וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה, חצי פגישה: הבינה המלאכותית שמשנה את חוקי הזמן

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 6:01

אחד המשאבים היקרים לנו ביותר הוא הזמן. סטרט אפ ישראלי עושה שימוש בכלי הבינה הלאכותית כדי לנהל אותו (ואותנו) טוב יותר

מערכת טיים או אס 2. timeOS, צילום מסך
הכירו את הבינה המלאכותית שתשתתף במקומכם בפגישות/צילום מסך, timeOS

תוסף שהושק ביום שלישי האחרון בדפדפן הכרום רוצה לעשות לא פחות ממהפכה בזמן האישי של כולנו.

החברה שהשיקה אותו היא חברת הסטארטאפ timeOS (לשעבר Magical), שפיתחה בינה מלאכותית פרסונלית שיכולה לקחת חלק בפגישות העבודה שלנו כעוזר/ת אישי/ת, ואף להחליף את המוזמנים, בהנחה והאחרונים אינם מגיעים לפגישה.

בזמן שהעוזרים בעלי הבינה המלאכותית מתדיינים בפגישה בינם לבין עצמם, המפעילים שלהם יכולים להתפנות להורדת עומס העבודה, לזמן משפחה או סתם לאתנחתת קפה.

סקר שביצעה מייקרוסופט בקרב 31 אלף עובדים ופורסם במאי האחרון הראה כי 68% מהעובדים בארה"ב העידו כי הם לא מספיקים לבצע את המשימות שהוטלו עליהם במקומות העבודה.

על פי הלשכה הלאומית האמריקאית למחקר כלכלי הדבר פוגע בתוצר הגולמי הלאומי, ובמחקר שביצעה ופורסם בסוף ינואר האחרון מצאה כי עבודה מהבית פעם בשבוע מורידה מההיסחים עימם מתמודדים העובדים במקומות העבודה ותורמת להם ולפריון שלהם 72 דקות נוספות.

מערכת טיים או.אס. timeOS, צילום מסך
סיכום פגישה שנכתב על ידי מערכת הבינה המלאכותית. תעשה הכל בשבילכם חוץ מלקבל החלטות/צילום מסך, timeOS

הכל מבינה

עבור מייסד החברה, תומי בראב, זה המשך טבעי לקהילת 'Supertools - כלים לעל-אנושיות', שקמה ב-2018 והקדימה את שטף ה-AI ששוטף כיום את העולם בקידום שימושים בבינה מלאכותית לקידום תועלות אנושיות ופרודוקטיביות.

הפעילות בקהילה הציפה בפני בראב, כי קיימת בעיה הקשורה לכלים שאנו משתמשים בהם כעובדים, שלא נבנו עבור שוק העבודה המודרני, ודחפה אותו להקים את timeOS לפיתוח כלים מותאמים לחיסכון בזמן.

הבינה המלאכותית ש- timeOS פיתחה מצטרפת לפגישות שהמשתמש בשירות לא נוכח בהן ומייצגת אותו, ועם הצטרפותה לפגישה מעדכנת את שאר המשתתפים לגבי הסיבה שהמפעיל שלה לא עלה לפגישה ומה היא מבצעת במקומו.

במהלך הפגישה, ה-AI מפענחת את תוכן הפגישה, בין אם הוא נאמר בעברית ובין אם באנגלית, ובסיומה היא מסכמת את הדברים החשובים, ומייצרת משימות המשך על בסיס הדברים שנאמרו בפגישה.


החברה מתארת כי אפשר גם לזמן את ה-AI כמלווה לפגישות בהן למשתתף יש נוכחות מלאה, והבינה המלאכותית מתפקדת לצדו כעוזרת אישית. ניתן להורות לה, לדוגמא, להפיק תוכן מהמידע שעולה בפגישה בזמן אמת, גם בהוראה קולית.

הבינה המלאכותית, עם זאת, אינה מקבלת החלטות במקום המשתמש ולא עונה בשמו.

בנוסף, משתמשים יכולים לגשת לממשק צ'טבוט של המערכת, המחובר להיסטוריית הפגישות וליומן של המשתמש, ולבקש מידע על כל דבר שנאמר, הוזכר או הוחלט במסגרת הפגישות והמשימות של המשתמש.

כיום ניתן להתנסות ב- timeOS ללא תשלום כתוסף לכרום או ישירות דרך אתר החברה, והמשתמש יכול להוסיף את ה-AI לפגישות עתידיות, או להפעיל את העוזר בזמן פגישה. אפשר גם לשנות את השם של ה-AI ולהגדיר איך היא תוצג בפגישה.


שוק התוכנה לניהול הזמן והפריון בעבודה עמד על 47.33 מיליארד דולר בשנת 2021, וצפוי לצמוח בקצב של 13.8% שנה אחר שנה עד שנת 2030. כך על פי דו"ח של חברת מחקרי השוק Grand View Research.

שוק תמלול וסיכום פגישות הוידאו, שצמח בחדות לאחר הקורונה, צפוי לעמוד על כ-806 מיליון דולר עד שנת 2028. כך על פי חברת מחקרי השוק Adroit Market Research.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
תומי בראב, מנכ"ל timeOS. ASHER SVIDENSKY,
תומי בראב, מייסד ומנכ"ל timeOS/ASHER SVIDENSKY

timeOS, תעודת זהות

תחום פעילות: בינה מלאכותית (AI) לתחום ניהול זמן והתייעלות ארגונית.

תאריך הקמה: 2020.

מייסדים: תומי בראב (35), המשמש כמנכ"ל החברה.

חזון: לשחרר לבני אדם יותר זמן לעצמם

עובדים: 10. כולם בישראל.

סך גיוסי החברה מאז הקמתה: כ-5.7 מיליון דולר.

בין המשקיעים: הקרנות Resolute Ventures, Fusion, Ibex Ventures, Aviv Growth Partners ו-Homeward Ventures.

חברות הפועלות בתחום: Otter AI ושאר כלי תמלול הפגישות ותוכנות ניהול הזמן הארגוניות.

דבר המנכ"ל: "הבאנו את בשורת הבינה המלאכותית הפרסונלית למיקסום המשאב הכי יקר בעבודה ובחיים - הזמן. מאמינים שהטכנולוגיה שיצרנו תאפשר לכל אחת ואחד לנהל את שגרת העבודה באופן רגוע יותר, ולהרוויח יותר זמן, שקודם לכן היה מבוזבז על נוכחות והתנהלות סביב פגישות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully