וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו טוב יותר: הקמפיין החדש למרכז שניידר לרפואת ילדים

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 14:22

מרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת 'כללית', בית חולים מוביל לרפואת ילדים בישראל, יצא היום (6/9) בקמפיין חדש: 'הטוב ביותר, עכשיו טוב יותר'. במקביל, נפתח בניין הזכוכית החדש של המרכז

הטוב ביותר עכשיו טוב יותר, הצוות של שניידר. יח"צ,
"הטוב ביותר עכשיו טוב יותר" הסלוגן המוביל בקמפיין החדש של מרכז שניידר/יח"צ

מרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת 'כללית', בית חולים מוביל לרפואת ילדים בישראל, יצא היום (6/9) בקמפיין חדש: הטוב ביותר, עכשיו טוב יותר - נפתח בניין הזכוכית החדש במרכז שניידר.

בניין הזכוכית שנחנך לאחרונה, הוא מגדל אשפוז נוסף הממוקם בסמוך לבניין האבן הקיים מזה כ-3 עשורים. הבניין החדש על שבע קומותיו, אשר נבנה בסטנדרט אדריכלי גבוה, מכפיל את גודלו הפיזי של בית החולים, מה שמאפשר קבלה של ילדים רבים יותר מרחבי המדינה ומחוצה לה.

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, ובהשתתפות אנשי מקצוע שהתנדבו ותרמו מזמנם, מציג את בניין הזכוכית החדש של בית החולים ואת השירותים הדיגיטליים החדשים שהוא מציע.

בין המתנדבים הנוספים שלקחו חלק בצילומי הסרטון: חברי להקת "התקווה 6", צוותי בית החולים, ילדים מטופלים ובני משפחותיהם. הפרסום על גבי שילוט חוצות שיעלה גם בדיגיטל, מציג את אנשי צוות מבית החולים לצד ילדים המטופלים בשניידר.

הטוב ביותר עכשיו טוב יותר, אח וילד. יח"צ,
לאחרונה הושקו: הפודקאסט 'ילדים זה אנחנו' וסדרת הרצאות מקוונות 'שניידר עד הבית'/יח"צ

"הילדים של היום - המבוגרים הבריאים של מחר"

תפיסת העולם של מרכז שניידר היא לקדם בריאות בקרב האוכלוסייה, על מנת שהילדים של היום יהיו המבוגרים הבריאים של מחר. כחלק מהאג'נדה, הושקו לאחרונה הפודקאסט 'ילדים זה אנחנו' וכן סדרת ההרצאות המקוונות 'שניידר עד הבית'.

השירותים הדיגיטליים החדשים מאפשרים לכל הורה לתינוקות, ילדים ובני נוער, כמו גם לסבים וסבתות, משפחות ישראליות המתגוררות בחו"ל, אנשי חינוך, אנשי מקצועות הבריאות וקולגות מהארץ ומהעולם, להעמיק ולהעשיר את הידע בכל הקשור לבריאות ורפואת ילדים, באמצעות מידע שמעבירים מומחים מובילים ברפואת ילדים, להורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully