וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Optimove מגייסת עובדים לפיתוח פלטפורמת השיווק הדיגיטלי

6.9.2023 / 23:35

בין המשרות הפתוחות בישראל לנשים ולגברים - סמנכ"ל כספים, ראש צוות פיתוח עסקי, מומחה IT, מפתחי פולסטאק, מנהל פרויקט, אנליסטים, Delivery Operations ו- CRM Associate

אופטימוב. גדי סיארה,
אופטימוב/גדי סיארה

חברת Optimove, שפיתחה ומנהלת פלטפורמת שיווק CRM, מתרחבת ומגייסת עובדים למשרדיה בישראל, בריטניה וארה"ב, שיצטרפו ל-440 עובדי החברה. בין המשרות הפתוחות בישראל לנשים ולגברים - סמנכ"ל כספים, ראש צוות פיתוח עסקי, מומחה IT, מפתחי פולסטאק, מנהל פרויקט, אנליסטים, Delivery Operations ו- CRM Associate. בנוסף מגייסת החברה למגוון רחב של תפקידי פיתוח ושיווק במשרדים בלונדון ובסקוטלנד ומנהל אירועים באמריקה הצפונית והדרומית.

הפלטפורמה של אופטימוב משרתת כ-500 מותגים בתחומי הקמעונאות, גיימינג, מסחר אלקטרוני, תקשורת, שירותים פיננסים ועוד. המערכת עושה שימוש עמוק בביג דאטה ובבינה מלאכותית על מנת לנתח את העדפות הלקוחות וצרכיהם ולסייע לחברות לייצר קמפיינים מותאמים אישית למאות פלחי לקוחות בעלי מאפיינים דומים, תוך שימוש בערוץ השיווק האופטימלי ומסרים אפקטיביים שיניעו אותם לפעולה. אמצעים אלו מסייעים להגדלת הרווח הנקי של חברות מלקוחותיהם ביותר מ-33% בממוצע. אופטימוב משמשת למשלוח של יותר מ-81 מיליארד הודעות מותאמות אישית בכל שנה.

אופטימוב נוסדה בשנת 2009 על ידי פיני יקואל, המשמש מנכ"ל החברה. לאורך 12 השנים הראשונות התבססה החברה על הכנסותיה. ב-2021 גייסה אופטימוב 75 מיליון דולר, במטרה להאיץ את הצמיחה העולמית ולקלוט עובדים חדשים. כספי ההשקעה שימשו בין השאר לרכישת החברות הבריטיות Graphyte ו- Kumulos, שפיתחו טכנולוגיות משלימות, אשר הוטמעו בפלטפורמה של אופטימוב ועובדיהן הצטרפו לחברה בבריטניה.

שירלי אברני. לירון וייסמן,
שירלי אברני/לירון וייסמן

בחודש אוקטובר תארח החברה את ועידת Optimove Connect במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות מאות נשות ואנשי שיווק מישראל ומהעולם, שיחלקו תובנות ומסקנות מניסיונם בעולם המעשי. האורח המרכזי בכנס יהיה ניל הוין, האסטרטג הראשי של גוגל העולמית ומחבר רב מכר שמדריך אנשי שיווק ומנהלים כיצד להשתמש בדאטה בצורה מיטבית כדי לזהות את הלקוחות הטובים ולטפח איתם מערכות יחסים ארוכות טווח. הוא ישתף את אורחי הועידה בתובנות, טיפים מעשיים ודרכים למנף דאטה לחידוד אסטרטגיות השיווק, יצירת קשרים משמעותיים עם הלקוחות וחיזוק נאמנותם למותג. ניל מאתגר את הגישות העסקיות המסורתיות ומציג את הפוטנציאל החבוי במאגרי הנתונים של חברות על פעולות לקוחותיהם כדי להבין למה הם קונים, לספק להם ערך נוסף ולהגיע לשיאים חדשים.

שירלי אברני, סמנכ"לית HR באופטימוב: "אופטימוב ממשיכה לגדול בקצב מהיר ולאפשר לעובדיה לממש את הפוטנציאל שלהם דרך סדנאות העמקה מקצועיות, שלל הזדמנויות פיתוח קריירה על ידי ניוד בין המחלקות וקידום פנימי של עובדים לתפקידי ניהול. אנחנו גאים להיות גם השנה מובילי שוק, להשיק כלים טכנולוגיים מתקדמים ולפרוץ לשווקים חדשים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully