וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעליים אליפות: קולקציית הסניקרס של המותג האיטלקי עם אלוף ישראלי

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 10:09

סצנת הסקייטרים בישראל מקבלת חיזוק מפתיע של נעליים אופנתיות בהשראתה עם ההכרזה על קולקציית הקפסולה של מותג הסניקרס היוקרתי מאיטליה P448, שבחר להשיק קולקציה משותפת עם אלוף ישראל בסקייטבורד, ים בכר

p448 שתפ עם ים בכר להשיג בחנויות סטורי מחיר 1380 שח. יח"צ חו"ל,
נעליים אליפות: קולקציית הסניקרס של המותג האיטלקי עם אלוף ישראלי/יח"צ חו"ל

התאמות ושינויים עם נבחרת המעצבים

ים בכר, אלוף ישראל בסקייטבורד, מגדיר את עצמו "כסקייטר-יוצר". הוא נבחר כשגריר למותג הסניקרס האיטלקי P448, הוא ישתף פעולה בעיצוב הקולקציה המשותפת "P448 x YAM" וייקח חלק בצילומי הקמפיין.

הדרופ הראשון של הקולקציה כולל שישה דגמי יוניסקס בסגנון "Vert" בגוונים טבעיים, גווני ניאון בולטים וצבע כחול דהוי שקיבל השראה מחופי תל אביב. העיצוב מהדהד את עולמו של ים - סניקרס נוחות, גמישות ועמידות במשטחי סקייטינג.

קולקציית הסניקרס הייחודית נקראות "Yams" והן עוצבו כדי להיות נעלי סקייטרים אופנתיות ומובילות. נבחרת העיצוב והטכנולוגיה של P448 ביחד עם ים, בחנו את הנעליים במשך חודשים, והן עברו התאמות ושינויים כדי ליצור את הסוליות עם הביצועים הטובים ביותר, כאלה שיש להן יכולת בלימה ואחיזה חזקה במיוחד בלי לוותר על המראה האופנתי.

בכר, בן ה-21, נולד וגדל בעיר גבעתיים, הוא בעל רזומה עשיר בעולם הסקייטרים עם למעלה מ-8 תארים מקומיים, והוא מדורג בין 20 הסקייטרים המדוברים בתחום . הוא מוזמן לכל האליפויות החשובות בעולם ונחשב לבעל ביצועים מדהימים.

p448 שתפ עם ים בכר להשיג בחנויות סטורי מחיר 1380 שח. יח"צ חו"ל,
ים בכר, אלוף ישראל בסרייטבורד, קולקציה משותפת עם המותג האיטלקי P448/יח"צ חו"ל

מסקייטרים ועד קלאברים

סקייטינג עבור בכר, מייצג חופש וניקוי ראש לצד האפשרות לבטא את האמנות, הסטייל והתחושות שלו.
בימים אלה מתאמן בכר בין הייתר על כרטיס הכניסה לאולימפיאדת פריז ב-2024 - שם ייצג את ישראל: "רציתי שהנעל תייצג אותי ואת העולם שלי. היה לי חשוב שהעיצוב ישקף את האהבות שלי, האישיות שלי והרקע שלי, לצד שילוב של כל מה שאני חושב שנעליים לסקייטרים צריכות להיות, להיראות ולהרגיש", הוא אומר.

עוד מוסיף בכר: "שיתוף הפעולה הזה היה משוגע, עבדנו מאוד קשה ביחד כדי ליצור מה שאני חושב שהן נעלי הסקייטרים הטובות ביותר שאפשר למצוא. אני גאה מאוד ממה שיצא בסוף כי החוויה הזו היא המרגשת והיצירתית ביותר שחוויתי אי פעם".

ויין קולקין מבעלי P448: "אישית אני נרגש מהפרויקט. ים הוא לא רק אתלט בחסד אלא הוא גם סופר יצירתי, מלא תשוקה ואיש נהדר. המוטיבציה של כל הצוות שלנו היא לתת לים את כל מה שאנחנו יכולים כדי ליצור את נעלי הסקייטרים המושלמות, עם עיצוב ייחודי - נעליים שאנחנו מקווים לשתף עם הקהילה שלנו, מסקייטרים דרך אנשי מקצוע ועד לקלאברים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
p448 שתפ עם ים בכר להשיג בחנויות סטורי מחיר 1380 שקל. יח"צ חו"ל,
p448 שתפ עם ים בכר להשיג בחנויות סטורי מחיר 1,380 שקל/יח"צ חו"ל
p448 שתפ עם ים בכר להשיג בחנויות סטורי מחיר 1380 שח. יח"צ חו"ל,
נעליים מקולקציית YAMS של במותג האיטלקי P448, המחיר: 1,380 שקל/יח"צ חו"ל

השראה: האנרגיה של תל אביב

ים בכר הגדיר מחדש את סצנת הסקייטרים והוא בדרך לכבוש את העולם כסקייטר אולימפי. שיתוף הפעולה מבטא את המהות של קהילת הסקייטרים - חגיגה של אינדיבידואליות, אותנטיות וביטוי עצמי.

הקולקציה בשת"פ שלו עם P448 משלבת בין תרבות אורבנית, אינדיבידואליות ופרפורמנס המבטאות את עולמו האסתטי של ים. דגמי הנעליים עוצבו בהשראת הרוח של ים בכר והתנועות שלו על הסקטבורד, הקולקציה היא שילוב מושלם ובלתי מתפשר המגדיר את ים, בשילוב של סטייל ופרפורמנס, כזו שתתאים לסקייטרים בפעולה או לסיבוב בעיר.

ההשראה לעיצובים נבעה מהאנרגיה של העיר תל אביב וסטייקבורדינג, וכל זוג מייצג את המהות של אלמנטים האלה: מהאנרגיה הסוחפת של תל אביב ונותן החסות העיקרי שלו- Monster Energy ועד לרוח הסקייטבורדינג .

ברדלי קופר ל p448. יח"צ חו"ל,
ברדלי קופר, עם נעליים של p448/יח"צ חו"ל

סלבריטי סטייל

P448 הוא מותג אופנת רחוב איטלקי שהוקם על ידי ויין קולקין בשנת 2014 עם תפיסת עולם עיצובית המגיעה להעצים את האינדיבידואל אותנטיות שלו. הסניקרס של המותג מעוצבות בקפידה, הן מיוצרות באיטליה ואהובות על מייקרים ויוצרים ברחבי העולם.

הנעליים של P488 מזוהות באסתטיקה האקלקטית שלהן, במקורות ההשראה מהרחוב העירוני ומרוח קבוצות האנדרגראונד שבו. הנעליים אהובות על סלבריטאים כמו ברדלי קופר,ג' ג'ונאס, טיילר האבארד, ג'ון האם, בן אפלק, ג'ינפר לורנס, אדיסון רה, טיילור סוויפט, דקוטה פנינג, גבריאל יוניון, קיקי לינה, ניקו פרקר, ריטה אטרה, ביליי אייכנר, מריה מנונוס, סופיה אמורוסו, ארנל פיניידה, ניל פרי, ליאה מיקלה, צ'לסי הנדלר, קייט האדסון, אליביה קולפו, לילי סינג, פול ג'ורג', אירנה שייק ואחרים.

המותג נמכר ברחבי העולם באתרים Revolve ,lyst ,farfetch ובבתי הכלבו בלומינגדיילס בארה"ב,
לבון מרשה בפריז ועוד. בשבוע הבא, כשבישראל יחגגו את ראש השנה, תפתח למותג, חנות קונספט בשדרה החמישית בניו יורק.

את הזיכיון של המותג P448 קיבלה חברת 911 אופנה, שהוקמה ב-2001 על ידי אורי רייז מתוך חזון לייצג את המותגים הטובים בעולם ובישראל לקהל המקומי. הנעליים נמכרות ברשת חנויות סטורי ובסיטונאות לחנויות מובילות בארץ.

911 אופנה מפעילה מערך ריטייל המונה 28 חנויות ביניהן רשת story, רשת alo yoga, רשת Scotch & Soda ו-AllSaints והיא מפעילה גם את אחד מאתרי הסחר הפופולריים ביותר בישראל בתחום האופנה והלייפסטייל.

המחיר לנעליי הסקייטרים של P488 עם ים בכר השיראלי: 1,380 שקל. את הנעליים במהדורה מוגבלת ניתן להשיג בחנויות סטורי כיכר דיזינגוף סטורי קניון רמת אביב ובאתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully