וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוצרים: איתי לוי נבחר כפרזנטור של AVIS ויחדש את השיר

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 15:35

AVIS מכירת רכב, משיקה קמפיין חדש בהובלתו של הזמר ושופט 'הכוכב הבא' איתי לוי, הפרזנטור הטרי של המותג. תחת הסלוגן המוכר "קניתי ב Avis,בסטנדרט של "Avis. בקמפיין החדש משתתף לצדו של איתי גם היוצר רון בי, ויחד הם יבצעו את השיר החדש "לא עצרנו"

איתי לוי בקמפיין חדש ל-AVIS מכירת רכב. יח"צ,
איתי לוי בקמפיין חדש ל-AVIS מכירת רכב/יח"צ

AVIS מכירת רכב משיקה קמפיין חדש וחושפת את הפרזנטור הטרי איתי לוי, שיצטרף לרון בי, שלקח חלק בקמפיין האחרון של AVIS .

השניים, ושכבר הוציאו בעבר שירים משותפים, יצרו עבור הפרסומת החדשה, גרסת מאש אפ לשיר "לא עצרנו" מהאלבום החדש של איתי שהקליפ שלו,אשר הופק על ידי חברת ההפקות Session 42, זכה לכמעט 4 מיליון צפיות ביוטיוב וכיכב ברשימת השירים המושמעים ברדיו בישראל.

הקמפיין החדש בכיכובו של איתי יעלה הערב (ב) בערוצי הדיגיטל, ברשתות החברתיות ובשלטי חוצות באמצעות משרד הפרסום בורודה קפלן.

מטרתו להציג לציבור את הסטנדרט של AVIS, המייצג רף חדש בשירות לציבור לרכבים מיד ראשונה שנמכרים לציבור בכ-20 סניפים בפריסה ארצית, רכבים שעוברים בדיקות קפדניות ונמכרים עם אחריות מורחבת פרימיום.

מחברת AVIS מכירת רכב נמסר כ: "החיבור עם איתי הוא חיבור טבעי הממשיך את האסטרטגיה של החברה כי "רכב, זה לא כל הסיפור", רכב זה חופש, עצמאות, כיף והנאה בדיוק כמו הופעה טובה. רכב זה גם אחריות, הצורך בראש שקט והתחושה שבחרת נכון. ב- AVIS ובכל קבוצת UMI עושים הכל כדי שבכל רגע ולכל צורך נציע ללקוחות שלנו הרבה יותר מהטוב ביותר, בדומה לכל הופעה של איתי שעולה על הבמה ונותן מעצמו על מנת שהקהל ייהנה".

לחברת AVIS צי רכבים של למעלה מ 32,000 רכבים, להם מעניקה שירות בכל הארץ. החברה מכרה עד היום למעלה מ-100,000 רכבים, כשעל פי החברה, 96% מלקוחות AVIS הביעו שביעות רצון מהשירות בסקרי צרכנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully