירועים רפואיים, במצבי שגרה ובמצבי חירום. המוצר מוגש לאחר מחקרי עומק ומיפוי של צורכי המבוטחים והוא נותן מענה לאירועים רפואיים מורכבים כגון השתלות וניתוחים בחו"ל, טיפולים בטכנולוגיות מתקדמות ותחליפי ניתוח, לצד שירותים וטיפולים רפואיים שהלקוחות צורכים ביום יום: טיפולי פיזיותרפיה, או התייעצות עם רופא מומחה."

הכיסויים הקיימים עברו אף הם שדרוגים משמעותיים, תוך מתן דגש משמעותי עבור הילדים. כגון: טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT) המשמש לטיפול במצבי חרדה, פוביה, הפרעות אכילה, טיפולים רגשיים מגוונים כגון: שחיה טיפולית, תרפיה במוזיקה, טיפול בבעלי חיים, טיפול באמצעות קלינאי תקשורת, הוראה מתקנת, טיפולי נוירו פידבק, ביו פידבק, אבחונים דידקטיים ופסיכו דידקטיים, אבחוני הפרעות קשב ועוד.

AIG היא בין חברות הביטוח הבודדות המאפשרות לבחור כל מנתח ללא רשימה סגורה, בשילוב עם תקרות החזר גבוהות לכל הניתוחים. מדובר בפתרון בריאות מנצח. אסף מיכאלי, סמנכ"ל אגף חיים ובריאות ב-AIG ציין: "ביטוח בריאות הוא אחד המוצרים החשובים ביותר בתיק הביטוח המשפחתי וביטוח זה עובר בשנים האחרונות שינויים והתאמות. לאחר עמל רב, חקר שוק ועבודה מאומצת בסטנדרטים הגבוהים של AIG , אנו גאים להשיק הבוקר את פוליסת AIG MEDICARE שעושה את זה טוב יותר עבור משפחות במקרים של קטסטרופה וצרכי היום יום. אני בטוח שהמוצר החדש ישרת את המבוטחים שלנו בצורה הטובה ביותר."

במסגרת מוצר הבריאות החדש, AIG תציע כיסויים חדשים ומשופרים:

  • ליווי רפואי אישי וטיפולים מותאמים בעת גילוי מחלה, אשפוז או ניתוח. AIG מציעה שירות חדש ובו ליוויי וניהול אירוע משבר רפואי, המתכלל את המקרה הרפואי ומתאם בין הגורמים הרפואיים השונים בעת אבחון וגילוי מחלה קשה, אשפוז או ניתוח, ומלווה אישית את המבוטח. כולל טיפול במרפאת כאב, טיפולים שיקומיים, השגחה בבית חולים או באשפוז ביתי על ידי אח/ות רפואי/ת ועוד.
  • כיסוי בעלות מופחתת לניתוחים בישראל בהשתתפות עצמית המהווה חלופה נוספת לכיסוי ניתוחים במחיר אטרקטיבי.
  • סל שירותים רחב ומשודרג לטיפולים שכולנו עושים בשגרה וכוללים: פסיכולוגים, ייעוץ תזונאי, פיזיותרפיה ועוד.
  • כיסוי ייעוץ ובדיקות הדמיה מקיפים, עם החזרים גבוהים יותר וקיצור תורים משמעותי.
  • עוד באותו נושא:
  • aig

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully