וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעם הניצחון: המהדורה המיוחדת של 'מי עדן' לקראת מוקדמות יורו 2024

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 12:35

מי עדן, מנותנות החסות של נבחרת ישראל וההתאחדות לכדורגל, חושפת מהדורה מיוחדת לכבוד מוקדמות יורו 2024. לקראת המשחקים הראשונים, יימכרו מארזי שישיות של מים 500 מ"ל, כאשר תמונות של שחקני הנבחרת יתנוססו על גבי הבקבוקים

מי עדן במהדורה מיוחדת. שירה יקואל,
מנור סולומון: "המפגש הקרוב עם האוהדים נותן לנו אנרגיות מיוחדות"/שירה יקואל

אירוע ההשקה התקיים לקראת המשחק של נבחרת ישראל במסגרת מוקדמות יורו 2024 שיתקיים במוצ"ש בבוקרשט נגד רומניה. הנבחרת תחזור לאחר מכן לארץ וביום שלישי (12.9) תתמודד בבלומפילד מול בלארוס.

במסגרת השת"פ עם ההתאחדות לכדורגל, השיקה אתמול 'מי עדן' מארז של שישיית בקבוקי מים מינרליים 500 מ"ל ספורט, במהדורה מוגבלת. במסגרת השת"פ יופצו כ-4 מיליון בקבוקים עם תמונותיהם של כוכבי נבחרת ישראל: אוסקר גלוך, מנור סולומון, ליאל עבדה, שון וייסמן, נטע לביא, תאי בריבו ורז שלמה - בפריסה ארצית ברשתות השיווק השונות.

כל מי שירכוש מארז נבחרת ישראל של מי עדן, יסרוק את הקוד על הבקבוק או יחפש בגוגל "טעם הניצחון" וימלא את הפרטים, יכנס להגרלה, ועשוי לזכות בטיסה זוגית ואירוח מפנק במשחק הנבחרת במוקדמות היורו באנדורה בנובמבר הקרוב.

מי עדן במהדורה מיוחדת. שירה יקואל,
שישיית מים מינרליים 500 מ"ל ספורט, במהדורה מוגבלת: מי עדן בשת"פ עם ההתאחדות לכדורגל/שירה יקואל

"מולידים יוזמות חדשות"

שירי לוי, מנהלת שיווק, ההתאחדות לכדורגל: "השותפות ארוכת השנים שלנו עם 'מי עדן' מולידה יוזמות חדשניות. לקראת שני משחקי הנבחרת הבוגרת במוקדמות אליפות אירופה, בחרנו לקדם נושאים של צריכת משקאות בריאים, שמירה על אורח חיים ספורטיבי וכמובן אהבה גדולה לנבחרת ואפשרות להצטרף אליה גם במשחקי החוץ. אנחנו גאים בכך שתמונת שחקני הנבחרת תופיע על הבקבוקים ומקווים שזה יעודד צריכת שתייה בריאה ואת חיזוק הקשר בין האוהדות והאוהדים לנבחרת שמתמודדת על כרטיסי ליורו 2024".

יונתן צדוק, מנהל שיווק תחום קמעונאות וקפה בקבוצת מי עדן: "אנו גאים להשיק את השותפות המיוחדת עם ההתאחדות לכדורגל במסגרת מוקדמות יורו 2024 ושמחים לשתף פעולה. במי עדן מאמינים בחשיבות הספורט וביכולתו לשנות ולשדרג חיים, ולכן אנו מתרגשים מאוד לשתף פעולה בפרויקט מרשים זה עם 4 מיליון בקבוקים במהדורה מיוחדת. אנחנו בטוחים שנוכל לשתף חוויית צפייה מרעננת ולתמוך בנבחרת ישראל בדרכה להצלחה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מי עדן במהדורה מיוחדת. שירה יקואל,
מי עדן במהדורה מיוחדת עם תמונות שחקני נבחרת ישראל לקראת מוקדמות יורו 2024/שירה יקואל

הגיבורים האמיתיים

באירוע החגיגי בבית הנבחרות לקחו חלק ילדי עמותת "הגשמת חלום" שהוקמה בשנת 2015 במטרה להגשים חלומות לילדים בעלי צרכים מיוחדים ומחלות קשות במיוחד, בהן ניוון שרירים, שיתוק מוחין, חולי סרטן ועוד. חזון העמותה הוא לעזור ולשמח את הילדים המיוחדים מתוך רצון להקל ואפילו במקצת על שיגרת חייהם הקשה והמורכבת. אתמול זכו הילדים למפגש מרגש עם שחקני נבחרת ישראל במתחם מונגש במיוחד עבור ילדי העמותה.

אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל: "כל מפגש עם האוהדים הוא מקור לאושר גדול. העבודה הקשה היא בראש ובראשונה כדי לשמח את אזרחי ישראל, גברים ונשים, מבוגרים וצעירים, והם הכוח שדוחף אותנו קדימה. זאת זכות גדולה להעלות חיוך על פני ילדים שמתמודדים עם אתגרים בריאותיים מורכבים והם מבחינתי גיבורים אמיתיים".

מנור סולומון: "בכל פעם מחדש המפגש הקרוב כל כך עם האוהדים נותן לנו אנרגיות מיוחדות שאנחנו לוקחים אתנו לכר הדשא. זה מפגש שיש בו אהבה ללא גבולות וללא תנאים, משהו שהוא כל כך ייחודי. יותר משאנחנו מעניקים להם כוחות, הם אלה שמחזקים אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully