וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון דוידסון מונה לסמנכ"ל שירותי אבטחה בחברת CyberProof

7.9.2023 / 12:48

במסגרת תפקידו, יוביל דורון חטיבה גלובלית בת מאות מומחי סייבר, המגינה על חברות מהגדולות בעולם. מינוי זה מגיע בהמשך לתהליך הצמיחה המהיר של החברה, אשר כיום מונה למעלה מ-600 עובדים

דורון דוידסון. בקי קסטנבאום,
דורון דוידסון/בקי קסטנבאום

חברת אבטחת הסייבר CyberProof מודיעה על מינויו של דורון דוידסון לתפקיד סמנכ"ל בכיר של קבוצת שירותי האבטחה המנוהלים בחברה. במסגרת תפקידו, יוביל דורון חטיבה גלובלית בת מאות מומחי סייבר, המגינה על חברות מהגדולות בעולם. מינוי זה מגיע בהמשך לתהליך הצמיחה המהיר של החברה, אשר כיום מונה למעלה מ-600 עובדים.

דורון מביא נסיון עשיר בן למעלה מ-25 שנה בהקמה, ניהול, ומכירה של שרותי אבטחת מידע. בין היתר הקים דורון את חברת SecBI אשר בנתה מוצר מתקדם לחברות שירותי אבטחה. החברה נמכרה לחברת -LogPoint, בה כיהן דורון כסמנכ"ל שרותי סייבר. כמו כן הוביל דורון בעברו קבוצת שירותים גלובלית בחברת RSA Security, ומילא שורה של תפקידים בחברות סייבר נוספות, בהן בנה והוביל צוותים להישגים בשוק העולמי.

דורון דוידסון, סמנכ"ל בכיר של קבוצת שירותי האבטחה בחברת CyberProof:: "אני שמח להצטרף לחברת סייברפרוף, להמשיך להגן על לקוחות החברה מהתקפות סייבר, ולפתח את שרותי הסייבר של החברה כדי לתת מענה עכשווי ועתידי ללקוחות החברה."

יובל וולמן, נשיא סייברפרוף: "אנחנו שמחים מאד על הצטרפותו של דורון להנהלת החברה. דורון הוא יזם שהקים אופרציות והוביל אותן להצלחות רבות, והוא יהיה נכס משמעותי לחברה בשלבי הצמיחה שבה היא נמצאת".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully