וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבינה המלאכותית של אראל מרגלית הביאה עוד 57 מיליון דולר

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 13:38

חברת ה-AI והפינטק ThetaRay, גייסה 57 מיליון דולר בהובלת Portage, קרן פינטק קנדית ובהשתתפות קרן JVP - בעלת המניות הגדולה ביותר בחברה. הגיוס יאיץ את ההתרחבות הגלובלית של ThetaRay וימצב אותה כמובילה בשוק המאבק בפשיעה פיננסית - שוק המוערך ב-9 מיליארד דולר

פיטר ריינדולס, מנכ"ל טטריי, הראל מרגלית קרן ג'יי.וי.פי ודבון קירק, מנהלת שותפה בפורטג' קפיטל סולושנס. יח"צ,
מימין: אראל מרגלית, דבון קירק ופיטר ריינדולס/יח"צ

חברת הפינטק הישראלית ThetaRay, המובילה את הדור הבא של תשלומים מאובטחים גלובליים מבוססי AI , הודיעה היום על השלמת סבב גיוס משמעותי בהובלת קרן Portage ובהשתתפות קרן JVP, בעלת המניות הגדולה בחברה, ומשקיעים נוספים. הגיוס, בהיקף של 57 מיליון דולר, יאפשר ל-ThetaRay להאיץ תכוניות צמיחה ולתת מענה לביקוש המשמעותי בשוק הפינטק והגופים הפיננסיים העולמיים, בפתרונות טכנולוגיים לאיתור פשיעה פיננסית.

ThetaRay שמשרדיה נמצאים בתל אביב, בניו-יורק, בלונדון, מדריד ובדובאי, מינתה לאחרונה למנכ"ל את פיטר ריינולדס, לשעבר מנהל עסקים ראשי (Chief Revenue Officer) ב-ThetaRay, אשר הוביל את מהלך צמיחת החברה בשנים האחרונות.

המסחר הגלובלי סובל מכך שרשתות התשלומים אינן בטוחות, וחשופות לפשיעה פיננסית. במקביל, רגולטורים החמירו בשנים האחרונות את האכיפה בתחום, ולפיכך בנקים ורשתות תשלומים נוטים להימנע מסיכון, מה שהביא להפחתה של 40% בכמות הקשרים בין המוסדות השונים,

דבר המקשה על השלמת תשלומים גלובליים והפך אותם לבלתי צפויים ויקרים. ThetaRay הופכת מגמה זו ומבשרת על פתרון פיננסי מקיף שמאפשר ביצוע עסקים והעברת תשלומים בטוחה בין אזורים ובין תעשיות.

"תשתית התשלומים הגלובלית נכשלת ביצירת הבחנה מדויקת בין עסקאות לגיטימיות לבין עסקאות של גורמים שליליים העוסקים בכספים לא חוקיים" אמר פיטר ריינולדס, מנכ"ל ThetaRay. "אנחנו גאים לעמוד בחזית המהפכה שתהפוך את שוק התשלומים לבטוח וזול. אין לנו ספק שלהבעת האמון בחברה באמצעות סבב ההשקעות הנוכחי יהיה אימפקט משמעותי על התפתחות החברה והטכנולוגיה שלה".

ThetaRay מציעה פתרון מבוסס ענן, הממנף את טכנולוגיית ה-AI הייחודית של החברה, המוגנת בפטנטים, המאפשרת ניטור מהיר ומדויק של עסקאות פיננסיות. החברה מאפשרת העברת כספים פשוטה ובטוחה ברחבי העולם באמצעות הפיכת העסקאות לאמינות, ומאפשרת לבנקים ולחברות פינטק לפתח את עסקיהם ולהיכנס לשווקים חדשים, תוך הגברת היעילות התפעולית, והפחתת סיכון של פשיעה פיננסית.

לקוחותיה של ThetaRay כוללים כמה מהמוסדות הפיננסיים המובילים בעולם בהם: Santander‏, Travelex‏, Mashreq Bank‏, MFS Africa ו-ClearBank. כתוצאה מכך, ומהצורך העולמי הגובר בפתרונות של החברה, חוותה ThetaRay בשנתיים האחרונות זינוק עסקי דרמטי כשמספר לקוחות החברה צמח פי 10, והלקוחות הקיימים גדלו בשיעור מרשים העולה על 180%, מה שהוביל לצמיחת ה ARR במעבר לפי 5.

"אנחנו נרגשים להשקיע ב-ThetaRay מובילת שוק בתחומה, המציעה טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית עבור לקוחות מובילים ברחבי העולם", אמרה דבון קירק, מנהלת שותפה בקרן Portage Capital Solutions. "בנקים וחברות פינטק מחפשים דרכים לפתח את עסקיהם תוך ניהול סיכונים וציות לרגולציה, כולל מאבק בהלבנת כספים. בעוד מערכות הדור הקודם אינן מתאימות, ThetaRay מציגה חדשנות נחוצה ביותר שמאפשרת סחר בינלאומי בטוח ויעיל, תוך מאבק בפשיעה פיננסית".

"ThetaRay בעיצומו של פרק חדש של צמיחה דרמטית", אמר אראל מרגלית, מייסד ויו"ר JVP ויו"ר ThetaRay, "המומחיות הגדולה של PORTAGE בשוק הפינטק והשירותים פיננסיים הופכת אותם לשותפים אידאליים עבור החברה. פיטר ריינולדס והצוות הנחוש של ThetaRay ערוכים להוביל את המשך ההתרחבות הגאוגרפית של החברה ולהביא את הטכנולוגיה הפיננסית פורצת הדרך שפיתחה למוקדים רבים ברחבי העולם - בדגש על צפון אמריקה, אירופה, אפריקה, אסיה ומדינות העולם הערבי - ולהצעיד את ThetaRay למחוזות של חדשנות פורצת גבולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully