וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בידיים מלאות: מתארחים בחג? הנה רעיונות למתנות לבעלי הבית

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 16:22

בערך שני שלישים מהישראלים מתארחים בערב ראש השנה בבתים אחרים, מה שאומר שהשבוע הבא יוקדש לרכישת מתנות למארחים. אספנו כמה רעיונות למתנות, כולל עבור מי שרוצה לא רק לפנק, אלא גם להתפנק בעצמו

מתנות. ShutterStock
בידיים מלאות: מתארחים בחג? קבלו רעיונות למתנה שישמחו לקבל/ShutterStock

המטבח מתחדש

לרגל ראש השנה , מציעה שריג אלקטריק, היבואנית הרשמית של המותג NINJA בישראל מבצע "ללא מע"מ" על כל קולקציית כלי הבישול הכוללת: סירים, מחבתות וסכינים של המותג נינג'ה, במחירים ללא מע"מ.

כך לדוג' ניתן יהיה למצוא ערכת סכין שף ומשחיז במחיר 384 שקל (במקום 449 שקל), סט 16 סכינים במעמד עם משחיז מובנה במחיר 1530 שקל (במקום 1790 שקל), סיר 3.3 ליטר מסדרת premium במחיר 341 שקל (במקום 399 שקל) ועוד. המבצע בתוקף עד ה-15.9.23. להשיג באתר היבואן וברשתות מחסני חשמל" והמשביר ברחבי הארץ.

כלי הבישול והסכינים של המותג נינג'ה ללא מעמ. יח"צ,
כלי הבישול והסכינים של המותג נינג'ה, ללא מע"מ לכבוד החג/יח"צ

הפתעות לפנים

מתחם הקניות עופר בילו סנטר, משיק 'קופסת הפתעות' בשיתוף פעולה עם המותג THE BEAUTY FAIRY X THE COSMETICTS COMPANY X (דה קוסמטיקס קומפוני סטור).

הקופסה מכילה מגוון רחב של מותגי קוסמטיקה מהמובילים בעולם, כמו: : מאק, בובי בראון, קליניק, אסתי לאודר ועוד. בין המוצרים בקופסה: קרם עיניים, בשמים, קרם לחות, מסקרה, סומק סטיק, צללית הארה ועוד. חלק מהמוצרים יהיו בגודל מלא וחלקם בגודל מיוחד, המתאים לנסיעות.

המחיר: 379 שקל (במקום 947 שקל) ניתן להשיג באמצעות אפליקציית MY OFER ולאסוף מהחנותTHE COSMETICS COMPANY STORE (דה קוסמטיקס קומפוני סטור). המבצע ייערך עד לתאריך 15.9.23

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
beautyfairy קופסת ההפתעות בעופר בילו סנטר. יח"צ,
beautyfairy קופסת ההפתעות בעופר בילו סנטר, המחיר: 379 שקל (במקום 947 שקל)/יח"צ

יין ושוקולד

יקבי כרמל ומותג השוקולד ROY CHOCOLATE מציגים לקראת החג סדרת מארזים מעוצבים של שוקולד ויין בטווח מחירים רחב. המארזים משלבים יינות פופולאריים לצד קולקציית שוקולדים אשר מחמיאים במיוחד לטעמי היין שנבחר לצידו.

מארז הדגל של שיתוף הפעולה נקרא JOY ומכיל מבחר שוקולדים במגוון מילויים, יין Moonlight sparkling blush של יקבי כרמל וחטיף WINE BAR: מיני חטיף שוקולד מריר במילוי גנאש ורדרד של שוקולד ויין. המארז מעוצב בנחושת ומגיע עם ברכת חג שמח.

כלל המארזים נארזים ונעשים תוך שילוב שוטף של אנשים עם צרכים מיוחדים. טווח מחירים למארזים: 149-725 שקל. מחיר למארז JOY הוא: 215 שקל. ניתן להשיג באתר של ROY CHOCOLATE: משלוחים לרחבי הארץ, משלוחי אקספרס לאזור המרכז.

3. מבחר מארזי יין ושוקולד בוטיק לראש השנה. אורי גרון,
ROY CHOCOLATE ויקבי כרמל: טווח מחירים למארזי ראש השנה: 149-725 שקל/אורי גרון

שינה טובה

המצעים הרכים והאיכותיים של המותג LINENZ נועדו להעניק חווית שינה כמו בבית מלון יוקרתי הייצור מתבצע כולו בארץ בתהליך פיניש ייחודי שנותן לבד, מגע רך ומלטף. הייצור בתהליכים ירוקים וידידותיים לסביבה.

כל המצעים של המותג LINENZ עשויים מ- 100% כותנה מצרית בצפיפות 500-600 חוטים לאינץ' והם מבטיחים להשתבח מכביסה לכביסה. סט מצעים זוגי קלאסי עם פס אפור כהה במסגרת, בעיצוב אלגנטי המשרה אוירה חגיגית בחדר השינה עשוי מ- 100% כותנה סרוקה בעלת סיב ארוך במיוחד, ארוגה כסאטן. המחיר: 949 שקל.

הצעה נוספת שתתאים כמתנה לחג, במיוחד לאנשים שאוהבים לארח, היא אריזת מתנה של מפה ומפיות פשתן, הכוללת מפת שולחן חגיגית בצבע לבחירה 150/250 ו-6 מפיות העשויות משילוב ייחודי של 50% כותנה ו-50% פשתן בצבע לבחירה. מחיר: 450 שקל. ניתן להשיג באתר המותג עם שליחות עד הבית.

4. ליננז סט מצעים זוגי קלאסי עם פס אפור כהה מחיר 949 שקל. jerome lebrun,
ליננז סט מצעים זוגי קלאסי עם פס אפור כהה, המחיר 949 שקל/jerome lebrun

לעסות חג

ההכנות לסעודת החג אינטנסיביות עבור מארחים וכשהערב מסתיים, האורחים עוזבים והשרירים מתחילים לאותת - ממש עבורם מצאנו את המתנה הבאה.

הוא נלחם בשרירים תפוסים, מחמם את הגוף ומסייע בהתאוששות: אקדח עיסוי בעיצוב ארגונומי מבית HOMEDICS ארה"ב, מעניק עיסוי רקמות עמוק, אידאלי עבור מתאמנים לשימוש לפני ואחרי אימון גופני.

האקדח כולל שישה ראשי עיסוי שונים המתאימים לאזורים שונים בגוף ויחד עם פעולת ההקשה של האקדח, תוכלו להמריץ את הדם, לחמם את הגוף כראוי לפני פעילות גופנית וכן להרפות, לשחרר ולהרגיע את השרירים לאחר האימון. 790 שקל, להשיג בסניפי ובאתר ד"ר גב

אקדח עיסוי מקצועי של דר גב 790 שקל להשיג בסניפים ובאתר. יח"צ,
אקדח עיסוי מקצועי של ד"ר גב: 790 שקל להשיג בסניפים ובאתר/יח"צ

זמן לעצמם

קניוני עזריאלי דאגו שלא תצטרכו להתרוצץ אחר חיפוש מתנה והם מציגים את הגיפטקארד שעשוי לענות על הציפיות של כולם: במציאות של אורח חיים עמוס, הגיפטקארד AZRILI TIME אומר לכם: "קחו קצת זמן לעצמכם"...

הכרטיס תקף לכלל קניוני הקבוצה והוא ניתן למימוש בלמעלה מ-100 מותגים ישראלים ובינלאומיים מסגמנטים שונים: הסעדה ובילוי, אופנה, הנעלה, קוסמטיקה ועוד. את הגיפטקארד ניתן לרכוש בעמדות הרכישה בכלל קניוני עזריאלי בין התאריכים: 10-15/9. מי שחיכה לרגע האחרון, יוכל להזמין את הגיפטקארד באפליקציית המשלוחים Wolt או לרכוש אותו כשובר דיגיטלי דרך עזריאליקום, אתר הסחר של הקבוצה.

המיתוג החדש של עזריאלי גיפטקארד. צילום. יח"צ עזריאלי,
"קחו קצת זמן לעצמכם": מיתוג חדש לגיפטקארד של עזריאלי/יח"צ עזריאלי

לא הכל דבש

להגיע לארוחת החג עם כלי הגשה יפה שקניתם במיוחד למאורע כשמונחת עליו עוגה חגיגית, יפה ומסורתית יהפוך את המתנה לפרקטית כשהיא תוגש לשולחן הקינוחים ותגנוב את ההצגה. כלי ההגשה ישמש כמובן את המארחים לאירועים נוספים.

מגוון עוגות דבש מחכות לכם בקונדיטוריות וכדוגמא, הבאנו טעימה מקולקציית ראש השנה של 'ביסקוטי' הכוללת לצד עוגת הדבש הפופולארית, גם עוגות בשילובים מפתיעים, עוגיות, מאפים ברוח החג ועוגות מוס עשירות.

בתמונה - טארט חלב ודבש - קראמבל מייפל, קרם חלב ודבש, ציפוי קרם שנטילי וניל ויוגורט. טווח מחירים בקולקציית ראש השנה 42-142 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת ביסקוטי. טלפון להזמנות: 03-5704015/8

7. טארט חלב ודבש - ביסקוטי ראש השנה. בועז לביא,
טארט חלב ודבש, 'ביסקוטי' לראש השנה. טווח מחירים: 42-142 שקל/בועז לביא

חופשה אולטימטיבית

'מקס ברנר' משיקה את קולקציית המתנות החגיגית לרגל ראש השנה ותקופת החגים בשילוב מוצרים ייחודיים, לחוויית שוקולד אולטימטיבית, המיועדים לילדים ולמבוגרים כאחד, כמתנה בלתי נשכחת.

המארזים המיוחדים לחג מכילים את מוצרי השוקולד האהובים של 'מקס ברנר' המיוצרים במפעל השוקולד של הרשת, העשויים מפולי קקאו מובחרים ומחומרי הגלם הטובים ביותר. בין מגוון המארזים לחג ניתן למצוא מארזים המשלבים פרלינים בעבודת יד, ליקרים המבוססים על שוקולד מריר ומבחר של יינות בוטיק.

לכבוד החג, הרשת משיקה מארז מיוחד ULTIMATE HOLIDAY, המכיל פרלינים בעבודת יד, פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו, כדורי דגנים עטופים בשוקולד חלב, נוגט ואבקת קקאו , כדורי דגנים עטופים בשוקולד לבן, נוגט, וקוקוס קלוי, קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשברי פקאן סיני וטיפות שוקולד חלב ממולאות בקרם אגוזים לבן.

טווח המחירים של קולקציית המתנות החגיגית לכבוד החגים של 'מקס ברנר': 68-499 שקל. ניתן לרכוש בסניפי הרשת והחנויות, באתר הרשת www.max-brenner.co.il ובמרכז ההזמנות 1-700-70-88-77

קולקציית ראש השנה של מקס ברנר 2023. דני גולן,
קולקציית ראש השנה של מקס ברנר 2023/דני גולן

עץ הרימון

מזקקת הוויסקי הישראלית M&H משיקה מהדורה מוגבלת ובלעדית לכבוד ראש השנה: וויסקי אלמנטס יין רימונים - סינגל מאלט שהתיישן בחביות יין רימונים לשעבר, עם 46% אלכוהול וארומה של פירות אדומים טריים בשילוב גרידת לימון, אגוזי מלך ופרחי לבנדר, עם גוף של קונפיטורת רימונים כהה, בצק אפוי וקמצוץ של פלפל צ'ילי יבש וסיומת של תפוח אפוי עם ציפורן טחון, מיץ רימונים חמצמץ ומעט אלון קלוי.

הוויסקי החגיגי מתאים כפריט לאספנים והוא מגיע במארז מושקע כמתנה הכולל בקבוק אלמנטס יין רימונים, שוקולדים איכותיים מבית איקה, צנצנת דבש, צנצנת ריבה וכוס וויסקי ממותגת. ניתן להוסיף הקדשה אישית על התווית. המארז החגיגי נמכר בבלעדיות באתר המזקקה במחיר: 359 שקל.

מארז סינגל מאלט מיושן ביין רימונים לראש השנה m&h. יח"צ,
מארז סינגל מאלט מיושן ביין רימונים לראש השנה m&h, המחיר: 359 שקל./יח"צ

השולחן בלבן

קולקציית הפרחים והמתנות החדשה של ZER4U לראש השנה 2023 מאופיינת במראה חגיגי ויוקרתי, סידורים מעוצבים למרכז שולחן או זרים של פרחים עשירים שמשדרים אלגנטיות על טהרת הגוונים לבן או ורוד.

ZER4U מציעה גם מארזים ממיטב התוצרת הישראלית המובחרת עם יינות בוטיק ישראליים ועד התוספת הקלאסית של דבש או שמן זית או עוגת דבש. מחירים לסידור שבתמונה (זר נגיעות החורש): 199 שקל.

מבצע לכבוד החג: בקנייה מעל 159 שקל ממגוון הזרים והסידורים - מקבלים בקבוק יין אדום קברנה סובניון ירושלים ב-9 שקל (במקום 49 שקל). להזמנות: 5444* מכל טלפון או 1-700-500-800 ובאתר החברה.

זר נגיעות החורש 199 שקל, zer4u. זר פור יו,
זר נגיעות החורש zer4u, המחיר: 199 שקל/זר פור יו

הרמת כוסית

אתר היין והאלכוהול Paneco.co.il משיק קולקציית מארזים עשירה לכבוד החגים. בין המארזים שתוכלו להרכיב או למצוא מוכנים:

מארז יין וגבינות הכולל יקב ציון קברנה סוביניון, מארז הגשה לגבינות ארקוסטיל במחיר 89 שקל.

מארז בוטיק כחול לבן שכולל פסגות רוזה, מאור דובדבני, ויתקין מסע ישראלי אדום, הר אודם יער לבן, מוני נחל פטיט סירה, טוליפ קברנה סובניון במחיר: 445 שקל.

מארז זוג בוטיק ישראלי (בתמונה) עגור קסם אדיר כרם בן זמרה סובניון בלאן שמן זית 250 מ"ל משק לין דבש פרחי בר משק לין. המחיר: 329 שקל. להשיג באתר האונליין.

מארז זוג בוטיק ישראלי_לחגים_אתר היין והאלכוהול paneco.co.il צילום מחיר 329 שקל. דני מילר,
מארז זוג בוטיק ישראלי לחגים, אתר היין והאלכוהול paneco.co.il מחיר 329 שקל/דני מילר

טובלים בכסף

טבילת תפוח בדבש, היא בין מנהגי החג המובילים בערב ראש השנה. את הדבש נהוג להגיש בכלי מהודר ולהגישו אל שולחן החג עוד לפני האוכל.

מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי המוביל "הצורפים" מציג קולקציית כלי דבש מהודרת המשלבת מבחר דגמים בשלל סגנונות וחומרי גלם. עיצוב מלכותי לצד דגמים קלאסיים בקו אלגנטי חלק. כל כלי והייחודיות שלו, כל עיצוב וההשראה שלו. מספר עיצובים מגיעים עם צלחות הגשה תואמות.

כולם עם חותמת האיכות של הצורפים, חלקם נעשו בעבודת יד מוקפדת על ידי אמני הצורפים ועשויים כסף טהור, וחלקם בציפוי כסף ובשילוב חומרים נוספים, כמו קריסטל איכותי ברמה גבוהה. המחיר: החל מ-250 שקל ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין

קולקציית כלי הדבש של הצורפים מגיעה במבחר סגנונות ועיצובים כל כלי והייחודיות שלו. מחיר החל מ 250 שקל. צחי קיבנשטיין,
קולקציית כלי הדבש של 'הצורפים' המחיר החל מ-250 שקל/צחי קיבנשטיין

צבעוניות אופטימית

עמותת "אלין בית-נועם" הפועלת למען אנשים בוגרים עם מוגבלויות ונכויות מורכבות, מציעה מתנות חג עם ערך מוסף חברתי. החנות "יוצרים בנועם" שמפעילה העמותה, כוללת מנעד רחב של מוצרי חג קלאסיים כמו מגשי עץ או קרמיקה מעוצבים, עציצים, דבש, מתוקים, שמני זית, ויינות, אבל את תשומת הלב המיוחדת תופסים המוצרים מעשה ידיהם של החניכים השזורים במארזים השונים.

ההכנסות ממכירת מארזי החג מסייעות להפעלת המרכז. מארז מתנה לדוגמה: יין מוסקטו לבן/אדום, שמן זית איכותי, צנצנת דבש, ממרח בריאות, שני מארזי שוקולד, שני מארזי עוגיות ממולאות, צלוחית קרמיקה ורימון קרמיקה בעבודת יד, 250 שקל. טווח המחירים למוצרים בחנות: 10-250 שקל. ניתן לרכוש בחנות העמותה בהרצל 66 בקרית אונו, או להזמין ולקבל באמצעות שליח בטלפון: 050-2341004

עמותת אלין בית נועם חגי תשרי מתנות עם ערך מוסף. יח"צ,
עמותת אלין בית נועם חגי תשרי מתנות עם ערך מוסף חברתי, טווח מחירים: 10-250 שקל/יח"צ

מהגליל באהבה

חברת GALILEE'S מגישים באהבה מארזים איכותיים ממיטב יצרני הבוטיק בגליל ובכך תורמת לשגשוגם וליצירת מקומות תעסוקה בגליל תוך שילוב בין תרבויות וקהילות.

פרויקט Special Art מציג מארזי חג הכוללים מעדנים משובחים באריזות ייחודיות ומשלבים אומנים בעלי מוגבלויות ביצירה ועיצוב המארזים. המארזים "מהגליל באהבה" ו"פינוק גלילי" עוצבו על ידי האמן נהר שניר, יליד 1976 מנווה איתן שבגיל 11, נפצע קשה בתאונת דרכים. נוהר כותב שירים ומצייר ואומנותו נובעת מעמקי נפש מלאה באור ותקווה אינסופית. המארזים מיועדים גם לארגונים. מחיר מומלץ לצרכן: מהגליל באהבה: 132 שקל. פינוק גלילי: 150 שקל. ניתן להשיג באתר GALILEE'S

מהגליל_באהבה_given. מהגליל באהבה given,
מהגליל באהבה, המחיר: 132 שקל/מהגליל באהבה given

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully