וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרון לדמי הכיס? כאל משיקה כרטיס אשראי לילדים

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 12:36

עם פתיחת שנת הלימודים, כאל משיקה כרטיס אשראי לילדים, My Cal, המאפשר להורים לנהל את דמי הכיס בקלות ובמהירות, ללא התעסקות במזומן. הכרטיס החדש יונפק לילדים בכל גיל, ויאפשר להורים טעינה מיידית אונליין מכל מקום ובכל זמן דרך האפליקציה, גם כשהילד כבר בחנות

כרטיס אשראי כאל לילדים. יח"צ,
פתרון לדמי הכיס? כאל משיקה כרטיס אשראי לילדים/יח"צ

עם פתיחת שנת הלימודים, משיקה חברת כאל, פתרון יעיל לניהול דמי הכיס לילדים. כרטיס האשראי החדש, My Cal, הוא כרטיס נטען, מעוצב ומתאים לילדים בכל גיל. הצעת ערך בלעדית שהכרטיס My Cal מעניק: 10% קאש בק (כסף בחזרה) ברשתות המובילות לילדים.

הכרטיס החדש יאפשר להורים טעינה מיידית אונליין מכל מקום ובכל זמן דרך אפליקציית כאל, אפילו כשהילד כבר בתוך החנות. הטעינה תוכל להיות חד פעמית או קבועה, בסכום אותו יבחר ההורה.

כאל, בשיתוף פעולה ייחודי, תעניק ללקוחותיה 10% קאש בק בכל קניה ברשתות הנחשקות בקרב ילדים, על פי סקר ארצי מייצג, בהן: מקדונלדס, דומינוס, rebar, אורבניקה וטופ טן, ברכישות עד 3,000 שקל. הקאשבק שנצבר מקניות ייטען לכרטיס מיד עם קליטת העסקה וינוצל אוטומטית בקניה הבאה באחת מהרשתות.

כל ההטבות של כאל - כרטיס אשראי לילדים. יח"צ,
כל ההטבות של כאל - כרטיס אשראי לילדים/יח"צ

ניהול ובקרה לדמי הכיס

בסקר שקיימה כאל טרם ההשקה, נמצא כי כ-86% מההורים כלל לא יודעים מה הסכום החודשי של דמי הכיס שהם נותנים לילד. הכרטיס החדש, My Cal, יאפשר להורים בקרה תמידית על הסכומים שעוברים לילד לרבות הודעת PUSH על כל חיוב שבוצע בכרטיס של הילד, ואפשרות נעילה ושחרור מיידי, בכל זמן דרך האפליקציה.

עוד נמצא בסקר כי הצורך המרכזי של הילד הוא הצורך בשליטה ועצמאות - כרטיס My Cal יעניק לילד עצמאות ויכולת מעקב אחר ההוצאות, באמצעות הודעה עם פרטי העסקה שבוצעה בכרטיס וכן סטטוס של יתרת הכסף בכרטיס, על מנת שיוכל להתנהל נכון.

בנוסף, הילד יוכל לבחור כרטיס מעוצב ללא עלות מקולקציית קפסולה ייחודית ובלעדית של אנה זק וכן עיצובים מעולם הספורט, הגרפיטי ועוד. ניתן להוסיף את הכרטיס גם לארנקים הדיגיטלים בסמארטפון.

My Cal יונפק ללא עלות, וללא דמי כרטיס. בשלושת החודשים הראשונים יינתן פטור מלא מדמי הטעינה, בהמשך עלות הטעינה תהיה 2.90 שקל.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
ילדה קונה ממתקים בחנות סופרמרקט. ShutterStock
קונים ומשלמים בעצמם: שליטה ועצמאות הם צרכים מרכזיים בקרב ילדים/ShutterStock

"פתרונות תשלום מתקדמים להורים וילדים"

נויה פרסול-קפלינסקי, מנהלת השיווק בכאל: "כאל ממשיכה להעניק ללקוחותיה פתרונות תשלום מתקדמים לתא המשפחתי, העולים בקנה אחד עם המגמות בשוק: צמצום התשלום במזומן, ושימוש גובר באפליקציות לניהול היומיומי של הכסף.

My Cal נותן מענה פשוט ונוח לצורך הגובר בניהול ובקרה על דמי הכיס לילדים, ולהעברות מיידיות. כמו כן מאפשר תחושת עצמאות לילד, והתנסות פיננסית ראשונה ובטוחה. הכרטיס מציע למחזיקיםי בו, הצעת ערך משתלמת במיוחד עם הטבת קאשבק בלעדית ברשתות המובילות בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully