וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יס לפאודה 5

מיכל גלנטי

7.9.2023 / 13:11

אבי יששכרוף ואילן סיגל. ניר פקין,
אבי יששכרוף ואילן סיגל/ניר פקין

בשני בערב קיימה חברת yes אירוע נוסף לקהל הרחב במסגרת "סדרה על הבר". מדובר בסדרת מפגשים שיזמה החברה בברים ובמוקדי בילוי ברחבי הארץ, עם האנשים שעומדים מלפני ומאחורי הקלעים של הפקות המקור של yes.

באירוע ביום שני התארח היוצר והעיתונאי אבי יששכרוף במפגש שהתקיים בבר ה-Cappella בת"א, ובמהלכו הוא שיתף את הנוכחים בסיפורים אמיתיים על הסודות של המזרח התיכון שהיוו השראה ליצירת "פאודה" ו"רוחות ביירות". מנכ"ל yes אילן סיגל, הודיע באירוע באופן רשמי כי yes תפיק ותשדר עונה חדשה וחמישית לסדרה הישראלית המצליחה ביותר בעולם - "פאודה".

ליסה פרפור, יפעת אירני ופראן באוסה. דנה קופל,
ליסה פרפור, יפעת אירני ופראן באוסה/דנה קופל

הילפיגר לסתיו

בחנות הדגל הישראלית של מותג האופנה האמריקאי טומי הילפיגר TOMMY HILFIGERהנמצאת בקניון רמת אביב, הושקה השבוע קולקציית אופנה חדשה לחג ולסתיו 2023.

יפעת אירני, מבעלי קבוצת פקטורי 54 המייצגת את המותג בישראל, אירחה באירוע את נציגי טומי הילפיגר מהמטה הבינלאומי - ליסה פרפור - מנהלת השיווק הראשית של אזור מזרח התיכון ואפריקה, ופראן באוסה - מנהל מכירות בכיר בהנהלת טומי הילפיגר.

במסגרת ההשקה התקיימה במקום הרצאה מפיה של העיתונאית ואשת הטלוויזיה אדוה דדון.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
סטיב אסוס. גלה טולצינסקי,
סטיב אסוס/גלה טולצינסקי

אסוס מדריך ליוקרה וקיימות

רשת הבישום והביוטי ביונד סקין (BEYONDSKIN) מבית לילית קוסמטיקה, קבוצת הקוסמטיקה והנציגה הרשמית של המותג KILIAN PARIS בישראל ביחד עם קבוצת אלקליל, ערכה השקה חגיגית למותג הבישום הצרפתי KILIAN PARIS לרגל הגעתו לישראל של מנהל ההדרכה העולמי הבכיר של המותג- סטיב אסוס.

המותג KILIAN PARIS חרט על דיגלו את נושא האקולוגיה והקיימות, כך שכל אריזות הבשמים מאפשרות שימוש חוזר על ידי רכישת מילוי-"ריפיל" לבושם ואף ניתנות למחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully